Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ook olie die op de uitlaat komt geeft damp
bij dat zwarte ding waar je de stekker afgehaald heb de boutjes losdraaien dan kan je de weerstand er uit trekken met het nummer wat er op staat kun je een nieuwe opzoeken
ja dat moet kunnen is alleen niet zo makkelijk
sleutel in het contact doen en dan het contact in de stand dat alle lampjes branden dan kun je op de handzender drukken tot de deur weer op slot gaat wel de deur dicht doen
als je een redelijk nieuwe auto hebt willen ze hem wel hebben ow hij wat ouders is dan niet
je heb de stalen pakking nodig
geen goeie lambda signaal of een katalysator die kapot is kunnen de problemen veroorzaken
als je klepstoters vervang dan doe je dat om alle maal te vervangen en niet 1 of 2 stuks
winparts heeft ze inclu ver zending kosten ze 36,28 per stuk
gewoon terug gaan ener opstaan dat ze het goed onderzoeken je heb er recht op ivm garantie
laat ze eens naar de bobine kijken en ook naar de krukassensor
misschien ik het koelsysteem
of de veerpoot zit niet vast of het wiellager is kapot
vraag eens bij een revisie bedrijf of anders bij Krause motorsport in duitsland of bij Risse motorsport ook in duitsland
kwa maat zal het passen maar ik denk dat er meer aan te pas komt dan alleen de computer wisselen
volgens mij moet het kunnen zolang de bevestiging boutgaten het zelfde zijn zo heb ik ook ooit een andere rembekrachtiger op een manta b gemonteerd
kijk eens naar het olie pijl soms wil het wel eens via een olie kanaal in het carter terecht komen waardoor het olie pijl stijgt
17 februari 2025 om 19:09 In reactie op: Opel Corsa C Snelheidsmeter eerst trillen nu op nul en schakelt niet meer #18557073is het het type met easytronic kun je ook met de hand schakelen als dat zo is kan ook het schakel mechanisme kapot zijn maar om het zeker te weten moet je hem laten uitlezen
dat zal waarschijnlijk in de voor ruit zitten ter hoogte van de binnenspiegel
ja dat is zelf te doen alleen als ze bij de sloop de teller gerieset is ander gaat het niet lukken en is het weggegooid geld
dat is ook een radiatorslang en wel de onderste als ik het goed heb
je moet echt de waterpompset voor de z 1.2 xe nemen die andere past niet heeft een boutgat teveel of te weinig dat weet ik niet meer precies als je een set neemt dan zit daar de pakking in en een pakking voor de thermostaat
waterpomp boutjes moeten met 8 NM aan getrokken worden dat geld ook voor de poelie
volgens de boeken zou dat een probleem met de aandrijving zijn wat dat ook mag zijn ik zou hier mee eerst eens naar de dealer gaan die hebben de juiste apparatuur om een diagnose te kunnen stellen
hoe ziet het oranje lampje er uit
-
AuteurBerichten