Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
23 november 2013 om 19:52 In reactie op: Rik’s Opel Kadett E heeft ook ROEST achter de pedalen #18194865
midnight black
DeelnemerAi Rik dat is balen….
Misschien toch maar zelf een lasapparaatje aanschaffen? Dit laten repareren gaat wel wat geld kosten…. :(
Maar jou Kadett is het zeker waard!midnight black
Deelnemer@stefke1984 wrote:
cijfers van 2010 mag je 1 tje aftrekken want ben er na die tijd een komen halen in nederland :)
En bij meeting mogen er dan ook belgen komen? Hebben pas terug een gsi tje nieuw leven in geblazen.
Volgt normaal nog een topic over met foto s door stoffel ;)Hadden ze niks meer staan bij de Opel dealer in Opglabbeek? (geen idee of die er nog zit, ben er al 20 jaar niet meer geweest…) Ging er altijd om folders en posters vragen tijdens de vakantie. Enne Belgen met een mooie Kadett zijn altijd welkom!
Oja mijn Kadett is trouwens zijn loopbaan juist in Belgie begonnen.midnight black
DeelnemerZeker iets anders dan al die big americans ;) Maareh Janus 750 en hij kwam al in najaar 1956 in productie.
midnight black
DeelnemerDat is balen, maar die UWV dat is ook een drama. Vorig jaar failliesement meegemaakt, kon gelukkig met een doorstart aan de gang blijven maar inderdaad je gaat meer nadenken over de goodwill voor de zaak. Succes.
midnight black
DeelnemerDat lijkt wel een voertuig met 2 gezichten: is het een auto of een motor: het is een Zundapp Janus (Janus is god met 2 gezichten)
midnight black
Deelnemer@Haasje17 wrote:
Scheurtjes is dacht ik enkel bij de modellen voor 2000
Zou kunnen, mijn Astra was een vroege G (uit 1998) Maar mijn Zafira uit 2001 heeft op precies dezelfde plaatsen dezelfde scheurtjes.
midnight black
DeelnemerDe lijmresten verwijder ik meestal met sticker verwijderaar. Nadien goed afwassen, met een polish er overheen om kleurverschil te elimineren en dan nog even in de wax.
midnight black
DeelnemerIn het interieur: recirculatieklep wil nog wel eens kapot gaan, de knopjes van de claxon op het stuur slijten nogal hard.
Carrosserie: scheurtjes in het plaatwerk van de deur op de kopse kant ter hoogte van de taillelijn (onderzijde raam) en de puntlassen waar de dwarsversteviging in de deuren zit. En bij de bevestiging van de deurvangers scheurt het plaatwerk geregeld uit.
Subframe bij de diesels kan rot zijn ivm de geluidsisolatie aan de onderzijde die vocht en vuil vast houd.
Motoren: De Z22se: let op de distributieketting, rammelen bij de start betekent direct vervangen!
Algemeen:(mijn mening, na bijna 100.000km ervaring met een G) Een goede en door niet Opel rijders ondergewaardeerde auto (de Golf is zeker niet beter en een Focus uit die jaren die roest pas echt!)midnight black
DeelnemerWouw, wat een schitterende collectie heb je bij elkaar! Als je nu nog een coach en een sedan scoort dan heb je de serie compleet ;)
midnight black
DeelnemerHee Familyman, daar heb je een mooi stukje gereedschap gemaakt :thumbup.
Ik heb zelf de dopjes er nooit op zitten: vind het mooier zonder maar dat is een kwestie van smaak.midnight black
DeelnemerMijn Zafira A Z22se uit 2002 met F23 handbak verbruikt gemiddeld 1 op 10.5
midnight black
DeelnemerWelkom op het forum.
De Astra GTC heeft de mooiere looks en de 5 deurs is praktischer, die keuze is persoonlijk.
Bij een 3 deurs auto is het altijd iets moeilijker om de gordel te pakken aangezien de B-stijl verder weg zit maar dit is ook gelijk een voordeel aangezien je minder snel tegen de stijl aankijkt als je over je schouder kijkt.
De omschreven problemen met de versnellingsbak betreft de M32 6 versnellingsbak, deze zit volgens mij in geen enkele Astra H (model 2005)
Succes.midnight black
DeelnemerWelkom! Voor de foto’s kun je bijvoorbeeld naar photobucket.com gaan daar je foto’s plaatsen en dan de img-code die bij de foto staat kopieren en plakken hier in de tekst!
midnight black
DeelnemerAchter dat klepje op de A-stijl hoort het (afgestempelde) onderhoudsboekje te zitten!
15 november 2013 om 21:47 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472871midnight black
DeelnemerMooi, mooi, mooi, je lijkt wel een autofabrikant die een nieuw model op de markt wil brengen met je “teaser” foto’s van de auto! ;)
Wanneer krijgen we het hele plaatje te zien? :kewlpicsmidnight black
DeelnemerMis nog het plaatwerk bij de voetenbak ter hoogte van waar de draagarmen aan de carrosserie zitten, dit is ook een bekend roestnest.
midnight black
DeelnemerWelkom, al een stel knappe auto’s gereden!
midnight black
DeelnemerWelkom! Welke auto rijd je nu?
midnight black
DeelnemerDie Astra station zou ik nog wel kaal willen plukken, ik noem een automatisch dimmende spiegel, een heel mooi sportstuur en een kachelhuis met clima….
midnight black
Deelnemer@inzane19 wrote:
Let alleen wel op dat de astra g 2 claxons heeft en dat het geluid wel erg hard is :D
Leuk voor de buren snachts TUUUT TUUUT (2x op slot ivm binnen vergrendeling)Niet alle Astra’s G hebben de dubbele hoorn! Maar je zou ook een apart scooter claxonnetje ofzo kunnen gebruiken.
midnight black
DeelnemerBij deze: je mag ook aangeven hoeveel schaalmodellen van Opel je hebt, met een mooie foto erbij!
midnight black
DeelnemerPoeh dat wordt lastig, maar ik denk dat je het best naar een Vectra Frisco kunt zoeken op de sloop, die zijn (voor mijn gevoel althans) veel meer verkocht dan Kadett Frisco’s
midnight black
DeelnemerMaar nu serieus, wat SlayrNeo al aangeeft ALLES wat niet origineel is er uit en dan eens kijken of het is opgelost.
midnight black
DeelnemerNa een uur? Heeft die vorige eigenaar zijn ABS soms aangesloten op de multitimer? :jerry
midnight black
DeelnemerAls je een beetje handig bent en weet hoe alles vast zit dan heb je in een middagje (of ochtendje) beide kanten er uit en weer in hoor!
Tip zet ze gelijk in de kit, bij mijn Astra G (destijds maar 3 jaar oud) lekte het als een zeef langs tussen de ruiten en het plaatwerk, zit alleen een soort compriband tussen :thumbdown -
AuteurBerichten