Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
miral astra
Deelnemer@eddepet007 wrote:
idd een bieber
heb ik ook eens gehad int witzijn leuke dingen
wat ik minder was idd het dak en de vrij hoge instap
dak heb ik toen ook over na gedacht systeem is idd niet echt geweldig ,maar meer nood voorzieningthanks eddepet007.
het klopt van de hoge instap en weinig instap ruimte tussen stoel en stuur :( en het dak kan ik zelf niks aan doen. maar het gaat mij om de achter ramen die er echt heel waardeloos inzitten :shock: beetje tegen aandrukken en ze vallen naar binnen of naar buiten!miral astra
Deelnemer@spottekop wrote:
Mooie d kadett, wees er zuinig op, zoveel biebers zijn er niet, wij hebben er sinds kort ook ene bij. blijven leuke auto’s. ;)
thanks spottekop, maar wat is nu weer een bieber :hmmz
miral astra
Deelnemer@Boes wrote:
@Senatorman wrote:
Als Wim het zegt, ga er dan maar van uit dat het klopt. Wim is ons forummedium. :wors
Sterkte met de storing, en hopelijk snel weer lekker rijden. Welkom op het forum[/quotAls het aan de toerentalsensor ligt geeft hij dit dan ook aan als ik mijn auto uit laat lezen???
er zijn hier een paar mensen die echt, heel veel verstand hebben van oplossen van problemen! en geloof mij die meneer wim V6 die heeft er verstand van! dus als ik u was zal ik die sensor gaan vervangen!
eigenlijk wat meneer senatorman al aangeeft :jerry
miral astra
Deelnemer@wim-v6 wrote:
Als het een zuigerveer zou zijn, dan is het wel HEEL abrupte gekomen, meestal gaat voor een zuiger / zuigerveer kapot gaat eerst een tijd vooraf met Flink olieverbruik en Carterdruk.
ik vermoed inderdaad net als Fearless dat het een klep is die verbrand is, of open blijft staan ivm ”hangende” stoter
Willem
wim v6 ook u bedankt voor de info. dus eerst maar is olie erin en dan compressie meten. vanuit daar dan toch maar de cilinderkop eraf halen. ehh eerst ff checken of stoter blijft hangen :D
miral astra
Deelnemer@Fearless wrote:
0.0 compressie is een klep die open blijft staan, het zij dat ie gaar is (verbrand) of dat de hydro stoter hem open houdt.
Zuigerveren zullen het niet zijn aangezien die dan meestal nog wel wat compresie heeft.
Test dat anders even door wat olie op de zuiger te gooien en dan weer een compressie test te doen. Daarmee sluit je de zuigerveren dan uit.Als het alleen de kop is die er af hoeft is het zeker wel de mooite om die kop op te knappen.
to do:
compressietest met olie op de zuiger. nog steeds 0.0? Dan de kleppen checken.
Dat kan je doen met een camera van de garage.Je kan ook gelijk het kleppendeksel lossen om te zien of de boel van cilinder 3 niet blijft staan.
thanks fearless voor deze tip’s. erg goed idee van de zuiger veren check! deze kende ik nog nie
miral astra
Deelnemeropel astra-g-cc en type motor is volgens kenteken X16SZR.
maar dit moet toch ook ergens op het blok staan :hmmzmiral astra
Deelnemerik heb mijn eigen astra g 3 deurs net max verlaagd.
dit heb ik gedaan met een schroefset.het mooie hiervan is dat je zelf kan instellen hoe je wil!
miral astra
Deelnemer@RickR91 wrote:
X16SZR?
Als je motorblok toch wilt gaan uitbouwen en omwisselen, waarom dan geen Z16SE of andere?waar staat dat precies wat voor motor erin zit, bij de 16v staat het er 2 x maar bij deze auto zie ik niks staan!
en dit is niet mij auto maar van een kennis :vertagmiral astra
Deelnemerik denk dat er genoeg onderdelen zijn voor jouw astra F, bel wat rond en speur marktplaats even af!
misschien is het makkelijk om je kleur nummer/code hierbij te vermelden, er zijn heren zat die hier onderdelen voor jouw hebben.
maar ik begrijp uit jouw verhaal dat jij een anderre auto over het hoofd heb gezien?miral astra
Deelnemerzo leer je elke dag wat weer bij :D ik wist niet eens dat astra g een airbag heeft in de deur.
ik weet wel dat die van mij dat niet heeft :cry maar daarom heb ik zeker geen rammeltje in mijn deur.
-offtopic dat is dan ook het enigge plekje waar geen rammel vandaan komt :jerrymiral astra
Deelnemer@astra-g2003 wrote:
Goededag mensen
ik ben nieuw hier en had een vraag
ik heb een opel astra g 5 deurs van 2003
nu wou ik er een sport uitlaat onder laten legen nou geen probleem uitlaat 100 euro oplechen 100 euro
beste klap maar ja moet maar
toen afgelopen vrijdag bij spoilertje.nl een achter bumper gekocht ook geen probleem die er opleggen koste ook 100 euro:S
beetje veel geld voor opleggen maar ja wat heb ik er voor verstand van
belt hij op, de bumper zit er op maar de trekhaak moet eraf
dus ik zeg haal er maar af ja zegt hij dat duurt een dag dus dan heb je hem pas maandag terug:S
plus hij sluit niet mooi aan maar wil hem er wel opzetten voor 120 euro om de trekhaak er af te halen en hem er dan goed op te zettentoen werd ik pissig en eindresultaat originele bumper en de uitlaat daar onder maar nu zit ik nog steeds met die bumper
weet hier misschien iemand een adres waar ze er wel verstand van hebben en normale prijzen vragen
er moet dus die nieuwe bumper op en de uitlaat aangepast aan de bumper
aub help!!!
eigenlijk wel een best vreemd verhaal, en tegelijkertijd ook weer bijzonder!
ik heb geen idee wat voor achter-bumper je gekocht heb, maar neem aan een race look bumper! dat betekend dat de bumper verder naar beneden komt dan orrigineel. dit betekend dat de trekhaak inderdaad verwijderd moet worden of een gat door de bumper maken, maar dit is een waardeloze optie!
een bumper helemaal pas maken op je auto is best wat werk en kost je ook wat geld. meestal moet je de beugels weer aanpassen en gaten boren! ook bij goedkope bumpers is er vaak veel meer werk om hem goed te plaatsen!de uitlaat aanpassen heb ik zelf nog nooit meegemaakt dus ik heb geen idee wat voor uitlaat je hebt gekocht, maar als je die van je eigen merk auto hebt gekocht moet dit gewoon passen!!! mits je een 100 mm uitlaat door een klein ovaal gaatje wil drukken :D
maak is wat foto’s ik wil je altijd wel advies geven :thumb
miral astra
Deelnemeralleen wanneer je met de auto rijd? of ook met 2a 3000 toeren wanneer je stil staat?
miral astra
Deelnemerik denk niet dat ik zo’n mooie uitleg ooit eerder heb gehoord/gelezen :thumb
sucses met je astra Dr Dolittle :angelmiral astra
Deelnemergoeie avond, ik en bastiaan 1981 zijn op weg naar rotterdam voor een d kadett als het goed is zijn er dan 2 die het opel forum team!!! Bijstaan. Ook bas en ik staan voor een opel forum team.
miral astra
Deelnemermiral astra
Deelnemermiral astra
Deelnemermiral astra
Deelnemerik heb een 1.6 16v g3 en die van mij was ook vorig jaar stuk! met nieuwe software en de ecu was ik 500 euro kwijt!
miral astra
Deelnemerik zal voor een decoupeerzaag gaan :D :D :D :D
miral astra
Deelnemereigenlijk voor een standaard motor met geen dikke turbo of 100% vermogen zeg ik doe er aldi olie in.
goed en goedkoop, heb er geen problemen mee :D
olie van de Aldi Lidle en Action is heel goed te gebruiken :Dmaar iedereen zelf weten wat hij er in doet :vertag
miral astra
Deelnemerduidelijk, er komen er dus wat meer astra’s dan alleen ik :D
maar niemand via het opel forum die zich heeft aangemeld van de astra heren :cryhet is nog eens duidelijk aan geegeven dat je nog 2 dagen heb om je aan te melden via het forum!
ga naar meetings en meld je aan bij 16vcalibra voor kaartjes :thumb
miral astra
DeelnemerDat is dus 1 iemend met een astr :thumb
amiral astra
Deelnemer@astrag-tuning wrote:
oke dan, ik regel dat ik er ben dus ik voeg mij aan de lijst toe!
1. Piele (Kadett E)
2. Ram (Calibra Turbo)
3. Erwin (Astra OPC)
4. Bastiaan1981 (vectra b2 v6)
5. Mooiwark (vectra b v6)
6. Deepak (Astra G Coupe Turbo)
7. kadettEsedan (Kadett E Sedan 1.6i)
8. astrag-tuning (Opel Astra 2.2 16v)9. astra miral (astra g)
als het kan wou ik daar ook bij zijn :)
miral astra
Deelnemernu alleen nog een kenteken en dan kan hij mij garage uit, en kan er een nieuwe d kadett in!
die van mij :D moet ik alleen nog ff 1 vinden :agent
miral astra
Deelnemerik heb mijn astra g Maximaal naar beneden gehaald zonder dat ik te veel schraap over de drempels!
Uploaded with ImageShack.us
deze foto’s zijn voor dat hij naar beneden ging. voor was hij tussen wielkast en band 6 cm en achter 10 cm.
-
AuteurBerichten
