Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Plaatje erbij:

En zogauw ik die gevonden heb waarbij de motor voorin ligt zal ik die ook plaatsen.origineel gepost door louwe 16 klepper
moet eerlijk zeggen dat ik het in de eerste post ook n beetje vreemd lasmaar als ik het goed begrijp hebben wel alle cilinders drukvulling
enkel wordt de trubo maar door 3 cilinders “aangedreven”???
tjah met vrij lage druk zal dat best gaan
is opzich n leuke oplossing voor n turbo op n V motor
anders zit je volgens mij inderdaad altijd aan 2 vast;);)
Nee hoor er bestaan zat andere set-ups.
De turbo kan ook zitten waar de pijpen bij elkaar komen.
Tot zelfs turbo’s die als eindstuk aan de uitlaat zitten (en ja dat werkt blijkbaar).koeling radiator geen problemen?
Mwah je vangt wel eens wat op….
Hoop voor de eigenaar dat ie nog heel lang loopt, daar niet van hoor.
DTA… 1 turbo op 1 spruitstuk ipv na de collectors…
Die twee dingen lijken mij een goede reden om alvast op zoek te gaan naar een nieuw blok.
Ging even over kwaliteit, niet over waar ze wel of niet op zitten.
Wolfrace maakte vroeger wel goede wielen. Laatste tijd hoor ik dat het Rota’s zijn qua kwaliteit.
origineel gepost door pastry
das niet vaak… ;) ik koester vanaf nu deze datum :DHaha dat klopt ja. Maakt dit moment wel speciaal jaking:
wil wel ferrari rijden maar kan het niet
Geld dat niet voor 99% van de bezoekers hier? :sleeping
Ben het verder wel met Pastry eens.
Dat achterspoilertje is wel apart… Iemand die daar het merk van kan achterhalen? (wil m der bij mij niet op hebben, maar info is altijd goed)
Kan de speedster variant geweest zijn.. Die hebben het dak erop liggen.
23 augustus 2009 om 16:34 In reactie op: 21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland #17448501origineel gepost door dracuhl
Vandaag even geweest en meteen de laatste keer geweest.Dat treffen slaat werkelijk alles. Allereerst 15 euro entree moeten betalen voor de astra en twee personen. Nouw vooruit dacht, als het een goede meet is kan het wel.
Kom rond 1 uur aan, vraag aan de organisatie of er show en shine is. ja hoor ff inschrijven in de tent en klaar vertelden ze me. Nouw auto parkeren was een ramp, iedereen reed over het terrein door mekaar heen en begin terrein lag een gootje waar je echt wel moest oplletten als die verlaagd is.
Verop het terrein ook diverse gaten in het veld. Daarna auto geparkeerd en naar de tent voor inschrijving. Blijkt dat je maar tot 12.30 kunt inschrijven hiervoor. Dus ik vragen waarom dit niet bekend was op internet, anders was ik wel eerder gekomen. Nou enigste pluspuntje dat ze me dan konden geven was dat ik me alsnog kon inschrijven, dus opzich blij. Vraag ik hoelaat de uitreiking is, ja morgenavond om 17:00 uur. Dus dan moest ik morgen maar weer terugkomen en werdom 15 euro entree dokken.
Dat vond ik niet zo leuk, er was zelfs een astra speciaal uit friesland gekomen vandaag ook voor show en shine en die kreeg het zelfde te horen. Als we beide dit van te voren wisten waren we waarschijnlijk NIET gekomen.
Jammer, maar toch een rondje gelopen en vond het erg tegenvallen. Hier en daar een mooie getunde auto en klassieker, maar het gros was gewoon standaard en hier en daar leek het wel een zooitje ongeregeld.
Ik was vandaag totaal niet onder de indruk van Sevenum en vraag me dus ook af of dit ieder jaar zo is?
Als je alleen komt voor de bekers lijkt het me verstandig deze voortaan zelf te kopen bij een bedrijfje en verder gewoon weg te blijven.
Verder goed weekend gehadking:
Geweldige auto.
Zit daar niet ook standaard een F18 bak aan?
(Normaal vaak F16)Nog even twee vraagjes,
Kan iemand mij foto’s laten zien van de middentunnel waar de boordcomputer bediening inzit? En weet iemand of de stekker net als bij de Cali er standaard al in zit?
Ten tweede, zijn die plastic zwarte overzetstukken over de dorpels gelijmd of geschroefd? Of kun je ze er zo af klikken?
Alvast bedankt!Was weer gezellig…
Nooit een saai moment op de McMeet

Gaaf… Ik snap er alleen geen bal van.
Dit is misschien apart gezegd. Maar met zo weinig aanpassingen er zo veel vermogen uithalen…. Ik geloof er bar weinig van eerlijk gezegd.door slecht onderhoud zoude er misschien wat paardjes kunnen overlijden??
Inderdaad, ik heb gezegd KAN. Maar leesproblemen en lange tenen zijn voor sommige een terugkerend verschijnsel.
Goed we dwalen af. Post even als je wat gehoord hebt, ben benieuwd. En waar laat je het doen?
170 is niet gek. Bedenk dat je het met een wat oudere motor doet en dat er dus al een paar paardjes overleden kunnen zijn. Verder succes ermee.
wat rijd je dan? Omega vol met grindtegels?
Nou de auto is er inmiddels en staat alweer te koop. Na stukken erin gelast te laten hebben om m weer een jaar apk vaardig te krijgen heb ik me gerealiseerd dat ik me waarschijnlijk ga “vervelen” met de 2.0 (hij staat in het verkoop gedeelte, de groene).
Niet omdat het slechte blokken zijn hoor! Ik vind het nogsteeds een van de beste blokken die opel ooit gebouwd heeft, maar gewoon omdat ikzelf wat gewend ben inmiddels qua power.
Dus heb ik besloten en inmiddels aangeschaft, een 2.6 6cilinder. Aan deze auto wordt momenteel de laatste hand gelegd, een paar kleine dingen moeten gemaakt worden en dan ga ik m over een weekje ophalen.Nu komt er een vraag van mij: weet iemand of er een boordcomputer achteraf ingebouwd kan worden? (de display zit er wel, maar kan alleen nergens knoppen vinden, en waarschijnlijk staat er daarom een f in de display). Dus waar zitten normaal de knoppen? Heeft iemand hier nog een console/paneel voor? En waar zou de stekker moeten liggen voor de knoppen als deze er uberhaupt al in zit?
Super bedankt alvast!
Maak eens een lijstje, weet zeker dat de meeste hier nog een hoop hebben liggen.
Persoonlijk: Blackchrome.
Heb gespoten wieldoppen gezien in die kleur onder een integra of zo’n andere rijst mobiel…. Stond voor geen meter. Goed is als gezegd, nee dus.en beetje polijsten als de lak dof is geworden eromheen (oudere auto’s hebben dat vaak)
Ok verklaart een hoop, en scheelt in schoonmaken. Wel foto plaatsen he.
-
AuteurBerichten