modfreak

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 292)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Kadett E Cabrio Topic #17462517

    zo zo opelcabrio.nl das even geleden…..

    wel een mooi cabriotje met zeer gepaste intrieur. :wors

    In reactie op: Kadett E Cabrio Topic #17462514

    Zeker dik ding die van Kadett D, zie er strak uit. is ie al eens gerestaureerd ?

    In reactie op: Kadett E Cabrio Topic #17462507

    Hier die van mij

    In reactie op: kadett gsi 16v ZENDER uitbouw met WEBERS #17416309

    Complimenten voor de klus,

    In reactie op: Spoorverbreders Calibra 5×110 #17452485

    ook langere bouten dan ?

    In reactie op: Slechte fusee kogels ?? #17453854

    Bedankt voor de tip,

    heb gisteren avond ff gechecked. speling komt idd. daarvandaan. fusee was gewoon goed.

    Op de duitse ebay zijn ze voor 20-25 euro pst.
    een maatje heeft een paar rubbers die niet meer zo mooi zijn dus bestellen we er gelijk 4 vallen de verzend kosten ook mee :)

    In reactie op: Opel Kadett GSI 2.0L 16V. #17446539

    het blijft altijd lastig met die plaatwerkers, alles moet snel snel.

    :swear dat zie je dan zo terug.

    In reactie op: Slechte fusee kogels ?? #17453852

    zou ook kunnen natuurlijk, ken ik voor de gein vervangen die zijn opzich ook niet zo duur.

    In reactie op: Banden spanning bij getrokken banden #17450063

    thanx voor de info

    In reactie op: abs in de war?? #17429933

    soms moet je dan een nieuwe naaf hebben, als zo dan kan je deze vaak heel gunstig bestellen op ebay.de

    In reactie op: Banden spanning bij getrokken banden #17450061

    oh heb ik niet eens de banden maat erbij gezet.

    ja ik heb idd. 215/40/17 gaat wel iets zachter proberen want ze zijn echt kneiter hard.

    In reactie op: Duits opelforum #17446115

    origineel gepost door Govers

    origineel gepost door a3corsa
    http://www.opel-hecktriebler-forum.de/ ?

    Hangt er een beetje van af voor welke opel je een forum zoekt.

    kadett E

    http://www.kadett-forum.de/

    In reactie op: abs in de war?? #17429930

    Abs sensoren vies misschien ? schoonmaken met remmen reiniger.
    en evt proberen uit te lezen.

    kijk even google op topbuzz en abs

    In reactie op: Hoe demonteren draagarm? #17447756

    zoals er wordt aangegeven event. met de flex moer d’r af en eruit tikken. wat nog lastig kan worden.

    In reactie op: Blauwe rook tijdens opstarten…. #17415280

    Soms kan het zijn de als de olie seals van de turbo niet genoeg olie druk zien een kleinbeetje langs kotsen wat er af en toe bij stilstand lang komt.

    Olie verbruik in de gaten houden, en bij korte ritten kan de viscositeit dunner worden door vocht in de olie die niet verdampt.

    In reactie op: Turbo Fans Film Topic #17288798

    zal wellicht al geplaatst zijn …

    wel een leuk filmpie

    smart vs F430

    http://www.youtube.com/watch?v=dV1zQMcSsk0

    In reactie op: kadett gsi 2,5 V6 #17352832

    goed bezig dennis.

    heb misschien nog een adresje in Bochum duitsland die ook schijfjes levert, en andere meuk.

    kom binnen kort eens langs, ja ja zeg k al heel de tijd,. :S
    je weet wel druk druk druk

    In reactie op: paar vragen C20NE.. (ivm. inbouw) foto's toegevoegd #17399910

    origineel gepost door stellema
    De 2 slangaansluitingen zijn voor koelvloeistof , deze hoef je niet aan te sluiten dit is voor het verwarmen van de inlaat

    Het “nokje” wat je er af wilt hebben dat kan dmv de 4 boutjes en dan han je het gehele kapje er zo afhalen

    De stekker er af knippen zou ik niet doen , mooier is het om aan de auto een stekker te solderen die weer op je motorboom past

    bedoelt ie niet alleen dat laatste knietje ?
    aan de onderkant zit een plat borg plaatje die kan eruit en dan kan je dat pennetje loshalen.

    kewl spul dat zeitronix trouwens,
    :thumbup

    zal je wel veel hebben geholpen met afstellen

    In reactie op: Originele dumpvalve afsluiten? #17379670

    nu zonder t stukje dan ? het gaat erom dat ie genoeg vacuum kracht heeft om te openen.
    het kan al goed zijn, maar tis maar dat je erop let.:)

    In reactie op: Originele dumpvalve afsluiten? #17379668

    let er nog wel even op dat je de dumpvalve onderdruk slag (die je dus aansluit op de dv) op een niet afgetakte vacuum leiding. mooiste op bijv. rembekrachtiger

    In reactie op: Wie weet waar RobbieS gebleven is ? #17382438

    over die kat…

    omdat er nog wel mensen zijn die enigzins aan eisen moeten voldoen en een auto hebben op kenteken na 12/92 ! plus als de KLPD je snaait zijn maar al te graag in om je voor iets anders te pakken wat net niet mag, dus …

    als we het niet alleen om het klimaat zouden doen ….

    In reactie op: lekstroom #17382697

    origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
    dynamo is goed laad 14, nogwat volt op de condensator

    massa is 200% goed mede voor de zware instalatie!
    allemaal nieuwe dikkere kabels en nieuwe ringen.

    wat is een diode brug??

    klep 30 is alles van het interieus op aangesloten als ik me niet vergis. verwarming binne verlichting enzow.

    ***** probeer die zekering er anders tussen uit te laten.

    zou je deze zin nog eens willen toelichten? :

    accu lampje van je dash functioneert niet goed. defect of achterplaat is slecht.
    of d+ kabel is blank en maakt sluiting.

    zit een goed digidash in voor zo ver ik weet wat bedoel je met de achterplaat is slecht?

    *** controle acculampje gaat branden als het contact aanstaat en gaat uit als de motor loopt (dus gaat laden)
    *** ik had dus een defecte achterplaat
    gevolg dynamo laad niet vol bij. en kon mijn xenon verlichting pas ontsteken bij +/- 2.500 tpm

    hoe kan een = Kabel blank zijn en sluiting maken? wat bedoel je met blank?
    van die bloemkool dr op ofzow?

    *** een maatje van met had ook dit probleem ene keer niets de andere keer een probleem of een vage lek.

    met blank bedoel ik dat er een stukje isolatie weg is c.q. erg slecht en dus de isolatie weerstand laag is, waardoor er een lek of sluiting ontstaat

    dit was ter hoogte van de startmotor,dat ader loopt van de dynamo langs de + kabel (startmotor) richting dashboom.

    ps mooie trouwfoto!!! was dat ook de trouwauto??:kewlpics

    dankje wel, en zekers dat was ook de trouwauto :agent

    In reactie op: Originele dumpvalve afsluiten? #17379649

    op zich valt het allemaal wel te overzien daar niet van. Over het algemeen werkt een gesloten systeem mooier, maar uit eindelijk gaat het om de effectieviteit.
    of het kwaad kan ? nee afr moet over het algemeen in orde zijn.

    ik schrijf het maar in worst case scenario, d’r zijn hier ‘monteurs’ die rijden met 3.5 bar benzine druk met een standaard xe en zeggen prima te rijden. (en dan vraag ik me af of de zuiger veren al niet langzaamer hand uit de uitlaat komen rollen.)

    ik ben ervan overtuigd dat het niet goed kan zijn om twee verschillende systeemen op verschillende plaatsen in het druk circuit te laten functioneren.

    bijv. als je een recirc. valve of vent to air valve hebt die een te kleine capaciteit hebt voor de flow en je hoort een tjop tjop tjop geluid. Dan heb je meer dan waarschijnlijk dat je turbo backspin krijgt dus terug draait en weer naar vooren wordt geduwd door de uitlaat gassen enz.
    wat fataal kan/is zijn voor de lagers.

    In reactie op: lekstroom #17382688

    hoe zeker weet je dat je dynamo het goed doet ?
    er kan een diode brug defect zijn.
    slechte massa
    accu lampje van je dash functioneert niet goed. defect of achterplaat is slecht.
    of d+ kabel is blank en maakt sluiting.

    ps. wat is klem 30 ?

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 292)