Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
miral astra
Deelnemeremmeloord :jerry
miral astra
Deelnemerin het echt is de auto nog mooier dan op foto’s.
en voor de info voor mensen die net zoals ik hem heb verteld dat hij de auto moet verlagen” dat gaat niet”
door de auto te willen verlagen moet hij de uitlaat verhogen, anders zit de uitlaat op de grond.
de speling die hij heeft is een cm of 6 tussen grond en uitlaat, op dit moment!een paar dikke 18 inch velgen er onder is een optie!
:D
miral astra
Deelnemertja wat zal ik doen ehhhh
cilinderkop eraf halen?
of radiateur?ik denk dat de meeste die dit lezen voor de raditeur gaan :kewlpics
en als je echt meer ruimte wil hebben ook de voorbumper eraf halen!en denk er om dat de bout kwa hardheid harder/sterker is dan de cylinderkop, dus wel recht erin boren. anders heb je een groter probleem!
miral astra
Deelnemerik ben lasser, maar dit is niet echt een klus waar je als lasser op zit te wachten. ik heb even naar de foto’s gekeken maar je kan al goed zien tot hoever het plamuur zit. tja ik denk dat het goed is dat als je zelf niet kan lassen je dit niet moet gaan uitbesteden! wat ga je nog meer tegen komen als je ermee bezig gaat? ik heb al wat auto’s gelast. het begint altijd met een klein stukje maar tegen de tijd dat je alles klaar heb voor het lassen kan je net zo goed een nieuwe bodemplaat uitstansen. in wat voor staat is de onderkant?
je zou voor de grap maar is de achterbumper los moeten halen, de roest gaat namelijk veel verder dan jij denkt :(ik heb 3 astra f jes gehad)
persoonlijk zal ik zeggen dat als je niet kan lassen dit niet moet laten doen, is de auto niet waard!
miral astra
Deelnemerdit zijn ze dan geworden king: ik ben naar velgenland geweest (autosloopland) en genoeg velgen om uit te zoeken.

nieuwe velgen en 2e handse banden voor 375 euro 195-50-15
miral astra
Deelnemerhallo heren tigra rijders,
ff een update. ja ik was van plan om deze auto in onderdelen te verkopen. maar die beslissing ging ik met zekerheid pas nemen als ik zeker wist dat de schade te veel was dan de auto waard is.
affijn na gister zijn we eruit, de tigra kan en word weer gemaakt. de schade is nog te maken en hoeft ook geen 1000 den euro’s te kosten.
wat is er nodig voor de trigra weer op de weg te krijgen:
nieuwe motorkap (2e hands in kleur)
nieuwe zijscherm (2e hands in kleur)
koplamp (2e hands)
radiateur (ik hoop ook 2e hands)
en voor kant frame werk waar de koplampen in zitten.dit al gaat nog wat tijd kosten en veel speur werk.


miral astra
Deelnemerorigineel gepost door CalibraMenno
Echt minder van de schade aan de tigra, maargoed als je zelf maar niks hebt.Heb nog wel wat tigra onderdelen zoals motorkap, scherm, voorfront, (koplamp?) maar niet in de goede kleur…
Gr Menno.
dank u wel voor de U2U:D
miral astra
Deelnemerdank jullie wel voor de reactie’s gelukkig hebben ik en mijn vriendin niks.:thumbup
maar mijn vriend zegt dat vlees weer aangroeid en die auto naar een half jaar nog steeds het zelfde is :swear
maar dat zijn mannen:cry
miral astra
Deelnemeris de schakelaar niet stuk dan?
miral astra
Deelnemerok dus kloppen is het vroeg tijdig verbanden van de diesel:hmmz
dus pomp of tijdstip verkeerd.wat dachten jullie van start pilot, als de motor slecht start gewoon wat start-pilot erin spuiten en hopen dat ie start.maar het er in spuiten van dat spul + de diesel geeft natuurlijk een veel grooterre explosie binnen in de motor.
of denken jullie van nie:hmmz
miral astra
Deelnemerorigineel gepost door Martijn1981
Ik heb dat eerder gezien…
Ik zou eerst de verstuivers maar eens laten testen….
En is de brandstof kwaliteit wel naar behoren????
beste Martijn helaas kan ik de diesel niet controleren, maar wel de verstuivers die heb ik hier ook alle 6. bedankt voor de info;)
miral astra
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
Lijkt inderdaad op kapotte verstuivers..Verkeerde verbranding en dieselklop.
Welk type motor als ik vragen mag??
Willem
beste Wim dit is een S6S motor, wat bedoeld u met diesel kl
op?Verkeerde verbranding en dieselklop.
bedankt voor de info Wim-v6;)
miral astra
Deelnemerorigineel gepost door Fearless
Zaten de smeergaatjes verstopt?zowel de 4 aan de linker als aan de rechter zijn open.;)
miral astra
Deelnemerik denk dat ERWIN 78 wel gelijk heeft, een motor van de sloop is goedkoper dan een revisie cylinderkop.
vergeet niet dat je niet alleen de cylinderkop moet betalen, maar ook de koppakking set en db-riem.
als je dat in de garage laat doen ben je weer meer dan 1000 euro kwijt.ehh als je toch zo’n tik had in je motor is dan niet je db-riem spanner los gekomen?
kan je de motor niet meer rondraaien met de hand of met de startmotor.
merkte je dat de power uit het blok steeds minder werd?je zal toch moeten wachten tot die monteur weer terug is, en ik hoop dat je geluk heb:) maar meestal …….
:wtfmiral astra
Deelnemerheren ik dank u voor de info, ik denk dat ik het dan maar gewoon moet proberen! zeker voor de prijs is het best wel intrasant.
dank jullie wel, ik hou jullie op de hoogte
miral astra
Deelnemerhaal je wiel eraf, daarna je trommel en zie je van zelf dat remcylinder lekt.
met schroeven draaier kan je de rubbers opzij doen! en zie je zelf dat hij lekt.2 september 2010 om 14:15 In reactie op: wat een kl*te ding bij die astra help help,ik weet het niet #17723845miral astra
Deelnemerdit is een heeeel klein probleempje, maar eerst een vraag wat voor astra staion heeft u?
f – g – h
miral astra
Deelnemerdit klinkt inderdaad of je ergens olie verlies,
haal je wielen eraf en kijk naar de aansluitingen aan je remklauwen en cylinders.miral astra
Deelnemerde pomp zal wel stuk zijn, die gaan vaak stuk.
ik dacht dat zekeringkas in de auto zat bestuurders kant onder dashboard:angel
miral astra
Deelnemerik denk dat we het wel eens zijn hier dat het de klepstoters zijn die stuk zijn:D
miral astra
Deelnemerhet veer gedeelte is alleen maar voor je klep omoog te houden! dit heeft niks te maken met de speling. tja het blijft moeilijk om achter een pc jouw probleem te begrijpen en te helpen. het is beter om het met eigen ogen te zien.
persoonlijk denk ik niet dat er iets los zit, want als je de nokken as door zal draaien gaan de anderre los zitten en de 3 die nu los zitten weer goed vast zitten.
controleer zelf maar, gewoon krukas bout met de klok mee draaien en dan anderre cilinders testen.
miral astra
Deelnemernick,
op je plaatje voor op de balk staat wat je hebt. aan de zijkant van je versnellings bak staat het ook.
trek die deksel eraf waarop staat ecotec en dan zie je vanzelf of er een kabel loopt of nie.
miral astra
Deelnemerwat voor merk veren zijn het?
miral astra
Deelnemerhey dat was ik jongens:D ik was de handrem vergeten. de rook kwam niet uit mijn motor maar van de banden:D
hahhahahah -offtopic
miral astra
Deelnemeroooooooooooooh nu bebrijp ik het, heel goed van je die film:D
waarom die los zitten is omdat de nok er al voorbij is, jouw stoters zitten aan de anderre kant,sorry mijn fout.
maar dat er speling op zit is niet erg,maar tot op zekere hoogte dan..ga is compressie meten!
toch denk ik dat klep stoter stuk is, dat is die dikke ronde pijp met een pikkie die aan de anderre kand van je klep zit
hhahahah en je broer is geen eikel, hij heeft er geen verstand van zoals jij+ een hoop anderre mensen die met lampjes van de olie of water gewoon door rijden.
als jij zeker weet dat er iets los zit draai de nokken as brug aan gewoon sleutel op zetten en voorzichtig voelen of er wat los zit! maar voorzichtig doen!
is die tik als of er iets los zit of als of je speling heb?
-
AuteurBerichten