Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dan moet je wel eerst het rubber over de lasnaad van de sponning drukken doe je dat niet dan knapt de ruit wegen spanning
chip tuning is niet via een eobd apparaat of een dealer diagnose apparaat te zien
je moet in ieder geval alle ruiten er uit halen plus de deurrubbers dan zit er nog ijzeren spanten die van links naar rechts lopen die moeten er ook uit wat betreft de lijm ik heb bison contactlijm gebruikt ik weet dat er vroeger speciale lijm voor was van opel
Ik heb de mijne via ebay of marktplaats ik weet het niet precies meer
volgens mij bestaat er niet een speciaal handboek voor de GTE je heb wel een handboek voor de 1.2 en dat is een basis boek en dan allemaal losse inleg boeken voor bijvoorbeeld het injectie en 2.0 motor of 1.9 motor
zou ook een lekkage van de inlaat pakking kunnen zijn of een schuur ergens bij het inlaatspruitstuk
een van de sloop en die op nieuw laten programmeren op jou sleutels moet geen probleem zijn
er zijn losse onderdelen voor recaro stoelen leverbaar qua schuim en er is op ebay iemand die stoelstof aanbied.
Bij dit adres kun je voor het schuim terecht https://www.beverautoaanpassingen.nl/locaties/bever-andelst-bv/
was wit kl nummer 523 als ik het goed wit met blauwe gloed dit was bij de laats bekende eigenaar toen hij nog van mij was lag er een echte 400 motor in met risse nokkenassen stage 4 en 240 getrag

ook ik weet niet alles hoor met mijn ruim 40jaar ervaring ;-)
ik kan zelf goed afstellen ik heb een impreza gtt gehad die ik getuned had tot zo ongeveer 380/400 pk en rond de 475/500 nm af gesteld op de bank bij de autosportcompany ik heb namelijk een garagebedrijf gehad waar ik ook tuning deed dus dat komt wel goed
ik zit er over te denken om er een stand alone ecu er op te zetten
lucht hoeveelheids meter is helemaal nieuw oldstock van opel en als ik hem koud meer toeren laat draaien loopt hij warm alleen maar harder en als ik hem warm minder toeren laat lopen slaat hij bijna af als hij koud is en de tempsensor is ook nieuw .
Maar bedankt voor het mee denken
hallo hinterachse ik heb nog geen andere reacties gehad ben dus blij dat je reageer ik heb vorig jaar november een rvs vier in een spruitstuk en rvs uitlaat geplaatst en sinds dien heb ik een heel laag stationaire toerental bij koude motor en hoog toerental bij warme motor ik heb onder tussen een nieuwe luchthoeveelheids meter en luchtomloopklep geplaatst maar het heeft niet echt geholpen het hoge toerental is wel iets minder geworden maar nog niet normaal .
Misschien dat jij er iets op weet het co is ook niet helemaal goed en goed te krijgen.
Bedankt voor je reactie
in theorie kan dat je band wordt platter maar je wheel zwaarder dus zal je waarschijnlijk meer verbruiken
uit laten lezen dan weet je wat het is
volgens mij is het een dealer probleem die niet echt de klant wil helpen ik heb zelf bij opel gewerkt gehad en daar loste we altijd alle klacht die er eventueel waren op plus dat ze bij de importeur snel waren met een terugroep actie als er iets was . dat is bij VW of Peugeot waar ik ook gewerkt heb gehad noot het geval was daar kreeg je als er al een terug roep actie was de zelfde onderdeel die slecht was er weer terug in gezet.
8 november 2019 om 21:35 In reactie op: GM Delphi / Packard – 2 Way Metripack 150 Receptacle #18369768probeer het hier eens https://www.rdae.nl/ rick donkers electronics
het 2,4 uitlaatspruitstuk heet af fabriek een lambda aansluiting
geen opel velgen dus verkeerde et getal
laten uit lezen want zo als je het nu vraagt wordt het gokken meten is weten
het is een los kabelboompje dat je nieuw kunt krijgen bij https://www.edelschmiede.com/
die op de foto is van een 2.0 2,2 en 2,4 hebben geen module die zit in de ecu bij die type, die jij op het blok heb is dus ook van een 2.0
ik heb laats op een Engels auto programma gezien dat daar een bedrijf is die ze in alle kleuren kan maken ( maar de kleur bepaald ook de hardheid)
30 september 2019 om 22:07 In reactie op: Is de getrag 240 het waard in 2.2 CIH Kadett Coupe? #18368985geen enkel probleem zelfs een 3.0 zescilinder kan op een 240 getrag
-
AuteurBerichten