Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
midnight black
DeelnemerVeel plezier met je ster, ziet er op de foto’s nog heel mooi uit, deze Mercedessen hebben alleen wel ook behoorlijk last van die ook bij Opel bekende kwaal dus misschien dat je daar wat extra aandacht aan moet besteden wil je deze naar de 1.000.000 rijden!
Je kunt hier toch ook je verhalen over de benz kwijt? (Met mooie foto’s van je hond achter het stuur :thumbup )midnight black
DeelnemerHelaas gaan die brandgaatjes er sowieso niet mee uit. Heb laatst bekleding gereinigd met spul van HG, moet zeggen dat het best een aardig resultaat had hoewel er smeervlekken ook niet mee uit de bekleding gingen…
midnight black
DeelnemerDat is inderdaad een sjiek filterbakje geworden!
Wat betreft de photobucket: rechtsboven op de betreffende foto gaan staan, dan “get links” en dan IMG selecteren. Is een stap meer als eerst…30 april 2013 om 19:39 In reactie op: Mijn Kadett Cabrio topic: Geschiedenisles op Autoweek #17870849midnight black
Deelnemermidnight black
DeelnemerToppertje! Heel zuinig op zijn en netjes onderhouden deze mooie Kadett :thumb
midnight black
DeelnemerVandaag een B coupe in Uden gespot.
midnight black
Deelnemer@opelmanta1944 wrote:
wie me helpt is de beste monteur :wors
Als je nu voor je eigen vraag een aparte topicje aanmaakt met een titel als probleem met benzinepomp Manta dan is de kans groter dat iemand je kan helpen. Nu heb je een vraag gepost in andermans topic over een ander soort auto en een ander probleem.
midnight black
Deelnemer@kiyamizio wrote:
super kadett.
ik rij zelf ook een gsi met het zelfde interieur wat ook onderhanden genomen moet worden maar die beige stof is zo lastig schoon te krijgen
is echt onmogelijk na al die jaren.succes er mee. ik ga trouwens proberen om de stoelhoezen eraf te halen en gewoon in de wasmachine te doen oid.
Stoelbekleding verwijderen en in de wasmachine heb ik ook gedaan: wel best veel werk, maar gewoon op 40gr gewassen, is niet gekrompen en ziet (en ruikt) weer een stuk frisser!)
midnight black
DeelnemerAstra G/Zafira A hebben helaas geen controlelamp voor de cc maar alles is te maken! Sjieke Astra trouwens!
27 april 2013 om 18:27 In reactie op: Mijn Kadett Cabrio topic: Geschiedenisles op Autoweek #17870848midnight black
DeelnemerAfgelopen dagen achterschort (achter de achterbumper) en de lekbakjes roestvrij gemaakt: zat wat oppervlakkige roest.
Met een fijne lamellenschijf blank gemaakt en in de zinkspray gezet. Daarna een laag tectyl eroverheen. Zelfde gedaan met wat kleine onderdelen zoals de steun voor het mistachterlicht.midnight black
DeelnemerBen benieuwd hoe dat er uit ziet.
midnight black
DeelnemerGoed bezig :thumb
midnight black
DeelnemerTest doen: iemand in de kofferbak gaan zitten en een ander met de tuinslang de auto nat spuiten.
Eventueel wat bekleding loshalen.24 april 2013 om 20:52 In reactie op: Mijn Kadett Cabrio topic: Geschiedenisles op Autoweek #17870847midnight black
DeelnemerVandaag maar weer eens bezig met mijn Cabriootje, het is al lekker weer maar er moet nog een berg werk verzet worden voor ik er weer mee kan rijden….
Het interieur met stoelverwarming maar eens onder handen aan het nemen:

Iemand een nummer van de stoelverwarmingsmatten nodig?
24 april 2013 om 20:16 In reactie op: Kan iemand mij aan dit onderdeel helpen voor mijn Astra G? #18136776midnight black
DeelnemerZit de roest in het metaal van de oude raamsnor of op de deur?
24 april 2013 om 20:10 In reactie op: E Kadett schutbord restauratie en geometrie wijzigingen!! #18059459midnight black
DeelnemerHuh gaat die F28 er weer onderuit? Ik dacht dat je die zo super vond? :???:
23 april 2013 om 20:48 In reactie op: E Kadett schutbord restauratie en geometrie wijzigingen!! #18059457midnight black
DeelnemerHeb je nu ook een mega teller afwijking of valt het mee?
midnight black
Deelnemermidnight black
DeelnemerWelkom op het forum, nette Corsa :thumbup De velgen horen eigenlijk op een E-Kadett maar misstaan zeker niet.
midnight black
DeelnemerAls er niks afgebroken is dan kun je het mechanisme misschien nog repareren: zit een metalen pinnetje wat door sleuven aan de zijkant van je asbak glijd, als dit pinnetje scheef gebogen is dan werkt het niet meer.
midnight black
DeelnemerAls je het originele sleuteltje al kapot draait dan zal het boutje met een punttang waarschijnlijk ook niet los komen. Misschien kun je (als je er materiaal voor hebt) het oude handvatje van de sleutel afzagen en er een pijpje/stripje oplassen. Succes.
midnight black
DeelnemerProbeer een beetje kruipolie tussen het deksel en het boutje te spuiten: zit waarschijnlijk door inwerking van zout in het aluminium van de velg vast.
En eventueel dat speciale sleuteltje met een stukje pijp of iets dergelijks wat verlengen zodat je meer kracht kunt zetten. Succes.midnight black
DeelnemerEn boven de asbak hoef je maar 2 schroeven los te draaien, die andere 2 zijn van de middenconsole.
Let trouwens wel op met het er uit trekken van de asbak: er zit een mechanisme aan de linkse kant voor het openen en sluiten wat nogal gevoelig is.20 april 2013 om 21:46 In reactie op: E Kadett schutbord restauratie en geometrie wijzigingen!! #18059454midnight black
DeelnemerJe bent weer goed bezig!
midnight black
DeelnemerInderdaad een Lancia Fulvia sedan (uit de tijd dat Lancia’s nog geen gerebadgede Chryslers waren :( )
NEXT PLEASE -
AuteurBerichten







