Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
midnight black
DeelnemerKijk een Kadett met weinig roest, daar wordt je inderdaad blij van! De mijne had ook weinig roest mede omdat de eerste eigenaar een antiroestbehandeling had laten doen.
Ben zelf ook nog eens in de rondt gegaan met de antiroestspray, iets wat ik wel kan aanraden wil je dat ie zo blijft!midnight black
Deelnemer@TedMechanic wrote:
Ik heb eerst een MBO4 opleiding Motorvoertuigentechniek gevolgd (Incl. eerste autotechnicus) en daarna HBO Automotive Engineering.
Ik werk nu als dataset engineer in motorenontwikkeling bij een bekende Nederlandse vrachtwagenfabrikant in Eindhoven.
Hmm bij die bekende Nederlandse vrachtwagenfabrikant zou ik ook nog wel eens willen werken. Mooi bedrijf om voor te werken? Met kans om jezelf te ontwikkelen?
midnight black
DeelnemerIrmschers, die zijn ook mooi!
14 januari 2015 om 19:22 In reactie op: Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0! #17979148midnight black
DeelnemerWelkom bij de 200000 + club! Inderdaad net ingereden.
midnight black
Deelnemer@Corsaliefhebber wrote:
Gsi Achterlichten van de e-kadett GSI-Cabrio passen 1 op 1
___________
Gsi Achterlichten van de e-kadett GSI-hatchback moet je idd iets aanpassen :)Ja die heb ik er ook opzitten….. Dat noem ik geen Gsi achterlichten, enigste verschil qua uiterlijk is dat deze 2
achteruitrijlampen hebben. Gsi achterlichten vind ik die met de streepjes over het glas.midnight black
DeelnemerHet enigste wat jammer is is dat de tellernaalden bij deze klokkenwinkels niet mooi uitgelicht zijn. De Corsa tellerbak hebben wij het al eens over gehad, ook nog een wens van mij.
midnight black
DeelnemerMooie plannen.
GSI achterlichten passen alleen niet 1 op 1: hiervoor moet je de achterklep iets aanpassen in verband met een afronding in de bovenhoek.
Achterbumper heb ik nog eventueel 1 liggen, mist alleen de onderste grijze rand en er zit een scheurtje in de hoek, mag je zo hebben.midnight black
DeelnemerVreemd dat ie zo ver doorhangt, de overhang van een Zafira is lekker kort waardoor het ook zo’n geschikte caravantrekker is.
Bovendien is de auto ontworpen op het gewicht van 7 personen. Zitten de originele veren er nog onder? Geen gebroken winding?
Op hoeveel zet je de kogeldruk normaal trouwens?midnight black
DeelnemerHulpveren nodig op een Zafira? Waarom als ik vragen mag? Mijne heeft gewoon originele veren en met 3 kinderen vakantie spul in de kofferbak en de kogeldruk op max zakt ie nog niet noemenswaardig.
midnight black
DeelnemerPoeh dat kan echt van alles zijn. … uit laten lezen?
midnight black
DeelnemerBij de 1.8 ook al meegemaakt dat er een draadbreuk bij de aansluiting van de stekker van de lmm zit. Schijnt vaker voor te komen.
midnight black
DeelnemerJa en dan draai je zo’n Grab-it ding van de Action erin, deze zijn van hard=bros staal breekt af en dan? Dan kun je proberen te gaan uitboren met een gehard stalen stuk gereedschap op de plaats waar je wilt boren….
Gewoon gelijk uitboren!midnight black
DeelnemerJa inderdaad, uit de tijd dat Toyota’s nog saai maar goed waren. Mijn zwager heeft een Avensis D4D dat ding heeft telkens wat.
Maar goed ontopic jammer als ie weg gaat maar goed je hebt al een mooie E1 he.midnight black
Deelnemer@johanhummer9 wrote:
gadverdamme er zit dus een aftermarket dakraam in me corsa…………………..
Daar hoeft op zich niks mis mee te zijn hoor: In mijn Astra F station zat een elektrisch Webasto topsliderdak, alleen maar veel plezier van gehad.
midnight black
DeelnemerEn 1 filmpje daarvoor laten ze ook al een Zafira zien met aanhanger die is geschaard door de harde wind….
midnight black
DeelnemerKijk, hopelijk opgelost. Wel een karweitje voor de gevorderde doe het zelver :thumbup
midnight black
DeelnemerMooie lokatie ;)
midnight black
Deelnemer:thumb veel plezier ermee.
midnight black
DeelnemerStukje isolatie voor cv buis.
midnight black
DeelnemerLeuk! Weer een Kadettje cabrio erbij op het forum, daar ga je echt in rijden met een smile op je gezicht. (Als het tenminste wat beter weer wordt dan op de foto)
midnight black
DeelnemerWat ook ooit wil werken is met een klein boortje gaatjes in de kop te boren zodat je een sleufje krijgt. Maar de kop eraf boren gaat meestal makkelijker: het boortje hoeft maar net zo groot te zijn als de diameter van de draad, dus voor M6 een 6 mm boortje. Als de boor goed scherp is en je gebruikt wat snij olie dan is ie er zo af. Dan de steel van de bout even inspuiten met kruipolie en even in laten trekken alvorens deze er met een geschikte tang uit te draaien. Succes.
midnight black
DeelnemerOrigineel van alle Opels zijn schuif- kantel waarbij het dak onder de dakplaat wegschuift, enigste uitzonderingen zijn de Calibra en de Tigra A die hebben een topslider dak aangezien het coupé dak geen ruimte heeft om het dak onder weg te laten schuiven.
midnight black
DeelnemerOf een losse stekkerverbinding.
midnight black
DeelnemerIk neem aan dat je de aanjager bedoeld: om de ramen te ontwasemen en lucht in het interieur te blazen.
De aanjager zit achter je dashboardkastje. Je kunt een en ander doormeten met een multimeter.midnight black
DeelnemerIk bedoel die van de klokkenwinkel met toerenteller, hoewel die niet helemaal gelijkmatig verlicht is.
-
AuteurBerichten