Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
miral astra
Deelnemermiral astra
Deelnemergister niet door de keuring, vandaag weer voor 2e kans.
er zat een scheur in het spruitstuk :shock:
de inbusbouten van het spruitstuk waren rond en vast, kreeg ze niet los, dan maar een draad eind eraan lassen met 2 moeren erop.

miral astra
Deelnemerhij zit weer inelkaar en staat nu bij de dealer voor de keuring.
miral astra
Deelnemerhij zit weer inelkaar en staat nu bij de dealer voor de keuring.


en nieuwe dynamo

en dan ff start stroompje en eindelijk weer klaar.

nu allen nog de keuring :angel
miral astra
Deelnemer@Andreas.Berger wrote:
Goed bezig, ik neem aan dat je deze niet als dagelijks vervoer zult gebruiken neem ik aan, blijft wel een mooie cabrio ;)
deze auto is alleen maar voor de fun, hier kan je niet echt mee rijden als dagelijks iets. zeker niet met al het regen hier in nederlad :D zal die binnen een jaar we gerot zijn :( hij is nu nog erg strak en dat wil ik zo houden. ga ook geen dik blok erin hangen en wil hem eigenlijk zo origeneel houden zoals die nu is. we anderre velgen maar dat is alles.
miral astra
Deelnemer@Gerrit78 wrote:
Heb je deze Kadett al lang dan, heb hem nog nooit zien rijden in Emmeloord.
Gerrit
1,5 jaar denk ik nu, hij staat ook altijd in de garage. een mooi weer auto.
toch kent een hoop mensen d D-kadett wel hier in emmeloord, het is niet dat ie nooit rijd. :Dmiral astra
Deelnemer@D-gek wrote:
Goed bezig!
Zit er geen automaterialenzaak bij je in de buurt die dynamo’s en startmotoren reviseerd?Qua velgen zou het volgende setje wel aardig staan..je zou ze eventueel nog wit kunnen spuiten.
http://link.marktplaats.nl/579988825″ onclick=”window.open(this.href);return false;goeie morgen D-gek,
ik denk AES, maar geen idee of ze dat nog wel willen doen voor zo’n oude dynamo.
deze week moet eigenlijk alles inelkaar zitten zodat die voor de keuring kan, het is nu eindelijk mooi weer hij hij staat nog steeds in de garage, wacht nog steeds op 1 homikineet vanut Duitsland, ze hebben vertraging met het leveren van dit onderdeel :cryde dynamo wou ik eigenlijk ff bij de sloop gaan bekijken, blijkbaar past 1.4 ook van e kadett.
ps: blijkbaar waren de velgen al weg, link was er niet meer.
25 juli 2012 om 19:00 In reactie op: X16SZR: stotteren,KVS verbruik en sludge = koppakking? #18031568miral astra
Deelnemermaar hij doet het weer, en dat is het belangrijkste.
ik begrijp dat je hem niet zelf heb gedaan “650”euro :cry kijk ff of de thermostaat ook nieuw is.miral astra
Deelnemerde onderdelen zijn bijna allemaal binnen. vandaag ff de voorkant klaar gemaakt alleen de homokineet aan de bak zijde is er nog niet, en maandag komen de rempads binnen.



19 juli 2012 om 18:25 In reactie op: Steun Gevraagd !! 1 stem = 1€ donatie voor Opel-Forum ! #18048362miral astra
Deelnemerdone :thumb : jeroen
miral astra
Deelnemer@okkie-001 wrote:
Lang stuk rijden maakt toch niet uit ?
Ik zelf ben van mijn huis naar die van miral astra gereden voor een db set voor de montage daar van.
En dat nog voor een normaale prijsMichel
Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e
hi michel,
en deze beste man gaf zelfs fooi :wors wou alles goed hebben dus db-kit genomen :thumb

miral astra
Deelnemer1.6 16 v
2.0 16v
of 8v ?er zij hier genoeg die het kunnen doen voor je
18 juli 2012 om 19:15 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373532miral astra
Deelnemer@miral astra wrote:
:shock: dat heb ik nog nooit gezien, wouw ongelooflijk
jezus wat een auto, nu weet ik ook hoe het komt van de druk groep :D ongelooflijk wat jij onder de kap heb zitten :wors
ik wil hem ik wil hem ik wil hem :wub wat een monster
18 juli 2012 om 19:06 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373531miral astra
Deelnemer:shock: dat heb ik nog nooit gezien, wouw ongelooflijk
miral astra
Deelnemeren nu ben ik begonnen, heb het nu al een tijdje gewoon voor uit gedrukt maar moet nu echt wat aan gedaan worden. de Kadett moet voor de keuring.
ik wil alle rem delen vervangen – dus alle blokken schijven en trommels, nieuw. de homokineten maakte ook geluid dus ook alle 4 vervangen, nieuw.
de dynamo vreet mij v-snaar op dus die ik maar vervangen en een nieuwe kabel voor de motor kap zodat ik die gewoon weer open en dicht kan doen.
alles is nu los en heb ik besteld, behalve de dynamo, niet zo makkelijk te krijgen. als het goed is moet ik bijna alles hebben van het weekend en kan hij weer inelkaar.
alleen nog een dynamo, dus iemand?





miral astra
Deelnemerschroef daad in blok (bedoel je kopbouten?) als dat zo is zal ik niet eens beginnen aan helicoils.
en ik weet ook niet zeker of dit wel mogelijk is met rekbouten.ander blok zal ik erin hangen.
erg vreemd hoe een spie kan afbreken, heb je ook speling op de spiebaan zelf?
miral astra
Deelnemermiral astra
Deelnemereen koppakking vervangen met set en vlakken kan je makkelijk doen voor 500 euro, de rest is ook niet erg duur. en zekerrrrrrrrrrrrrrrrrrr de thermostaat vervangen van een 8v!!!! geen idee waar je zit. maar er zijn hier genoeg die het voor je willen doen. zit deze maand een beetje vol. dus vertel maar is waar je zit, krijg je vanzelf wel een pm van iemand.
6 juli 2012 om 14:16 In reactie op: X16SZR: stotteren,KVS verbruik en sludge = koppakking? #18031564miral astra
Deelnemer@xladage wrote:
Bedankt voor het aanbod.
Van de onderdelen heb ik niet gevraagd. Distri en pomp zijn zo goed als nieuw, dus die gaan weer terug. De multiriem (zonder airco overigens) ook.
Thermostaat ook, maar die wil hij sowieso vervangen (kost 15 euro, dus valt ook wel mee)db riem zo goed als nieuw: of niet, kop eraf nieuwe riem!!!!
waterpomp blijft zitten en thermostaat vervangen is altijd een erg goed idee bij een 8v,en als de kop eraf is een klusje van een minuut.
koppakingset+ bouten en vlakken zijn de kosten. kop erop en eraf halen is een dag werk, maar zonder vlakken.
met vlakken is het meestal een dag langer.tja 600 euro, ik doe het er voor hahaha
miral astra
Deelnemerkijk ff goed naar de schijven, ziet op de foto eruit of blokken al een tijdje op zijn, of waren.
ik zelf vind de binnen kant erg uitgeleefd uit zien.tja de x16xel kunnen groot verbruikers zijn in olie, maar dat hoeft niet.
gewoon ff goed bekijken en iemand meenemen die er verstand van heeft. vraag of de auto op de brug mag. altijd handig om ook onderd de auto te kijken en goed warm laten draaien van de motor.miral astra
Deelnemerals je start kabel weer gebruikt / aansluit samen met andere auto, brand dan wel je dashboard of dan ook niet?
26 juni 2012 om 19:17 In reactie op: X16SZR: stotteren,KVS verbruik en sludge = koppakking? #18031552miral astra
Deelnemerheb je aan de bougies gezien dat de 1 zwart was en ander meer lichter van kleur?
haal de bougies eruit en kijk naar je zuigers, als benzine motor moet alles mooi zwart zijn, als je de zuiger kan zien (de kleur) dan mag de kop eraf.
en zo’n 8 klepper heb je eraf en erop in 1 dag.
koppakking set (ook trekbouten erin) thermostaat en db kitje ben je weer helemaal klaarmiral astra
Deelnemerje kan duidelijk zien dat de bus hoger was dan jouw auto, en dan ook de klap opgevangen heb met de koplamp. deze schade had mijn vrouw ook met een Tigra. ook een taxi bus.
ik heb toen zelf de voor kant eraf gehaald en van een andere tigra de delen er weer aangelast. de bumper radiateur zij scherm en motor kap vervangen. 1000 euro lichter.
het probleem is, de de balk die de klap moet opvangen in de bumper zit, maar ook bij jouw heb je de klap niet opgevangen met de bumper. daarom zoveel schade.als je een garagebox of schuur kan je hem in onderdelen verkopen.
of kijken wat je kan krijgen wat je er nu voor krijgt.miral astra
Deelnemermisschien heb je er al naar gekeken, maar wat dacht je van contact slot?
3 juni 2012 om 19:44 In reactie op: opel vectra b cd sport gedaan door gk-wheels te stadskanaal #18032825miral astra
Deelnemer:kewlpics erg mooie vectra :wors
-
AuteurBerichten