Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
midnight black
DeelnemerDe bezette stekkers zijn al voor gordelspanner, airbag en stoelverwarming, ik zat zelf te denken aan misschien gordelverklikker, of verklikker voor plaatsing origineel kinderzitje (airbaguitschakeling) maar ik weet het dus niet.
midnight black
DeelnemerIk wil weer een keer een plaatje van :wub ipv :puke alsjeblieft??
midnight black
DeelnemerMag toch hopen dat je op een 60 liter tank minstens 600km aan snelwegkilometers kunt halen met een 1.8 ook al is het een automaat.
Zou zeggen dat je op de snelweg zelfs met behoorlijk doorrijden toch 1 op 12 moet kunnen halen.
Het zal ook behoorlijk aan je rechtervoet liggen denk ik :hmmzmidnight black
DeelnemerJa denk dat ie inderdaad voort te weinig power heeft: mijn C20ne heeft ook nog zo’n supercompressie :D
Zal morgen de sloop eens bellen wat een gebruikte kost en de garage wat een gereviseerde kost.midnight black
DeelnemerDat is toch waarschijnlijk een vaste prijs voor een 60000km beurt aan een Astra H, je kunt toch vragen wat deze beurt allemaal omvat?
midnight black
Deelnemer:puke :puke :puke wat een gedrocht
midnight black
Deelnemerho ho is maar een fotootje van het net he
midnight black
DeelnemerKijk dat lijkt er meer op :thumb
6 mei 2012 om 18:59 In reactie op: stuurbekrachtigings probleem Opel Astra-G-CC; Z1.6SE 2001 #18014869midnight black
DeelnemerWelk merk stuurbekrachtigingspomp zit erin Delphi (hoekig oliereservoir) of TRW (rond oliereservoir) De stuurbekrachtingingspompmotor draait altijd als de motor loopt, maar op een laag toerental als er niet bekrachtigd hoeft te worden en op een verhoogd toerental als hij moet werken. De stuurbekr motor is beveiligd tegen oververhitting en te hoge/lage spanningen. Wellicht dat ze daarom de dynamo wilden vervangen. Ik zou de elektrische verbindingen eens controleren, met name massa: De stuurbekrachtigingspomp trekt namelijk heel veel stroom als ie in bedrijf is.
midnight black
DeelnemerDus je legt eerst een nieuwe D riem erop en dan vervang je niet de spanrol?? Volgens mij moet je als de riem weer van spanning af gaat deze dan eigenlijk ook weer vervangen.
midnight black
DeelnemerWelkom, heb je ook :kewlpics van een Opel, de mooie foto van de Astra wordt enigzins verpest door een VW product :jerry :jerry
midnight black
DeelnemerEh is niet echt kewlpics van een Zaf C:

Er moet altijd iemand de eerste zijn…
midnight black
DeelnemerIk denk dat je em goed hebt Slurpy
4 mei 2012 om 21:08 In reactie op: even voorstellen:nu met een paarse calibra v6.Nw pic’s! #17939770midnight black
DeelnemerHele mooie kleur op de Calibra :thumb
midnight black
DeelnemerTis avond bij ons :jerry
midnight black
DeelnemerBelangrijke tip bij boren in metaal en zeker in hard metaal is koelen/smeren heel belangrijk en het juiste toerental ook! maar mooi dat het nu opgelost is.
midnight black
DeelnemerMisschien heeft iemand anders een idee: vb mooiste aktiefoto van je eigen auto. (moet misschien mijn zelfontspanner op een minuutje zetten :jerry )
midnight black
Deelnemer:sleeping
midnight black
DeelnemerHij staat in mijn oldtimer catalogus toch echt als Giulia (modelserie 105, zelfde als de sedan) maar goed, leek makkelijk was toch best moeilijk, ik mis trouwens op jou foto bumperrozetten (overriders) maar goed velgen lijken ook niet origineel, lijken wel van een Opel?? :wtf .
midnight black
DeelnemerRisl die coupe heet ook Giulia hoor, alleen is ie tussen 1963 en 1977 in productie geweest dus er zullen nog wel wat verschillen zijn, ben nog even aan het zoeken.
midnight black
DeelnemerAlfa Romeo Giulia 2000 rond 1970
midnight black
DeelnemerEGR: Exhaust Gas Recirculation valve ofwel uitlaatgast recirculatieklep: door in deellast een gedeelte van de uitlaatgassen mee in terug de motor in te voeren wordt de verbrandingstemperatuur verlaagd waardoor er minder stikstofoxide ontstaat.
midnight black
Deelnemer@ willem: heb je gelijk in, bij ons pap zijn Antara zit ook zo’n loze bc knop, maar je kunt toch wel aan het display zien wat er in zit?
midnight black
DeelnemerWelkom, welke motor ligt er in je Zafira? Enne wat plaatjes van de auto (en de gasinbouw) :kewlpics
midnight black
DeelnemerZou zeker niet met polyesther doen: de roest komt van binnenuit en is dus waarschijnlijk al veel verder als wat jij aan de buitenkant ziet: als je er een beetje overheen polyestert dan valt dat er binnen een jaar geheid uit. Beter inderdaad ver zat oud materiaal verwijderen en nieuw inlassen en vervolgens goed ook van binnenuit tegen roest beschermen.
-
AuteurBerichten