Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zo zo opelcabrio.nl das even geleden…..
wel een mooi cabriotje met zeer gepaste intrieur. :wors
Zeker dik ding die van Kadett D, zie er strak uit. is ie al eens gerestaureerd ?
Hier die van mij


Complimenten voor de klus,
ook langere bouten dan ?
Bedankt voor de tip,
heb gisteren avond ff gechecked. speling komt idd. daarvandaan. fusee was gewoon goed.
Op de duitse ebay zijn ze voor 20-25 euro pst.
een maatje heeft een paar rubbers die niet meer zo mooi zijn dus bestellen we er gelijk 4 vallen de verzend kosten ook mee :)het blijft altijd lastig met die plaatwerkers, alles moet snel snel.
:swear dat zie je dan zo terug.
zou ook kunnen natuurlijk, ken ik voor de gein vervangen die zijn opzich ook niet zo duur.
thanx voor de info
soms moet je dan een nieuwe naaf hebben, als zo dan kan je deze vaak heel gunstig bestellen op ebay.de
oh heb ik niet eens de banden maat erbij gezet.
ja ik heb idd. 215/40/17 gaat wel iets zachter proberen want ze zijn echt kneiter hard.
origineel gepost door Govers
origineel gepost door a3corsa
http://www.opel-hecktriebler-forum.de/ ?Hangt er een beetje van af voor welke opel je een forum zoekt.
kadett E
Abs sensoren vies misschien ? schoonmaken met remmen reiniger.
en evt proberen uit te lezen.kijk even google op topbuzz en abs
zoals er wordt aangegeven event. met de flex moer d’r af en eruit tikken. wat nog lastig kan worden.
Soms kan het zijn de als de olie seals van de turbo niet genoeg olie druk zien een kleinbeetje langs kotsen wat er af en toe bij stilstand lang komt.
Olie verbruik in de gaten houden, en bij korte ritten kan de viscositeit dunner worden door vocht in de olie die niet verdampt.
zal wellicht al geplaatst zijn …
wel een leuk filmpie
smart vs F430
goed bezig dennis.
heb misschien nog een adresje in Bochum duitsland die ook schijfjes levert, en andere meuk.
kom binnen kort eens langs, ja ja zeg k al heel de tijd,. :S
je weet wel druk druk drukorigineel gepost door stellema
De 2 slangaansluitingen zijn voor koelvloeistof , deze hoef je niet aan te sluiten dit is voor het verwarmen van de inlaatHet “nokje” wat je er af wilt hebben dat kan dmv de 4 boutjes en dan han je het gehele kapje er zo afhalen
De stekker er af knippen zou ik niet doen , mooier is het om aan de auto een stekker te solderen die weer op je motorboom past
bedoelt ie niet alleen dat laatste knietje ?
aan de onderkant zit een plat borg plaatje die kan eruit en dan kan je dat pennetje loshalen.19 maart 2008 om 00:45 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17371856kewl spul dat zeitronix trouwens,
:thumbupzal je wel veel hebben geholpen met afstellen
nu zonder t stukje dan ? het gaat erom dat ie genoeg vacuum kracht heeft om te openen.
het kan al goed zijn, maar tis maar dat je erop let.:)let er nog wel even op dat je de dumpvalve onderdruk slag (die je dus aansluit op de dv) op een niet afgetakte vacuum leiding. mooiste op bijv. rembekrachtiger
over die kat…
omdat er nog wel mensen zijn die enigzins aan eisen moeten voldoen en een auto hebben op kenteken na 12/92 ! plus als de KLPD je snaait zijn maar al te graag in om je voor iets anders te pakken wat net niet mag, dus …
als we het niet alleen om het klimaat zouden doen ….
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
dynamo is goed laad 14, nogwat volt op de condensatormassa is 200% goed mede voor de zware instalatie!
allemaal nieuwe dikkere kabels en nieuwe ringen.wat is een diode brug??
klep 30 is alles van het interieus op aangesloten als ik me niet vergis. verwarming binne verlichting enzow.
***** probeer die zekering er anders tussen uit te laten.
zou je deze zin nog eens willen toelichten? :
accu lampje van je dash functioneert niet goed. defect of achterplaat is slecht.
of d+ kabel is blank en maakt sluiting.zit een goed digidash in voor zo ver ik weet wat bedoel je met de achterplaat is slecht?
*** controle acculampje gaat branden als het contact aanstaat en gaat uit als de motor loopt (dus gaat laden)
*** ik had dus een defecte achterplaat
gevolg dynamo laad niet vol bij. en kon mijn xenon verlichting pas ontsteken bij +/- 2.500 tpmhoe kan een = Kabel blank zijn en sluiting maken? wat bedoel je met blank?
van die bloemkool dr op ofzow?*** een maatje van met had ook dit probleem ene keer niets de andere keer een probleem of een vage lek.
met blank bedoel ik dat er een stukje isolatie weg is c.q. erg slecht en dus de isolatie weerstand laag is, waardoor er een lek of sluiting ontstaat
dit was ter hoogte van de startmotor,dat ader loopt van de dynamo langs de + kabel (startmotor) richting dashboom.
ps mooie trouwfoto!!! was dat ook de trouwauto??:kewlpics
dankje wel, en zekers dat was ook de trouwauto :agent
op zich valt het allemaal wel te overzien daar niet van. Over het algemeen werkt een gesloten systeem mooier, maar uit eindelijk gaat het om de effectieviteit.
of het kwaad kan ? nee afr moet over het algemeen in orde zijn.ik schrijf het maar in worst case scenario, d’r zijn hier ‘monteurs’ die rijden met 3.5 bar benzine druk met een standaard xe en zeggen prima te rijden. (en dan vraag ik me af of de zuiger veren al niet langzaamer hand uit de uitlaat komen rollen.)
ik ben ervan overtuigd dat het niet goed kan zijn om twee verschillende systeemen op verschillende plaatsen in het druk circuit te laten functioneren.
bijv. als je een recirc. valve of vent to air valve hebt die een te kleine capaciteit hebt voor de flow en je hoort een tjop tjop tjop geluid. Dan heb je meer dan waarschijnlijk dat je turbo backspin krijgt dus terug draait en weer naar vooren wordt geduwd door de uitlaat gassen enz.
wat fataal kan/is zijn voor de lagers.hoe zeker weet je dat je dynamo het goed doet ?
er kan een diode brug defect zijn.
slechte massa
accu lampje van je dash functioneert niet goed. defect of achterplaat is slecht.
of d+ kabel is blank en maakt sluiting.ps. wat is klem 30 ?
-
AuteurBerichten