Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
midnight black
DeelnemerPoeh, kenteken had ik ook nog niet in de gaten (anders had ik em wel 4 jaar ouder geschat ;) ) Ik zal eens iets anders zoeken.
midnight black
DeelnemerSchakelaartje nieuw gekocht of toevallig op de sloop?
midnight black
DeelnemerLijkt me een Austin Healey 3000 mk3 1964?
midnight black
DeelnemerEn een Kadettje B, welke op de foto’s nog best aardig lijkt en een vroeg model aan de achterlichten te zien:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/oldtimer-onderdelen/m642530477-te-koop-opel-kadett-b-bj66.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
midnight black
DeelnemerBijzondere combi te koop (voor mijn idee bijzonder veel geld.):
http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/campers-overige-merken/a1000985121-heku-carcamp-opel-kadett-2-0-gsi-wit-camper-kampeerauto.html?c=d97e27c274e75147b4afd0f5eb58c81b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
midnight black
DeelnemerWat voor Corsa / 1.2 motor heb je?
midnight black
DeelnemerBij een blower Bentley zie je altijd een stuk van de compressor voor uit de gril steken, eh wat het wel is: geen idee!
3 februari 2013 om 21:14 In reactie op: stoeprande racer (maikel en anouschka) 76’kadett c #18047106midnight black
Deelnemerhmm zolang je die Kadett hebt (schitterende auto) is het je vergeven om een BMW te rijden (Zijn ook hele mooie auto’s) :thumbup
midnight black
DeelnemerWelkom! (alsnog) foto’s uploaden: www. photobucket.com
Daar een accountje aanmaken en dan kun je daar foto’s op plaatsen en onder de foto staat dan een IMG code, deze klik je aan (copy) en die plak je hier op het forum in je tekst! Succes.midnight black
DeelnemerIk weet niet hoeveel sleutelervaring je vader heeft (bakwissel is niet echt een beginnersklus) maar ik zou beginnen met een goede vraagbaak aan te schaffen. Hier staat de volgorde van in en uitbouwen in beschreven en wat er allemaal bij komt kijken en ook met welke aanhaalmomenten de diverse bouten moeten worden vastgezet.
midnight black
Deelnemer:thumb
midnight black
Deelnemerhmm dan vind ik 6.5ct maar magertjes, eens kijken wat er gebeurt als bijna iedereen een week lang niet tankt.
midnight black
DeelnemerVinci wrote:Had ik deze al een keer gepost eigenlijk??http://www.astra-mk2.com/forum/showthread.php?29418-My-new-toy-is-a-4×4-gte-%28aquired-8-8-2010%29-MANY-PICS-WARNING” onclick=”window.open(this.href);return false;
Stukke minder mooi uitgevoerd als die van jou, die vent is een ontzettende beginneling, maar begint nu wel wat meer vaardigheden te krijgen….
Wat een frotwerk en een lascursusje zou ook geen kwaad kunnen…
2 februari 2013 om 18:37 In reactie op: Zafira probl. met uitlaat en blijft draaien na stilstand #18102469midnight black
DeelnemerIk zou hem even uit (laten) lezen.
2 februari 2013 om 18:34 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472572midnight black
DeelnemerWe branden van nieuwsgierigheid :D
midnight black
Deelnemer:thumb Ik dacht laat ik eens in dezelfde hoek blijven. Next!
midnight black
DeelnemerHoe loopt de auto op benzine?
Zelfde problemen en symptonen als wanneer ie op gas loopt of niet?midnight black
Deelnemer@giuliettaevo wrote:
Het mooie bij de berekeningen is dat het ook niet nauwkeurig is als je niet bij dezelfde pomp tankt. Je rijdt namelijk eerst een tank leeg en vervolgens ga je die tank aanvullen en met behulp van het aantal liters dat er in gaat weet je dan hoe zuinig je auto is geweest.
Als je dus bij tankstation A je auto hebt volgegooid en vervolgens na zeg 400 km bij tankstation B er 40 liter in gooit dan zou je 1 op 10 gereden hebben. Als je daarna weer 400 km gereden hebt en je komt bij tankstation C en er moet nu ineens 44 liter in dan zou je denken dat je auto een stuk minder zuinig heeft gelopen, 1 op 9. Maar wie zegt dat de afslag van het pompstation exact op hetzelfde niveau stopt? Misschien stopt de pomp wel eerder bij C als bij B? Dan vul je dus de tank minder ver en kun je uiteraard ook minder ver rijden. ;)
Het verbruik van je auto berekenen is geen hogere wiskunde ofzo, heel eenvoudig:
Pak de kilometerstand op het moment dat je de tank volgooit (het is niet boeiend hoeveel km je hebt gereden of hoeveel liter er nog in de tank zit)
Top de tank af en noteer het aantal liters dat er bij gaat.
Als je vervolgens weer gaat tanken neem je weer de kilometerstand hier trek je de vorige km stand vanaf en de uitkomst deel je door het aantal liters wat je er zojuist weer bijgooit tot ie weer is afgetopt: voila je verbruik.
Het gaat inderdaad niet werken als je altijd voor 25 euro of altijd 25 liter tankt want dan weet je inderdaad niet hoeveel liters er nog in je tank zitten.midnight black
DeelnemerDat zag er inderdaad uit als een Expression
midnight black
DeelnemerEn vanuit het zuiden van Nederland ook welkom! Enne plaatje van de Omega?
midnight black
DeelnemerWelke motor ligt er in je Zafira?
midnight black
DeelnemerHeb jaren lang bij verschillende auto’s van mij exact altijd verbruik bijgehouden in Excel sheet en ik kon bij geen van mijn auto’s verschil ontdekken in het verbruik tussen Shell, BP, Tango, Tinq en noem maar op. Ik merkte trouwens ook nooit een positief verschil in het verbruik als ik eens Ultimate ofzo tankte.
midnight black
Deelnemermaar goed, IK vind dit bijzonder en ben er erg blij mee ;)
Rik :D[/quote]
Dat is het belangrijkste he :D En ik heb weer wat geleerd: ik wist niet dat die kapjes alleen op de gsi’s en de cabrio’s zaten!
midnight black
DeelnemerMerk en type aub:

midnight black
DeelnemerRik, ik zat echt te kijken wat daar nu bijzonder aan is maar ja ik heb dan ook een cabrio he, ;) en nu bijna met stoelverwarming king:
-
AuteurBerichten