Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
midnight black
DeelnemerIk wens je veel succes op de sloop maar ik denk niet dat je het betreffende plaatwerk in goede staat zult tegenkomen. Check de andere topics hier maar eens over restauraties van C-tjes. Maar dit kun je best goed zelf maken. Succes.
midnight black
DeelnemerOok de onderkant oogt als nieuw, zeker met die blinkende einddemper. Heeft de dealer niet gevraagd of ze hem een dagje in de showroom mochten zetten? ;)
midnight black
DeelnemerWelkom op het forum, mede Brabander!
Domme vragen zijn er niet he ;)midnight black
DeelnemerWelkom op het Opel-forum.
midnight black
DeelnemerGecondoleerd.
midnight black
DeelnemerMet een Rieger kit en dit alles in schaal 1 past op de fruit schaal :D
midnight black
DeelnemerVandaag de zomerbanden weer gemonteerd en op 7! plaatsen vogelpoep verwijderd en dat terwijl ik de auto gisteren gewassen had :swear
midnight black
DeelnemerZiet er weer netjes uit! :thumb
midnight black
DeelnemerWelkom op het Opel-forum, nette Astra met mooi (Zafira B) lichtmetaal.
midnight black
DeelnemerDurf ik niet te zeggen, heb deze niet zelf uitgeprogrameerd, geeft wel een melding aan met de Opcom maar heb daar verder nog niet mee gespeeld.
midnight black
DeelnemerDie ronde plaatjes op de achterste wielkasten met de roest eromheen lijken me niet origineel, ik meen met te herinneren dat hier eigenlijk een vierkant metalen plaatje met een moer erop zit. (Misschien dat iemand met een C hier meer duidelijkheid over kan geven?) De gordels zonder rolmechanisme, ben benieuwd of je deze nog kunt vinden, maar je kunt misschien een andere gordel aan (laten) passen.
midnight black
DeelnemerHeb je er al 1 met rol gordels?
midnight black
DeelnemerHele nette Kadett!
midnight black
DeelnemerInderdaad heel leuk behalve de prijs daar wordt ik niet jaloers op….
midnight black
DeelnemerDaarom legt BMW vaak de accu in de kofferbak en bij de oude Mercedes A had ie helemaal een mooie plek: in de dubbele bodem onder de voeten van de passagier.
Sorry dat we je topic vervuilen Raluph…..midnight black
DeelnemerKrijg een deja vu: heb precies dezelfde gehad in het oranje, maar dan met de korte pook en de modernere velgen, maar ook met de ronde koplampen.
Ziet er zo op de foto goed uit. Veel plezier ermee, enne neem je deze mee naar de Brabant meeting?midnight black
DeelnemerHet is iets op Mini basis maar ik zou even moeten zoeken voor de naam (er is nogal wat gemaakt op Mini basis….)
midnight black
DeelnemerValt me op dat er bij die Nissans ook niet echt veel roestbescherming in de kokers zit maar het roest toch niet zo heel hard :???:
Radiateurbalk ziet er weer netjes uit, mooi gemaakt! Wat betreft de openstaande kokerbalk, je zou er ook een (las) draad aan kunnen lassen en dan met behulp van een blokje de boel weer naar beneden trekken.5 maart 2014 om 21:32 In reactie op: Mijn Kadett Cabrio topic: Geschiedenisles op Autoweek #17870863midnight black
DeelnemerVandaag mijn bestelling voor het herstellen van het leer binnengekregen: complete set van Colourlock om het leer te reinigen, de kleur te herstellen, het leer te beschermen en te voeden.
midnight black
DeelnemerWelkom op het Opel-forum Max,
Ten eerste: Domme vragen zijn er niet he, enkel vragen waarop je het antwoord (nog) niet weet.
Ten tweede: Een Opel is net Lego, het past vaak en als het niet past dan is het wel passend te maken.
Je bedoelt met dubbele remschijven de geventileerde remschijven neem ik aan?
De 1.3 en 1.4 Kadett E voorpoten hebben massieve schijven van 236mm en een dikte van 10mm behalve bij de Caravan en Combo dan zijn ze 12.7mm dik.
De 1.6 en 1.8 Kadett E voorpoten hebben gevent. schijven die ook 236mm zijn maar een dikte van 20mm.
De 2.0 Kadett E voorpoten hebben geventileerde schijven van 256mm en 24mm dikte.midnight black
DeelnemerHmm ik vind de power van mijn 2.2 met de sleurhut erachter in de alpen nog wel eens matig (he :swear het gaat hier een procentje of 5 omhoog en ik kan niet meer in zijn 5 met dit tempo omhoog vlammen ;) )
Dat die 1.8 rauwer is als de 1.6 ben ik het helemaal mee eens, had de 1.6 in mijn Astra en dat liep lekker, in mijn eerste Zafira had ik de 1.8 en ik kon niet aan dat rauwe geluid wennen…midnight black
DeelnemerDat gaat zeker vlot, ben benieuwd.
midnight black
DeelnemerMooi, nu hopen dat het is opgelost.
midnight black
DeelnemerGewoon logisch redeneren, als je de stelschroef strakker zet dan doe je eigenlijk hetzelfde als de koppeling enigzins intrappen.
Wat is nu het probleem, ontkoppeld de koppeling pas als het pedaal op de mat zit of grijpt de koppeling pas aan als het pedaal bijna bovenaan zit?midnight black
Deelnemer@koenelsenaar wrote:
motor van astra gsi is compleet anders, dat is een 2.0 16V origineel.
Jouw zafira 1.8 is een x18xe1 of een z18xe.
de z18xe is wel geleverd in de Corsa C GSI, en die past dan ook probleemloos.
Maar niet in een Zafira van 2000, daar lag inderdaad de x18 motor in met een gaskabel, dus als je dan een Z18xe hebt met fly by wire gaspedaal dan moet je toch het een en ander aanpassen.
-
AuteurBerichten