Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
de auto start zelfs zonder lmm
zo heb ik het ook gedaan grote gat af doppen en de kleine slang naar het gasklephuis
https://www.mantablog.nl/wp-content/uploads/motor20n42.jpg in deze link kun je de aansluiting zien voor drukmeter aan de voorkant zilverdopje
op de fulrail zit een ventiel net als bij een wiel daar zit een plastic ventieldopje op of een metalendopje soms zijn die dopjes weg maar dan zie je een ventiel zitten als ik het goed heb aan het eind van de rail ergens boven op dit even uit mijn hoofd
bij een 2.2 zit een zwart dopje als je die er af draait zie je een ventiel zitten daar kun je een drukmeter of regelaar op aan sluiten
om wat voor een motor gaat het1.9 2.0 2.2 2.4 3.0 als ik dat weet kan ik het precies zeggen
kijk eens bij edelschmede of splendit parts in duitsland
pollen filters kende ze in 1973 nog niet dus die zit er ook niet in
kan zelfs bij origineel gebeuren wand opel maak deze niet zelf die komen ook bij skf of luc of sachs of valeo of wat voor een merk ook vandaan
ook een nieuw lager kan niet goed zijn , als je de koppelingspedaal intrapt en het geluid is weg dan is het lager kapot het lager maakt juist geluid als hij onbelast is ik heb het diverse keren gehad bij verschillende merken auto’s en koppelingen
gewoon een bosch kap met bij behorende rotor voor Ancona/manta is bij iedere automaterialenzaak te krijgen ik geloof dat die van BMW het zelfde is
als je de koppeling intrapt en het geluid is weg dan is het met zekerheid het druklager
dat is niet origineel die sensor later ingebouwd
kabelbreuk van de sensor naar de digidash
de aanzuigbuis los halen daar blijft de pan op hangen
de 2,4 kleppen over zeten in de 2,0 kop is in jou geval het beste
31 maart 2017 om 22:00 In reactie op: kun je een dubbele carburator zetten op een 12OOn motor? #18341441ook dat kan volgens mij want de motoren zijn het zelfde
de zuiger hoord in de zuiger te draaien en zit geperst in de drijfstang die moet verwarmt worden om de pistonpen er uit te krijgen
dan klopt jouw achteras niet want je schokdempers zit tussen twee beugeltjes met een bout er door
9 maart 2017 om 22:07 In reactie op: kun je een dubbele carburator zetten op een 12OOn motor? #18340262dat kan zeker wel en daar zijn diverse voorbeelden van zoek hier ff verder of ga naar de site van de kadett c club
13 februari 2017 om 22:15 In reactie op: Extra sterke startmotor of startmotor 6-cilinder op 2.2 CIH? #18338670er is ook de mogelijkheid voor een startmotor van een 2,4 die heeft 1,4kw startvermogen en die van een 3liter past ook als het goed is
ja je kunt de koudstrat injector er uit halen halen om te controleren of hij het doet dit kan met alle injectoren , ook de temp sensor kan de verkeerde waarde door geven die kun je door meten ik weet zo niet wat de waarde moet zijn je kunt ook gewoon een nieuwe er in zetten
ik heb het nog even met de toenmalige monteur over gehad maar het is geen 12grade bij stationair toerental maar met de motor uit de hand naar 12grade voor bdp dan de ontsteking zo draaien dat deze op tijd staat dit is een vaste instelling
dat weet ik zo ook niet meer weet alleen nog van die 12 grade bij stationair
er zijn bedrijven die de lmm wel kunnen repareren zoals actronnic in Almelo of BBA reman in Nieuwegein
-
AuteurBerichten