Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
miesgeri
Deelnemeralle dieselrijders worden nu profiteur genoemd
maatje van mij heeft een orion diesel met 54PK
rijdt er dagelijks 350KM woonwerkverkeer mee
word ook profiteur genoemd
men vergeet dat hij nog 2 orions benzine heeft die nog geen 1000KM p/jaar rijden en in nieuwstaat verkerenmiesgeri
Deelnemer
miesgeri
Deelnemer
wel hoor
en had het al gezien en zelf ook gereageerd
hij starte met vorige accu 1 minuut waarna vermogen van accu terug liepmiesgeri
Deelnemerligt aan de koudstart ampere van accu
maar idd zou brandstofpomp ook kunnen zijnmiesgeri
Deelnemer:jerry
denk eerder dat startmotortje vervangen moet worden
maar accu was idd niet best meermiesgeri
Deelnemermiesgeri
Deelnemer
:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
miesgeri
Deelnemer
miesgeri
Deelnemer
geweldig :thumb
miesgeri
Deelnemerde sint is aangekomen
:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

miesgeri
Deelnemer
miesgeri
Deelnemer
:jerry :jerry :jerry :jerrymiesgeri
Deelnemer+1
miesgeri
Deelnemer@astraTD wrote:
Eerste Mercedes van kennis staat al te koop voor 1500,- 2 jaar geleden gekocht voor 7000,- :jerry
Betreft een w123 type met de bekende 240D blok ( blok staat bekend voor het miljoen )
Toenstraks gezien op de brug en punt gaaf!Kriebelde hoor en nu nog steeds 1500,- is niks voor zo’n auto.. :wub Alleen jammer dat er geen 300D 5pitter onder de kap ligt.
Anders was het welkom Mercedes en Opeltje langs de kant :jerry
gaan er nog wel meer worden
en ze worden ook goedkopermiesgeri
Deelnemer@Senatorman wrote:
@emiel5 wrote:
Aan die regeling heb je nog geen zak. Ik rijd minder dan 5000km per jaar, maar wel het gehele jaar door.
Wat heb ik dan aan zo’n klote kaart :swearMet deze regeling (60 dagen) worden ook prima de echte klassieker/oldimer liefhebber ontzien. Jij rijdt een wegenbelasting-vrije auto alleen omdat het goedkoop is. Het doel van deze regeling is dan ook exact om deze groep aan te pakken,.
Voor mij en vele andere liefhebbers een prima regeling. Zo verdwijnt het echte schroot eindelijk ook eens van de weg.
niet mee eens
gaat om de oldtimers die 20.000-30.000 KM p/jaar rijden (of meer)
meeste liefhebbers komen niet boven de 7000KM p/jaarmiesgeri
Deelnemer
miesgeri
Deelnemer
6 november 2012 om 18:15 In reactie op: H. de Groot oud-directeur van Castrol over olie verversen. #17985361miesgeri
Deelnemercondens met olie
gevolg van alleen maar korte stukkie’s toeren
miesgeri
Deelnemerik heb 20 jaar voor me zelf gewerkt
heb top tijden meegemaakt (FL 5000,= op zaterdaggie)
maar ook diepe dalen niet eens genoeg om je vreten te betalenwerk sinds anderhalf jaar voor werkgever
en klus lekker zwart bij
heb wel eens op zaterdag 2500 euri zwart
toch leuk hobby die betaald wordvind ’t wel best zo
kan mn rekeningen betalen
kan lekker weekendjes weg
en mn oldtimers betalenop papier normaal salaris
rest beun ik wel bij4 november 2012 om 20:52 In reactie op: H. de Groot oud-directeur van Castrol over olie verversen. #17985321miesgeri
Deelnemerheb ooit een mondeo combi gehad op LPG
heb er 130.000 KM mee gereden zonder ook maar 1 bougie los te draaien
of olie te verversen zelfs de banden gingen 130.000 KM meewel regelmatig stokkie er uit en zo nodig bijvullen
miesgeri
Deelnemerwoordje milieu is ooit bedacht om geld uit zak te troggelen
miesgeri
Deelnemerhoor iedereen over
belachelijk dat ze wegenbelasting willen heffen op oldtimers
maar brandstof toeslag willen ze wel betalen
1 die brandstof toeslag kost je ook minimaal €500,= p/jaar
2 dan gaan mensen hem alsnog dagelijks gebruiken onder het mom van
ik betaal ervoor dus dan gebruik ik m ookmiesgeri
Deelnemersimpel
alles wat nu belastingvrij is belastingvrij houden
alles wat nu ge-importeerd word eerst 25 jaar wegenbelasting betalen
dan lost het probleem zich ook vanzelf opoldtimers als dagelijks gebruiken dan moeten ze ook onderhouden worden
en ze slijten sneller dan auto’s waar maar paar 100 KM p/jaar mee gereden wordmiesgeri
Deelnemer@trashmetal wrote:
ik vind niet dat je iemand kan verplichten een auto er bij te kopen :hmmz
maar iemand die een belastingvrije oldtimer importeerd om er goedkoop mee te kunnen rijden noem je profiteur
-
AuteurBerichten