Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ook gehad hier probleem opgelost.
mocht iemand dat probleem hebben kan ik dat probleem oplossen kost je geen 300 euries voor een nieuwe kabelboomwelk deel van de bedrading is dan vervangen ?
mvg
arthurHihi grappig,
zit niet zo vaak meer hier op het forum, er is veel veranderd in me leven ;)
auto verwaarloost, vorig jaar nog een vervelend diefstalletje aan de auto geweest (wielen weg) :argue
Maar waarschijnlijk wel van plan om het wagentje weer een beetje aandacht te geven.
Motorkap opnieuw strak zetten spuiten TB’s en vooral het intrieur aanpakken.
Maar ik zo in het dubio ….. FUCK ik wil een Speedster :DMvg,
Arthur ik leef nog en de cabrio ook sinds 14 januari 10 jaar in bezit :afroMisschien dat je een filmpje kan plaatsen van het geluid. (externe mic helpt een hoop als je de luxe hebt.interne klinkt vaak al blikkerig)
vaak verschild het geluid van een klak klak en een RRRR
als het het laatste is zou ik de big end’s even los maken. je hebt toch arp’s wel weer even het juiste vet gebruiken (erg belangrijk)Wat voor soort nokken heb je erin zitten ?
is de grond cirkel wel 34mm ? sommige nokken kunnen niet samen met hydr. stotersgr. A
leip, heb zelf keskin kt4 9×17 zonder plaklood…
26 maart 2011 om 15:53 In reactie op: knak geluid rechtsvoor in bocht naar links — voorlopig oorz #17842394[rquote=1900352&tid=145017&author=kadett4x4]is bij mij ook alleen met een stuur beweging.
maar ik zie het wel komen als je het weet.groeten.[/rquote]
ik had het als ik bijv. rechtuit snel links rechts draai met me stuur (stilstand)
had ook draag armen compleex stuurkogels stuurhuis en toplagers vervangen. bleek mijn bovenstaande oplossing te zijn.^^
een betere windsplitter voorop zal beter werken denk ik. dus trespa plaat niet vlak maar 45 graden
Hele mooie info, ik ben langzaam aan het kijken voor een speedster.:cool:
in eindhoven hebben ze import vx-en alleen zeggen ze dat het proefrondje maar 500 meter is :Sivm met emissie, als je het slangetje van de tank loslaat kan deze vervuilen en vage storingen veroorzaken als vacuum lock op je tank bijv.
23 maart 2011 om 15:45 In reactie op: knak geluid rechtsvoor in bocht naar links — voorlopig oorz #17842385Ik had het ook, het was de opsluitring van de schokbreker zelf.
weer vast gezet met locktite.[rquote=1897170&tid=144994&author=prayer]volgens mij kun je beter stoppen met het betalen van belasting, 50% van de benzine prijs is belasting ofzo.[/rquote]
Dat zeg je eigenlijk verkeerd !
de belasting is 140 % van de benzine prijs…
de benzine kost standaard 70 cent de totale belasting één euro :argueKom we gaan even weer oorlogje voeren in libië á 20 miljoen euro. En de rest van het midden oosten……??
of de ozb belasting weer omhoog.
tis goed met ze in den haag
echt haperen is meestal iets mis met de onsteking, dus bdp sensor of bobine denk ik.
gebeurt het in lage toeren en of in hoge toeren ? half gas of alleen bij vol gas ?
wellicht is de gasklep pot slecht.
dan volt spanning meten.12 maart 2011 om 19:45 In reactie op: Heel erg verrot lopen C20xe – opgelost – stationair subaru o #17603923Even een update – had onlang een probleem met slechte compressie slagen tot 3500 tpm.
soort van subaru geluid. Daarboven loopt ie normaal.Boegie kabels vernieuwd en Bobine vernieuwd geen oplossing (kan nooit kwaad ouwe zooi te vervangen natuurlijk :D )
Probleem wat voor komt als je niet veel rijdt is dat de hydrostoters vervuilen en open blijven staan.
Bij koude start tikken ze niet eens maar functioneren niet goed.
Remedie motor goed warm laten worden 100 km rijden leggen gassen dus.Probleem opgelost !
Zo was die van mij ook vroegah, sorry maar die velgen ….. :cry
liever origineel of 15″ champion
voorzichtig met een houtje die kap rand erin tikken hoor.
en kabel niet te strak aandraaien. hij kan knappen.Hij kan niet meer op deze krukas omdat de wangen er niet meer opzitten door een afslank kuur :)
alles kan over neem alleen wel even de uitlaat nokkenas mee, omdat daar een olie kanaal zit afgedicht. tbv smering as hall gever rotorsysteem
Ok als eerste,
heb binnenkort weer wat geld dus wilde blok opnieuw laten honen en eventueel vlakken. Bij biggelaar in Made of de Sutter in nieuwerkerk, hoorde dat die wel goed werk levert.de drijfstangen met zuigers wil ik ook uitwegen.
De krukas daar kan geen krans meer op :D
Nu zat ik te kijken naar zo’n krans
nu moet ik nog even uitvogelen hoe dat ik dat ding op de juiste manier erop moet zetten met de sensor.
het wordt vrij krap ook door de olie leidingen langs de poelie.misschien heeft iemand een foto hoe dit is opgelost.
Ik heb op engelse fora’s veel gelezen dat de standaard triggerwiel naar buiten flext. ook met megasquirt moet je wat kunst en vliegwerk uithalen om een goede detectie te krijgen.Ik dacht zelf aan een spacer tussen het verdiepte vlak en de buitenzijde van de poelie en dan een centreer rand erop maken zodat ie niet kan zwengelen.
@fearless je motronic werkt standaard met 60-2 dus als het zo werkt hoef je niets te wijzigen.
@freek
dat plaatje met die multiriem+trigger is van sbd deze wordt gebruikt bij een dry-sump systeem ook omdat boven 8k rpm detectie slecht wordt.niet schrikken , ;) als je blok olie verbruikt kan je ook een betere compessie hebben omdat de olie werkt als afdichting.
probeer even een kwart slag van de krukas te meten(daar is de zuigersnelheid het grootst) dan + 90 deg.
Dan heb je het meest nauwkeurige bdp puntbedankt,
lmm denk ik niet heb nog een ander.
kvs sensor is nieuw.
remmenreiniger met de uitlaat is echt niet slim idd.
k gaat die andere dingen ff sjekebedankt
ik denk dat het probleem van het schokken komt door een slechte gasklep sensor.
ik zou zeggen weerstands waarde meten.
bereik weet ik niet uit m’n hoofd maar check het verloop.
zoek even uit wat voeding common en signaal is.
dan meet je tussen signaal en common met contact aan een volt spanning tot 5 volt dacht ik.
als dat niet mooi verloopt ligt het daaraan.hier op de zaak hebben we ook verschillend hydrauliek grut maar ook niet het juiste :mad:
maar de ontluchting test heb je dat nog geprobeerd ??
ik kreeg m’n rail niet goed ontlucht toen ik de injectors los had.tja ik had precies het zelfde.
als de motor koud is kreeg ie te weinig benzine juist en gaat ie rot lopen. warm is het weg want hij spuit dan minder benzine in.ik wilde het ook met een manometer testen. zie alleen maar eens aan en goede adapter te komen.
test anders bijv. gewoon even de ontluchtings nippel in te drukken ,starten gelijk weer motor uit en kijken of er vol druk weer uit komt.
ik kwam er achter toen ik slecht het rail kon ontluchten.
als hij arm loopt gaat ie de duty cycle van de injectoren zo hoog zetten om de deellast goed te krijgen. en zelfs dan kan die zuipen maar gewoon door slechte verbranding rot lopen. -
AuteurBerichten