Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
midnight black
Deelnemer@KadAstra-EF wrote:
Jazeker, ineens rafelden die stukken door mn auto heen.
Ik dacht meteen “laat maar even, ik weet wat ik moet herstellen”
Ik heb zelfs de blower on op “3” gezet. Dat was helemaal lachen haha.Maar goed, tis weer stil in de auto en de middelste roosters zijn tocht-vrij :)
Rik :D
Heb je het kachelhuis ook al omgebouwd zodat ie over de middelste roosters ook warme lucht kan blazen?
midnight black
DeelnemerKan ook nog een zekering zijn die defect is, de elektrische pomp is een serieuze stroomverbruiker dus wat Wim al aangeeft, check dynamo hoeveel stroom geeft ie af.
midnight black
DeelnemerZal ik morgen eens doen, bedankt!
midnight black
Deelnemermidnight black
DeelnemerWelkom, graag je topic titel even aanpassen naar je probleem, dan krijg je waarschijnlijk meer reacties.
Als ik je verhaal lees dan denk ik dat de dealer bedoelt dat de aansturing van de koelventilatoren defect is.midnight black
DeelnemerZe roesten op veel plaatsen maar die plek is mij niet echt bekend, misschien in het verleden schade gehad?
Zou de kit er in ieder geval aan de buitenzijde opzetten (neem aan dat het lekt bij de naad tussen zijscherm en het gootje onder de achterruit) dan kan het water er niet in.
Misschien eerst even wat ML of iets dergelijks in de naad spuiten tegen het roesten.midnight black
DeelnemerEven -offtopic mag je bij Bedo ook op het terrein in de rondte kijken?
midnight black
DeelnemerDe E-Kadett meeting onlangs was ook met een paar Kadettjes, toch nog een stuk of 15 denk ik maar heel gezellig met als voordeel dat je mooi met iedereen kunt ouwehoeren over je trots op wielen.
midnight black
DeelnemerBMW 501 (bijnaam Barokengel)
midnight black
DeelnemerEen Hiper Strut ophanging op je Kadett knutselen lijkt me ook wel een leuk idee, maar daar is niet veel voor te krijgen….
midnight black
Deelnemer@Raluph wrote:
@ginkelvanmichiel wrote:
tipje voor die hoogliggende las: zet de draadsnelheid ietsje lager. Temperatuur wordt iets hoger hierdoor waardoor de sterkte van de las toeneemt :)
:thumb
En als project auto gaat het waarschijnlijk een E kadett worden. Heb het forum doorgespit voor info maar helaas zijn in veel topic de foto’s niet meer zichtbaar maar nog wel met bruikbare info. Weet nog niet wat voor E kadett want wil eerst weten waar ik aan begin ;) en wat ik nodig heb.
Wat ik denk nodig te hebben:
– c20xe met kabelboom en ECU
– versnellingsbak: F16, F18, F20
– Veerpoten met schijven en klauwen van c20xe
– Aandrijfassen van c20xe
– Achteras met schijven
– Rembekrachtiger (c20xe)
– Branstofpomp van een 2L
– Front verstevigen
– radiateur c20xe
– Motorsteunen, De motorsteunen, moeten die van een c20xe zijn of kan dat van een willekeurige bigblockMijn kadett heeft de schakelstang laag door het schutbord lopen terwijl er (meer) kadetts zijn waar de schakelstang hoger door het schutbord gaat. Kan je dan de schakelstang gebruiken van de versnellingsbak die er eerst inzat of om je het ombouwen?
Tips en info, altijd welkom
Nou met dit wensen lijstje zou ik wel weten welke E Kadett ik zou aanschaffen: Een GSI 2.0 16v!
Deze heeft ook een andere achteras en extra verstevigingen in de carrosserie, waarom zou je alle moeite doen om van een minder potente Kadett een GSI te maken terwijl het op papier
nog geen GSI is. Aan de gemiddelde Kadett GSI valt ook genoeg te hobbyen hoor (zeker met dat mooie lasapparaat ;) )
Stel nou dat je bijvoorbeeld een Kadett met V6 oid zou willen maken dan kun je beter voor een goede basis qua carrosserie gaan, aangezien technisch dan toch allemaal zwaarder uitgevoerd
moet worden. Succes met je keuze.midnight black
DeelnemerDat kan zomaar eens de eerste J sedan rijder hier zijn….waar blijven de :kewlpics ?
15 oktober 2013 om 20:40 In reactie op: Hoe verwijder ik de hoofdsteunen van Recaro stoelen? #18179778midnight black
Deelnemer[quote=” Ik wil niet teveel kracht zetten, anders ben ik bang dat ik de stoel beschadigd.[/quote]
En vervolgens laat ie er 110pk op los :shock: ;) Maar het is gelukt he…. :thumbupmidnight black
DeelnemerMooi!
midnight black
DeelnemerKlopt, die pinnetjes moet je vervangen, had je de kapjes nieuw?
midnight black
DeelnemerZouden heel veel mensen ervaring mee moeten hebben: 14″ is namelijk de af fabriek maat!
midnight black
DeelnemerOja en de handgrepen van een Vectra zijn anders.
midnight black
DeelnemerEr zit maar 1 aansluiting, aan de linkse kant, de rechtse kant is hetzelfde kabelboompje wat je over je plafond naar de andere kant brengt.
midnight black
DeelnemerGrr, gisterenavond nog gezocht op een Dodge Dart, kon heel dit model niet gevonden krijgen…. : Niet goed gezocht dus…. ;)
midnight black
DeelnemerHeel simpel, volgende onderdelen verzamelen:
-kabelboompje vanaf de betreffende stekker naar de lampjes
-lampjes
-kunststof plaatjes van de handgrepen met sparing voor de lampjes erin.Plug en play in elkaar en het werkt!
midnight black
DeelnemerWelkom, succes met het repareren van het motorblok!
midnight black
DeelnemerJe kunt proberen een motorreiniger er in te gooien!
midnight black
DeelnemerAls je er dan bent, maak je dan foto’s, ben wel benieuwd hoe dat het er tegenwoordig bij ligt.
midnight black
Deelnemer@Andre_Ede wrote:
Ik ga altijd op me zelf, heb je meer vrijheid om dingen te bezoeken en te bekijken in en rond Russelsheim.
Ik hoop volgend jaar ook weer te gaan en te gaan proberen de restanten van de oude Opel testbaan te vinden.Die oude testbaan is volgens mij niet zo moeilijk te vinden, toevallig pas met google op Russelsheim en toe zag ik met Google Earth ook meteen het restant van de testbaan.
midnight black
DeelnemerZit te denken aan een Plymouth, gezien de dubbele luchthapper op de motorkap en de velgen die volgens mij hetzelfde zijn als van een Superbird.
Maar ik kan het model zo gauw niet vinden…..Zit ik in de goede richting? -
AuteurBerichten
