Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
er zitten te veel dips in in de curve

Je heb echt die kabelboom en een ontstekingsmodule nog bij deze verdeler zoende dit wekt het niet
daar zit een aparte draadboom bij naar de bobine maar als je een 2,4 ecu hebt is je verdeler leeg want de ontsteking word in de ecu geregeld
5 september 2019 om 23:06 In reactie op: Is de getrag 240 het waard in 2.2 CIH Kadett Coupe? #18368551ik heb een 2.0 met een getrag 240 erachter met een 3,44 eindoverbrenging en het rijd een stuk fijner dan de vierbak
wat was het dat is ook wel eens leuk te lezen
zijn alle stoters nog vlak van onder deze willen nog wel eens hol slijten
29 augustus 2019 om 21:22 In reactie op: Corsa C motor maakt hard geluid binnen in de auto #18368398ik zou eens kijken of de nokkenas lagerkappen nog goed vast zitten en of de uitlaatnokkenas niet gebroken is een kennis van mij had dat een paar jaar geleden was ook een hard klapperend geluid
als het risse nokkenas is moet het op de site terug te vinden zijn volgens mij
heb je een easytronic dan wan die heet inderdaad een regel eenheid voor de koppeling bij de versnellingsbak maar bij mijn weten geen motor ecu
hij zit rechts tegen de astijl
je kunt misschien het onderdeel laten 3d printen want los bij opel kopen lijkt mij niet mogelijk
de pijl bij de stekker bij de computer wordt niet aan gesloten de pijl bij de grote stekker is van de luchthoeveelheids meter en al die losse draden zoals groen en zwart komen op de bobine en die met de oogjes op de dynamo
je moet proberen er achter te komen welke van tuner deze nokkenas is maar dat zal moeilijk worden er waren meerdere tuners die met nummers werkte of ff bij bekende nokkenas leveranciers infomeren ik noem ff kent cams schrick enem in zweden zo zijn er wel meer ook zijn er een aantal opel tuner niet meer dan word het niet makkelijker van
aan de kleur code van de klepveren kun je zo niet zeggen wat ze zijn als heb verzwaarde veren zijn moet je dat met een druk meter achterhalen hoe zwaar ze zijn en de nokken as is lastig te zien wat voor een het is misschien kun je via Google achterhalen wat voor een het is
je kunt de ecu laten chippen daar win je al wat mee zonder andere injectoren als je meer vermogen wil kun je er nog een snellere nokkenas in leggen met de zelfde injectoren dan wel je chip laten aanpassen
het ziet er netjes uit dat wat je doe doe je goed :applause01: :applause02:
stuur mij een sms 0653748648
of ff google ik heb daar ook een werkplaats handboek gevonden voor de g trach 240
in de koppelingshuis de schuifbuis van het druklager er af schroeven daar achter zit een borgveer die er afhalen dan met een verfstripper rond het lager verwarmen dan kun je redelijk makkelijk uit elkaar krijgen aan de achter zijde zit er kleine dekseltjes die krijg je er niet heel uit maar daar zitten veren en kogels achter en een palletje als je het lager achter verwarmt dan gaat oom het achterhuis er af
olie gevulde voldoet prima aan wat u beschrijft wil je wat sportiever rijden dan zou ik voor gasdruk kiezen maar anders is oliedruk voldoende
in de onderzijde van het blok onder de dynamo staat een getal 19 of 20 dat is bepalend wat voor een motor het is mits hij niet is opgeboord naar een grotere inhoud maar dat is niet van buiten te zien
Daar komt bij dat het elektrische tijds net het niet aankan dat er veel elektrische auto’s komen ze hebben nu al problemen met de zonnepanelen die belasten het elektrische tijds net al erg zwaar dus ik zou als ik jou was nog maar niet te snel daar op in springen
voor het milieu hoef je het niet te doen want een elektrische auto is vele male milieu belastender in productie dat een benzine of diesel auto alleen de accu productie 10 ton CO2 opleverd terwijl de productie van een hele benzine of diesel auto maar 8 ton CO2 opleverd
Het probleem is op gelost dank zei liviu2004 en nog maals heel erg bedankt voor je hulp .
-
AuteurBerichten