Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
een revisie kan tot ongeveer een 2500 euro kosten afhankelijk van wat er allemaal slecht is en wat het revisiebedrijf rekent
past niet een op een op de standaard versnellingsbak als je een vierbak heb hoef je alleen het koppelingshuis te wisselen tegen 18s koppelingshuis startmotor zit aan de andere kan omdat het een moderne motor is die 18s
de carburator een n heeft een ronde en een s heeft een ovale .
deze is inderdaad voldoende en of dit de goedkoopste is weet ik niet moet je zelf bepalen
spiegel lijm is speciaal voor metaal op glas
3 bar is voldoende voor een opel
ik heb er een op ebay gevonden en die koste iets van 30euro
dat kan wel maar dan moet je als een oude opa gaan rijden heel rustig optrekken en met 80 achter een vrachtwagen aan rijden en blijven .
Ik rij met een c kadett 2.0 e op de lange afstand 1 op 12 dus het kan wel maar dan moet je ook niet harder dan 120/130 km rijden
opvoeren door andere carburateurs of en andere nokkenas of een andere motor bij voor beeld een cih of een uit een latere kadett c20ne
ik zou de plaatjes er niet over heen lassen want dan sluit je de roest op en gaat het nieuwe plaatje ook weer lassen je kunt beter het oude blik er uit slijpen en het nieuw er in lassen
is je kabel nog wel goed dit mag eigenlijk geen invloed hebben maar aangezien dat je verder al alles heb vervangen ???
de lucht om loop zit niet op de slang van het filter naar de gasklep daardoor kan de ecu niet precies regelen omdat hij geen verschil ziet in gasklep open of dicht.
die vacuümschakelaar is voor het aanzuigen van de benzinedamp uit de tank de rest kan ik zo ook niet thuis brengen
de rem druk begrenzer die bij de hoofdremcilinder zit vervangen dan is het weer goed , wat ook nog zou kunnen is dat deze verkeerd is aangesloten
volgens mij werkt het normaal zoals het hoord . ik heb vroeger op mijn rally manta na storing in de lucht omloop de lucht omloop er helemaal af gehaald maar deze draaide ook stationair 1500 rpm ivm snelle nokkenas
soms zijn de onderdelen omgenummerd omdat de fabrikant er een modificatie op is uit gevoerd
als ik me niet vergis is een standaard kop iets van 12,3/4 cm hoog en minimaal 12 cm
staat er een nummer achter de m
bij mijn weten zijn alle kopbouten van 1975 tot en met 1989 12 kant bouten geweest of het nu 1.6 of 2.4 ik heb alleen maar 12 kant mee gemaakt
dan is de kop er al een keer af geweest en after-market bouten gemonteerd
oke bedankt ik weet het nu weer :happy02:
ook ik heb diverse keren de nokkenas gedemonteerd zonder de motor uit de auto te halen of de kop /kopbouten te verwijderen
waar kun je die stukken kopen heb ze ooit op een site gezien maar kan het niet meer terug vinden
je trekt de koppakking kapot als je de kop laat zitten en de distributie deksel demonteert
dat is niet verkeerd
-
AuteurBerichten