Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Vinci wrote:
@RamSwa72 wrote:
Hier kan je ze wel per stuk kopen
http://www.iq-parts-shop.nl/product_info.php/cPath/529_530_611/products_id/4550″ onclick=”window.open(this.href);return false;
:thumbupAls je die dingen gebruikt kun je net zo goed je verzekering niet betalen, want je krijgt toch geen moer vergoed bij een ongeluk. Deze rubbers zijn NIET GOEDGEKEURD voor mobiel gebruik.
De bedoeling is dat je die paar honderd kilo als het rubber afscheurt nog steeds vast in de wagen hebt liggen, daarom zijn al die originele rubbers door een metalen frame omgeven.
Bij een ernstig ongeluk zal jou motorblok met deze rubbers er uit kunnen schieten en enorme schade kunnen veroorzaken aan de omgeving! Mocht je dat overleven dan staat je een toekomst tegemoed van oneindige schuldsanering, en dat is dan nog als het mee valt. Als er doden bij vallen kan je de bak in.
Kortom, niet doen, slecht plan!! :vertag
Goed punt,
leuk om je brandstofpompje aan op te hangen.
Hey dennis heb daar zelf ook nog foto’s van, wellicht handig voor je.
Een nieuw linnen dak kost MAAR 300 euro dus weet niet wat het 2e hands moet kosten ?
Kleine kans dat ze die bij de opel dealer nog hebben. Wellicht kunnen ze die bestellen.
Je kan ook naar een hydrauliek boer gaan,
ok .. dit zal misschien wel werken maar. Ik zie dit niet echt als een oplossing. krijg je allemaal messing slijpsel in je bak.
Een goed stevig lager lijkt me beter.Een Celica GT4 bak ? is ook reeds gedaan
Hard heid noemen ze shore 80 is echt stug 50 beetje flexi .. Google het maar
Kleine tip als je, of met iemand blok gaat opbouwen. Voor montage van de kop en nokkenassen de zuigers niet gelijk in bdp zet.
Je kan controleren of markeren welk punt exact bdp is zonder kop maar om verdraaien van de nokken tegen te gaan als de zuiger al in bdp staat.
In mijn romeo zit het standaard mooi ..
hier een plaatje van het blok.

hier een plaatje van mijn motor waar die aan de zeikant opzit

Mooi zo te zien kan je m goed laten uit krimpen voor de verf (weekje of twee max )
6612 heb ik ook een keer gezocht,
volgens mij gewoon standaard GM ook geen superboss of iets dergelijksVergeet niet dat die gasten in engeland dat vaak hebben omgebouwd naar andere hokken hé, een mini of zo of iets anders. Zet je dr een beetje wind tegenaan mis je misschien 10 of 15pk sowhat
Ahh heb jij hem :) leuk om te weten.
als je nog info wilt hebben over het correct spuiten van de kleur e.d. kan ik je dat vertellen als je dat al niet van Chris hebt begrepen.
Vanavond of vrijdag gooi ik de distributie riem even los om de stoters schoon te maken. Ze blijven in de opwarm fase wat hangen. Pas als ik 40km ff flink door heb gereden is het even weg.
OPEL ASTRA F hatchback (53_, 54_, 58_, 59_) 1.6 i 16V (100Pk)
1 x Bougiekabelset
BOUGICORD – Ref : 4163Was 50.48€
Ik had vorig jaar bij mister auto een bougie cord set gekocht. Koste 40 euro dacht ik. Geen mis fires mee gehad meen ik. Wel met goedkope pomp benzine.
Zou even moeten uitzoeken welk type dat was. cilinder 4 was alleen iets langer. 150 euro voor een beru vindt ik teveel. M2.8Vormt een mooi geheel zo. Ziet er top uit.
Dat ets primer is dat het zelfde als beursen om het alu schoon te krijgen of alleen om de grondlak goed te laten hechten.Die Kadett ziet er netjes uit.
Maarre vraagje bij de Vec alleen dat gedeelte vervangen of heel de dorpel.
Zo’n stom stukje heb ik ook, ik zit er over te denken heel de dorpel te doen maar zo immitatie plaat is toch ook een stuk minder lijkt me.19 februari 2014 om 20:59 In reactie op: Verbouwing van de E Cabrio-R C20XE – In de Primer #18219041Dat klopt sebas,
Het was vroeger zo. Maar ja, de handen gaan jeuken en dan wil je een Einzelstuck maken.

Na Heul Veul las en leer en plaatwerk momentjes, werdt het dit.

Bij de Spuiter.. in 2006 dus (dat heeft toen ook zo vreselijk lang geduurt)




Nadat ik terug kwam na het trouwen in polen in 2007 wilde ik op een mooie zaterdag middag even naar de sloop en toen racede er een auto door de straat. Ik zag hem niet mijn fout dus. Een Vette deuk dat was erg balen maar ja als dat alles was.


Een jaar later auto bekrast,
En twee jaar geleden ….een horror voor elke auto liefhebber. ik was er toen eigenlijk een beetje klaar mee.
Ik wilde eigenlijk gewoon een auto lelijke golf die vol zat met deuken.
Maar ja, daar ben je ook wel snel van genezen.
Recent heb ik het weer opgepakt en besloten om een andere voorbumper te monteren
Dit heeft natuurlijk ook wel weer de nodige arbeid, het is wel gelukkig bijna klaar. :thumbup


Ik begrijp ieder heeft zijn eigen smaak en ik ook, ik hoop dat het gewaardeerd wordt.
Kan je hier dan niet beter een F40 aan hangen dan ? of past dat niet die kunnen 400Nm aan 500Nm ook nog regelmatig gezien.
Klopt, Door de vele diefstallen,vandalisme schade een beetje verwaarloost dus ik ga hem weer opknappen.
Die kleur komt trouwens niet meer op, maar nu gewoon een uni-kleur welke kleur is nog steeds een dilemma :???:
Die wielkasten vindt ik wel erg strak zo,
zullen jullie mij ook wel een keer hebben gezien op zuid en regio barendrecht.
De mijne gaat nu ook weer binnen kort onder het mes.
Moet toch een keurmeester zo gek krijgen die dat accepteerd met zo’n knopje. Heb het vaker gehoord hoor.
Ze zijn eerder bang om de confrontatie aan te gaan met de rdw keurmeester en dan wijzen ze je de deur.Heeeel ooit deed mijn 8v dat ook de NE maar de M2.8 doet het ook niet. Soms wel handig als ie een paar dagen heeft gestaan want de rail druk zakt iets weg en dan moet ie even een paar slagen extra maken
mooi idee
Nu heb ik dit gezeur ook , een tijd geleden ook de jampot test gedaan ook geen lek te vinden.
Inlaat pakking vervangen, tussen de inlaat hoed en gasklep ook nieuw geseald.Een nieuwe lfr gekocht, in totaal 3 getest.
Geen resultaat, ik wilde het schroefje op de lfr nog aanpassen alleen kreeg ik hem niet lekker versteld .(Ik had geen goede imbus)
De kop is wel flink aangepast maar alles lijkt toch dicht.
Zie ik wat over het hoofd
Ik heb zelf zo’n set.
Wellicht wel te maken voor de dett
Ex-center bus met pu rol. Voor achter, een ander silent block ook ex-centerIk hoop dat je genoeg ruimte hebt om een opsluit bus te maken.
Wat schrijft Honda voor lager voorspanning op?
Dit omdat ik bij mijn lager blok een voorspanning van ongeveer 200 Nm moet draaien.Je bent al wel goed op weg,
maar moet toch zeggen dat men in de motorsport toch al wel eerder een camberkit toepast. om 3 graden negatief te krijgen. Natuurlijk is jou variant beter.
Voor die schijven zou ik beter een een pas ring voor (laten) draaien. Die centreer je niet uit op de bouten.
Ook even in de gaten houden wat het verschil is in dia meter van de zuiger (van de remklauw) en of dat je niet voor verrassingen komt met remdruk verschil of dat je misschien een grotere of kleinere retrictor nodig hebt voor achter.Wil je nieuwe assen laten maken (splines laten steken) of om lassen ?
Voor (rechts)
achter zit trouwens een astra achteras (zo’n alles in een ding)
k hou het in de gaten ;)
-
AuteurBerichten