Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
miral astra
Deelnemer@opel-mark wrote:
als de bout los is of gebroken wel
sorry dit is allemaal nieuw voor mij.
als een bout afgebroken is, kan ik helemaal niet sturen, of wel?
miral astra
Deelnemer@Bluns wrote:
Jep die word bedoelt!
kan hier zoveel speling op zitten dan, dat je het stuur heen en weer kan halen?
miral astra
Deelnemerhttp://i1012.photobucket.com/albums/af250/MIRAL79/stuurkoppeling.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;


is dit een stuur koppeling?
miral astra
Deelnemer@robert_corsa wrote:
ik heb letterlijk vanaf het stuur de stang. dus het gedeelte wat nog in de auto zit.
als je er wat aan heb, stuur dan maar een pben als daarin iets stuk is, hoeft je subframe er dus niet uit
dan hoop ik dat dat mij probleem zal zijn, maar zal wel niet :cry ik heb nooit geluk, dus zal wel iets anders zijn :cry :cry :cry :cry :cry
miral astra
Deelnemereen filmpje erbij. wat makkelijker dan uitleg
http://www.youtube.com/watch?v=3tbjxBMsvs8&feature=youtu.be” onclick=”window.open(this.href);return false;
miral astra
Deelnemerheren alvast bedank voor de snelle reactie’s.
stuurkoppeling los????? :hmmz waar zit die?
van alles wat ik aan auto’s heb vervangen , van wat voor merk dan ook. heb ik nooit iets aan het stuur gedaan. dus heb geen idee waar we het over hebben.
zit die stuur koppeling in de auto of buiten de auto?
kan ik hier makkelijk bij?miral astra
Deelnemer@Bluns wrote:
Bij een Astra G moet het subframe toch echt er onderuit om er fatsoenlijk bij te kunnen.
Alleen het subframe demonteren is toch niet het ergste wat je kan overkomen..niet!! ik heb net de motor vervangen en dat was echt een kut klus, ook subframe laten zakken met motor op. nu dus alleen subframe laten zakken, en motor dan?
en dan heb ik weer een brug nodig, ik zelf bezit er geen 1.
maar waarom moet het subframe los? moet dit altijd of nie?
miral astra
Deelnemerdus toch… 3 bar is niks, tot weinig.
gewoon koperaf halen en kijken wat de kleppen doen, of ze wel mooi dicht zijn.
zuigers kan je testen door olie in de cylinders te doen en kijken welke cylinders het 1st leeg is,i dan mag je zuiger veren gaan vervangen.hoe dan ook, kop moet eraf.
zal ook maar is rond gaan kijken naar een ander blok, is een stuk goedkoper dan revisie.
miral astra
Deelnemerwisten we dat inplaats van vinyl nu ook dit op de markt was:
ik hoop dat de link het doet, anders ff dip your car invullen bij zoeken.
miral astra
Deelnemer@dion87 wrote:
we hebben et wel ergens op geprobeert, had eerst ook over me centercaps heen gespoten maar die had ik eruit gedrukt erna, maar toen het nog niet helemaal gedroogt was kwam het er makkelijk af. na een nachje drogen is het echt goed hard enzo.
ben trouwens gewoon over me borduurschade heen gegaan omdat ik geen zin had om te plamuren enzo.
het spuit vrij gemakkelijk, en gewoon gedult hebben.. maar dat heb je altijd wel nodig bij spuiten :Poveral ben ik er zeer te spreken over. misscchien maar me hele auto doen? :jerry :jerry
en welk mer heb je nu gekocht?
ik wil mijn auto gaan doen, maar dan wel met bekerspuit en niet spuitbussen.
miral astra
Deelnemerwat een kutzooi, jezus, echt ongelooflijk.
ik had eerst gehuild en daarna het journaal gehaald omdat ik voor moord moest zitten na een ongeluk.echt graf gasten, richting aan, en direct auto op zij………. boem.
wat klote voor je auto, waar je al je ziel en zaligheid in hebt gestoken.
sorry, vlees groeit weer aan verf niet, alles wel goed met de inzittende?
@wim-v6 wrote:
zal even vertellen hoe het is gegaan.
Ik reed op de linkerbaan, met hooguit 140 op de klok (A31 Duitsland) rechts reed een rijtje auto’s die ik op het punt stond in te halen, deze reden denk ongeveer 90 a 100 (zat een Camper voor)
Daar komt er een die stampt zijn richting naar links aan en gaat gewoon naar links, en dat kon ik niet meer aanremmen, dus hup erboven op…
en deze is Economisch total loss..
Willem
10 mei 2012 om 19:05 In reactie op: [G] Hulp gezocht vervangen Distributieriem,WP,Multiriem #18013961miral astra
Deelnemer@miral astra wrote:
@okkie-001 wrote:
ik zoek ook nog iemand die dat voor mijn G wil doen
zo dat ik het volgen de keer het zelf kan
uiteraard tegen een vergoedingmichel
die heb ik net gedaan, wat voor motor zit erin?
oooh lees net wat voor motor erin zit :sleeping was aan het slapen.
10 mei 2012 om 19:04 In reactie op: [G] Hulp gezocht vervangen Distributieriem,WP,Multiriem #18013960miral astra
Deelnemer@okkie-001 wrote:
ik zoek ook nog iemand die dat voor mijn G wil doen
zo dat ik het volgen de keer het zelf kan
uiteraard tegen een vergoedingmichel
die heb ik net gedaan, wat voor motor zit erin?
miral astra
DeelnemerPlastidip 5 Litre Can
Change Colour BlackBlueClearGreenBrownRedWhiteYellowFluorescent BlueFluorescent GreenFluorescent OrangeFluorescent PinkFluorescent PurpleFluorescent RedFluorescent YellowGlow In The Dark – YellowCustom ColourStock Levels: In Stock
Size: 5000ml Can
Price: £75.00
Quantity
Product Discounts: Buy 0 or more 0% off = £75.00 eachColours available:
Red, Yellow, Blue, Green, Black, Brown, White and Clear.
Fluorescent Colours Available: Red, Yellow, Pink, Blue, Orange, Green, and Purple.
Please note that these swatch colours are for repesenation only and may not be a true likeness to the delivered product. Colours can be easily mixed together to create shade variations to the above colour samples
en engeland ook niet goed?
miral astra
Deelnemer@dion87 wrote:
Ik ben al bezig jongee. Kep nu 2 turbo velgies al 4 lagen gegeven. Et werkt echt top
spuitbus, of uit bekerspuit?
miral astra
Deelnemer@alexv wrote:
ja dit is met een verfspuit te verwerken en kost echt geen reet, 92 euro voor een gallon :D
waar haal jij die info vandaan dan?
ff voor de info, vanuit america kan je niet bestellen, hazerdous goods will not send by air.
dus moet al ergens vandaan komen die het al heeft, duisland, staat een hoop op ebay, en blijkbaar in nederland ook.
10 mei 2012 om 17:35 In reactie op: [G] Hulp gezocht vervangen Distributieriem,WP,Multiriem #18013958miral astra
Deelnemerdaar moet vast wel iemand daar iemand in de buurt zijn die dat wil doen voor je, ik woon te ver weg voor je.
miral astra
Deelnemerdit is een stuk interessanter dan wrappen.
ik wil het – ik wil het – ik wil het.
mat zwart en misshien met witte streep over de auto.
zou je dit spul ook in een bekerspuit kunnen doen?
en hoeveel zal je nodig hebben om een astra g te spuiten?
hoe zal de steen slag eruit gaan zien, zal het verdwijnen of moet ik eerst voor werken en dan spuiten?misschien maar zo’n bus aanschaffen voor 2 tientjes en kijken wat het doet :hmmz :hmmz
miral astra
Deelnemerjep toch uitlezen, en die software is altijd handig om te hebben.
miral astra
Deelnemerdus jij hebt je koppaking vervangen omdat de motor slecht liep, niet omdat hij kolevloeistof gebruikte of olie?
loopt de motor nu zo slecht voordat je er wat aan gedaan had, of begon die slecht te lopen nadat jij er wat aan had gedaan?
dus het moment dat jij de koppaking gedaan had, als ik jouw verhaal leest dan zijn er nu 2 koppaking vervangen.
***Mij werd verteld, dat de motor niet goed liep vanwege een lekke koppakking, terwijl deze juist net nieuw was ***1e keer. Maar toch…Koppakking vervangen 2x keer***
de distributie tijd stip staat nu goed?krijg je op alle 4 wel een goeie vonk?
heb je compressie gemeten?miral astra
Deelnemerhmm bekend verhaal via marktplaats.
1x bij garage voor kadett gsi 2l 16v – wa 8 klepper.
en mooiste was calibra 2l.16v 4×4, waar een 8v inzat en de achter as van de 4×4 nog wel onderzat,en ook op papier stond er 2l 16 v 4×4, een pokke eind gerden voor die kut bak, en tref je zo’n bak rotzooi aan.pech voor jouw, maar niet echt duur om te fiksen, eigenlijk geluk bij ongeluk, 8v gaat er bijna nooit iets stuk.
maar als zo’n riem breekt is er ook sprake van achterstallig onderhoud aan je auto.miral astra
DeelnemerTjoppebob,
haal je boegie eruit van de 1 cylinder ( die tegen de distrubutie zit) doe er een lange schroeven draaier in en kijk wanneer die helemaal boven aan staat(BDP). dan ga je kijken of je inkeping in je distributie kap ziet, deze zit niet aan je multie riem of v-snaar polie maar echt aan de krukas polie, dus waar je db riem over heen gaat. je moet hem wel in de buurt zien zitten als de schroeven draaier helemaal boven in zit.
de nokken as is niet moeilijk. die moet je wel zien zitten.eigenlijk geeft dat plaatje een heel mooi voorbeeld hoe de polie’s moeten zitten.
je mag van geluk spreken dat het een 8v is en niet een 16v, was mooi duur geworden.
miral astra
Deelnemerhet is mijn laatste weekend van de vakantie, ik geloof dat bas en peter zeker gaan, die zijn er vorig jaar ook geweest. dus zal dit jaar ook maar is gaan.
1e keer
miral astra
Deelnemerdat had ik ook gezien. mooi of nie?
@Niels0478 wrote:Je kunt zelfs je velgen wrappen

miral astra
Deelnemerik ben is rond gaan kijken naar deze folie, en er is heel wat op de markt (kleuren)
ook een hoop prijs verschil.
nu staat er genoeg op E-bay en moet het meeste uit engeland komen.hoe meer ik naar zit te kijken hoe meer ik het eigenlijk zelf ook wil.
nu kan iederreen wel de zijkant – dak of motor kap doen, maar bumpers en vleugel lijkt me een heel stuk moeilijker.een filmpje van een astra H :
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=goJWotaCO08″ onclick=”window.open(this.href);return false;

-
AuteurBerichten