Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
midnight black
Deelnemer@sw_reijnders wrote:
@midnight black wrote:
@sw_reijnders wrote:
aangezien je daar toch wel redelijk in the middle of the dessert zit, was het zeker zoeken naar een carwash ja :roll:
je wil ook niet wegen hoeveel er achter is gebleven in de wielkuipen en hoe vast het zit na 1,5 dag in de zon :)en de verhuurder interesseert het toch niet
ze kijken er niet eens naar als je de auto terug inlevert.
stond trouwens 3500 mijl op de auto en toen ik um inleverde 8500 mijl :vertagZo daar zijn stevig kilometertjes (eh mijlen) mee gemaakt.
Maareh heb je daadwerkelijk geprobeert om die zooi uit de wielkasten te krijgen ;)jawel, hogedruk spuit doet wonderen ;)
hebben die auto 4 weken gehuurd en we waren toen ongeveer halverwegenje leeft wel 4 weken in die auto he van motel naar motel.
Ik weet het, zelf ook eens 3 weken USA gedaan met een witte! Mazda 3. Was best een fijne auto trouwens.
midnight black
Deelnemer@sw_reijnders wrote:
aangezien je daar toch wel redelijk in the middle of the dessert zit, was het zeker zoeken naar een carwash ja :roll:
je wil ook niet wegen hoeveel er achter is gebleven in de wielkuipen en hoe vast het zit na 1,5 dag in de zon :)en de verhuurder interesseert het toch niet
ze kijken er niet eens naar als je de auto terug inlevert.
stond trouwens 3500 mijl op de auto en toen ik um inleverde 8500 mijl :vertagZo daar zijn stevig kilometertjes (eh mijlen) mee gemaakt.
Maareh heb je daadwerkelijk geprobeert om die zooi uit de wielkasten te krijgen ;)midnight black
Deelnemer@khoogerwerf wrote:
Hoi,
ik heb deze armsteun op marktplaats gezien is deze compleet of moet er nog iets bij?
groet,
K. Hoogerwerf
Zo te zien is deze compleet, bieden er trouwens nog wel geld zat voor…
midnight black
Deelnemer@Supermotard wrote:
Met de Astra naar Frankrijk voor de eerste keer, hij heeft het boven verwachting gedaan.
Geen problemen met de caravan (Max 1300kg).

Veel bergjes gehad (kustroute) geen olie vebruik. Constant rond de 100 / 110 op de tomtom!

En toch mis ik het eigen gewicht van de Zafira. Dus komt er een mooie 2.0 Turbo op mijn pad :D
Maar voorlopig doet hij het perfect!!! :thumbupMooie combi :thumb een 2.0 turbo zou ik ook wel willen hebben :wub
midnight black
DeelnemerZiet er mijn inziens heel nep uit.
midnight black
DeelnemerWelkom hier,
Benodigd is een originele opklapbare stoffen armsteun, die er getuige het gat ook in heeft gezeten. Zijn op de sloop wel aan te komen.
midnight black
DeelnemerGefeliciteerd, dat moet wel een nieuwe Opel liefhebster worden :D
18 juli 2012 om 15:01 In reactie op: Veren vervangen Astra G (VEREN ZIJN VERVANGEN + FOTOS) #18048207midnight black
Deelnemer@TerryB wrote:
Ik heb het de laatste keer zelf gedaan, viel me alles mee! Het kan eigenlijk niet fout gaan als je je gezonde verstand gebruikt! Al had ik wel een schroefset en geen losse veren, scheelt ook al wat. Die stabili stangetjes zijn alleen zoo kut om los te halen!!
Hoezo dat? Kwestie van een moer los draaien, als de onderkant van het reactiestangetje ook los moet dan wordt het lastiger omdat je daar moeilijker bij kunt.
18 juli 2012 om 09:16 In reactie op: Veren vervangen Astra G (VEREN ZIJN VERVANGEN + FOTOS) #18048205midnight black
DeelnemerIn het verleden ook zelf gedaan bij mijn Astra g.
Achter zoals hierboven omschreven kwestie van ver zat omhoog en schokdempers aan bovenzijde loshalen (let op torx uitwendige boutkop!)
Oude veren eruit en dikke kans de rubbers vervangen. montage in omgekeerde volgorde.
Voor: stabilisator reactiearm loshalen, de 2 bouten onder aan de veerpoot en bovenop onder de motorkap moer loshalen. (is eigenlijk ook speciaal gereedschap voor zodat as waar de schroefdraad op zit niet mee draait maar met een beetje handigheid zo los.
Nu kun je veerpoot verwijderen, in de veerschotels van de Astra G zitten gaten, als je geen verenspanners hebt (wat natuurlijk het beste is) kun je met M8 draadeinden, moeren en carrosserieringen en bovenaan een strip op de veer de boel opspannen. Vervolgens bovenzijde van de veerpoot losschroeven. Nu voorzichtig spanning van de veren afhalen door de moeren op de draadeinden gelijkmatig te lossen. Nu alles losnemen en de nieuwe veer terugplaatsen. Inbouw in omgekeerde volgorde.midnight black
DeelnemerKan beter de titel aanpassen: “Jongens en meisjes nu komen de privacy shades zeker niet meer op tijd :cry “
Komt de pakketdienst net aanzetten met een soort gelijke doos als gisteren: denk :D nog op tijd.
Wat denk je zit er een set in voor een ZAFIRA B :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear
Natuurlijk zit dat bedrijf niet in Den Bosch ofzo dat ik het effe op kan halen. :vertagmidnight black
DeelnemerZat ik toch goed met mijn distributie king: ;)
Maareh da’s wel vervelend dus, spie gebroken :wtf heel vreemd.
Ik zou de tip van Asconahobbyist volgen en er voor weinig een ander blok in lepelen.midnight black
Deelnemer@HardcoreHell wrote:
Gespot bij Keijzer in Helmond.
Strakke achterklep en rood/witte achterlichten:

Sebring einddemper:

Achterklepspoilers:


De rode heeft ook nog GSI bumpers en een GSI interieur.
Wel een beschadigde bestuurdersstoel.Die achterbumper op die rode is niet van een gsi hoor.
midnight black
DeelnemerTja ik heb een mail ontvangen dat ze ze opnieuw afsturen, dan hoop ik dat ze morgen komen want overmorgen vertrek ik naar de zon.
midnight black
DeelnemerNet de pakketdienst geweest: :swear :swear :swear een lege doos!!!! :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown
Heb besteld via Winparts, ik hoop dat die een beetje goede service hebben want ik ben :crymidnight black
DeelnemerHij hoeft niet helemaal overleden te zijn, kan ook enkele functie uitvallen, is al meer over geschreven.
midnight black
Deelnemertiming 1 tandje verkeerd staan misschien.
midnight black
DeelnemerGisteren toevallig bij de dealer in Schijndel maar meteen ff geinformeerd voor een 4×4 mattenset maar had alleen nog voor standaard Calibra liggen.
15 juli 2012 om 17:41 In reactie op: Bestaat er een motorsturing met sequentiële injectie (C20NE) #18047366midnight black
DeelnemerSFI op het blok van een c20xe betekend: Sequential fuel injection.
15 juli 2012 om 17:38 In reactie op: Dan toch maar LPG (LSi) laten plaatsen in mijn Omega-A ’90 #18047191midnight black
DeelnemerWauw, wat een mooie Omega :thumb
Mag je lpg tegenwoordig niet meer zelf inbouwen?
Wat betreft de airco: niets is onmogelijk en op zo’n Omega denk ik een vrij zeldzame optie.midnight black
DeelnemerBeetje laat maar: Welkom.
Heb je ook nog :kewlpics van de Astra?midnight black
DeelnemerRijdt je veel korte ritjes? Check je gasklephuis eens op vervuiling, hierdoor had ik in ieder geval ook het probleem met de toerendaling en het afslaan.
midnight black
DeelnemerMisschien je Multitimer overleden.
midnight black
DeelnemerJa die wil ik ook wel eens zien, hij ziet er op de foto’s in ieder geval super goed uit. :thumb
midnight black
Deelnemer@RISL wrote:
Okay, ik ga wel gewoon veel oefenen. En ook foto’s met en zonder filter met elkaar vergelijken.
Reis…naar het Ruhrgebiet. Hebben al wat leuke uitstapjes gepland. Je kunt daar ook heel gaaf fotograferen, aangezien je in veel oude fabriekspanden mag komen. Zaterdagmiddag staat gereserveerd voor het Zeche Zollverein:

Dat is een hele sjieke foto! :thumbup
midnight black
DeelnemerOh sorry Rik ben je topic een beetje aan het vervuilen met -offtopic zooi :sleeping
-
AuteurBerichten