Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
midnight black
Deelnemer@Bartjex88 wrote:
Geen idee , heb er nooit op geled, Mijne nieuwe 2.2DTI nu hoor ik niets bij
En daar zie je em ook niet zitten?
midnight black
Deelnemer@harrynijhof wrote:
Zijn dat niet gewoon de bovenste veerpootlagers die dan vervangen moeten worden?
Ik zou daar echt geen auto om laten staan hoor.
Als 95% van de Astra’s dat heeft, kun je ook 95% van de Astra’s ‘laten staan’.
Een auto is zelden helemaal 100% in orde als je hem koopt, tenzij deze nieuw is king:En zelfs als ze nieuw zijn kunnen ze nog op maandag ochtend in elkaar geschroefd zijn!
midnight black
DeelnemerHeeft er misschien een standkachel in gezeten?
midnight black
DeelnemerCheck je gasklephuis ook maar eens op vervuiling.
midnight black
DeelnemerWelke versie van Word gebruik je? (Ik kende die van vroegah namelijk op mijn duimpje maar Microsoft heeft de nare gewoonte om iets wat goed is toch elke keer te moeten veranderen….
Maar misschien met de optie tekst passend maken?midnight black
Deelnemer@KadAstra-EF wrote:
Hmmm, ik stuurde RISL via PM een foto van de ventieldoppen met Opellogo maar bij nader inzien wil ik deze foto wel inzenden:

het Opellogo 2x, op het kapje en het ventiel uiteraard :jerry
Rik :D
Velg is niet echt rond he?
Wel mooi opnieuw gespoten en een mooi ventieldopje :wub
midnight black
DeelnemerDas een bescheiden spammert dan toch?
midnight black
DeelnemerDe hoofdsteunen zitten in kunststof bussen die in het metalen frame geklikt zitten, het makkelijkste is het om de bekleding zover mogelijk los te halen anders krijg je ze er bijna niet (heel) uit.
26 december 2012 om 12:50 In reactie op: Zafira 2006 Cosmo 2.2 gekocht, maar nu een paar vraagjes… #17767937midnight black
Deelnemer@ruud013 wrote:
ik weet het even niet meer, ik heb zelf een scenic uit 2003 en wil graag overstappen op een zafira 1.8 of 2.2
de zafira 1.8 kost 13.000 euro met 73.000km (2008) en de 2.2 uit 2007 kost net 10.000 euro met 135.000km op de teller.wat is wijsheid ? de 13000euro zafira heeft wel navigatie ingebouwd, de andere niet.
maar de 3000 euro kan ik eigenlijk niet missen.zijn die 2.2 motors nou zo slecht of valt het allemaal wel mee, of is die 135.000km op de teller van de 2.2 echt teveel ?
op de duitse autsites staan zafiras met 300.000 tot 450.000 ton op de teller, afegdankte taxiwagens.grtz ruud
Mijn Zafira 2.2 zit nu bijna aan de 2 ton zonder noemenswaardige problemen, 135000km is toch net ingereden?
Van een afstand is het natuurlijk moeilijk te beoordelen maar mijn voorkeur zou uitgaan naar de 2.2, rijdt lekkerder en je houdt nog flink geld over!midnight black
DeelnemerAls je auto binnen een minuut dusdanig beslaat dat je niks meer ziet dan zou ik denken aan een vocht probleem in de auto.
midnight black
DeelnemerMisschien de veer in het mechanisme gebroken?
midnight black
DeelnemerWelkom!
De Antara is een beetje een buitenbeentje want dit is eigenlijk een verbouwde Chevrolet Captiva en dus koreaans met links en rechts wat Opel onderdelen.
Mijn vader heeft er ook 1, een 2.4 Enjoy zonder noemenswaardige problemen, maar onder de motorkap is er weinig Opel te zien.
In ieder geval, als ik je verhaal zo lees dan zou ik eens op zoek gaan naar een andere garage, de dealer zou toch in staat moeten zijn om deze problemen op te lossen.
Wat betreft de 127pk, bij ruim 1700 kg leeggewicht is dit natuurlijk geen strepentrekker maar als deze merkbaar slechter presteert dan voorheen dan zou ook hier de garage een oplossing voor moeten kunnen vinden.26 december 2012 om 12:28 In reactie op: 2e vraag betreft reculatie-klep niet goed funtioneerd !! #18088193midnight black
DeelnemerBen toch benieuw naar het geluid van een leeg lopende walkman….
Als het al een Opel probleem is, dan komt dat vooral omdat het op een Opel veel eerder zat dan op alle concurrenten!
Maar goed, ten eerste werkt de klep NIET als de knop van de ventilatie op voorruit ontwaseming staat!
Om de klep op werking te controleren dien je het dashboardkastje te verwijderen (6x torx schroef, 3 boven, 3 onder)
Als je niks hoort bij het bedienen van de knop is waarschijnlijk het motortje defect.
Als je het motortje continu hoort dan is waarschijnlijk de klep of stangetje gebroken.midnight black
DeelnemerSlot een keer smeren goed smeren. Of de sleutel is aan het slijten maar dat is meer een Ford/Toyota kwaal
midnight black
DeelnemerJe kunt het beste ook de airco al een paar minuten voor aankomst uitzetten zodat de rijwind de airco droog blaast en er dus geen vochtige boel achterblijft (= lekker voor de bacteriengroei = smerige lucht).
midnight black
DeelnemerWelkom terug, ik hoop dat het Fiat gerelateerde zaken waren die je niet bevielen, de Corsa en Punto delen namelijk dezelfde bodemplaat!
midnight black
DeelnemerMooie (detail) wijzigingen aan de Vectra, sjieke auto!
midnight black
DeelnemerWelkom hier, check voor het naar voren klappen van de rechter voorstoel het kabeltje maar eens in de stoel.
midnight black
DeelnemerKijk, dat geeft nog eens hoop op een mooie barnfind :jerry
midnight black
DeelnemerEh lijkt dat nou op de foto of is dat schoepenwieltje helemaal naar de knoppen?
midnight black
DeelnemerMultitimer kapot kan ik niet rijmen met het spontaan gaan branden van grootlicht. Dus ik denk nog steeds een probleem met de bedrading: kan massa zijn of beknelde bedrading of iets dergelijks.
midnight black
DeelnemerWelkom!
midnight black
DeelnemerIk recycle even een oudere foto van mijn Kadettje:

midnight black
DeelnemerSilver had je dit idee destijds niet ook met de Zafira?
midnight black
DeelnemerWelkom???
-
AuteurBerichten