Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
midnight black
DeelnemerDie zwarte ja, bijna compleet origineel inclusief zeldzame accessoires (koplampsproeiers) :wub
midnight black
Deelnemer@soepkiepe wrote:
heb ook geen goeie fiets ;)
mario.. duim ff voor me dat deze auto goed is :P
als ik hem vandaag nog over kan schrijven ga ik er dalijk heen kijken.
http://link.marktplaats.nl/609997350″ onclick=”window.open(this.href);return false;moet ik eerst naar het station, k denk, we gaan lekker lopen.
antwoord van liefmeis.. heb jij je volle verstand niet of zo.tis ook nooit goed he met die vrouwen :jerry :jerry
Staat toch in de advertentie dat de auto goed is. :jerry
midnight black
DeelnemerBen vanochtend ook even geweest in Schijndel, was ook goed druk, ongeveer een half uurtje wachten. Mooi een beetje de showroom bekeken, paar bakken koffie op en er stond een patatkraam :thumb
Verder werden de winterbanden onder de aandacht gebracht (inclusief mogelijkheid tot opslag) en lieten ze wat zien van ruiten reparatie en koplamp glazen weer helder maken. Toen de Zafira aan de beurt was even meegekeken, altijd interessant.
Winter garantieplan ontvangen, alleen mijn accu valt dus niet onder de garantie: werking ok, origineel Opel maar te oud.midnight black
DeelnemerPorsche 911 Carrera RS 3.0 uit 1974?
midnight black
DeelnemerNeej, je moet gewoon wel in klokje rond komen, laten zien dat die vooroordelen over Opel nergens op slaan.
Dan deze week zo’n oerbetrouwbare Japanner: Mazda 929, behalve een bult roest ook nog een waslijst met mankementen met maar 2 ton op de klok en in handen van een liefhebber… tot zover het -offtopicOntopic, valt me telkens op dat bij die rollenbanktest de duitse auto’s nog telkens rond het opgegeven vermogen halen (of zelfs meer) en veel auto’s van andere merken soms wel tot 20% vermogen kwijt zijn. :shock:
midnight black
DeelnemerIk gooi altijd een stuk hout voor en achter mijn wielen. :jerry
midnight black
DeelnemerVeel rijplezier met je nieuwe aanwinst.
Post ook wat fotootjes van de Kia en een reviewtje hoe die bevalt.midnight black
DeelnemerWelkom!
Als je niet teveel ruimte nodig hebt en een beetje sportief wilt rijden zou ik zeggen een Corsa D Opc met schuifdak zodat je toch nog een beetje dat cabrio gevoel hebt.
midnight black
DeelnemerAntenne komt niet uit in het interieur maar zit achter de wielbak, of bedoel je de doorvoer van de antennekabel naar binnen?
midnight black
DeelnemerRuitensproeiervloeistof hoef ik niet leeg te halen, tank heb ik altijd zo leeg (heb een hekel aan slecht zicht) Daarom ook zo blij met de koplampsproeiers: groot reservoir voor de sproeivloeistof!
midnight black
DeelnemerAls je deze foto meteen had gepost dan had je binnen 5 minuten 10 reacties met de oplossing gehad ;)
Maar goed, mooi dat het is opgelost :thumbupmidnight black
DeelnemerBehalve de bevestiging in het stuurwiel voor de stuurbediening moeten er natuurlijk ook 2 uitsparingen in de zijkant van het stuur zitten. (deze zijn er op zich wel in te maken.)
Ik weet niet wat je al hebt maar ik heb eventueel nog de stuurbedieningsknoppen liggen voor weinig.31 oktober 2012 om 21:46 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472451midnight black
DeelnemerJaja en zover was Opel al meer dan 20 jaar geleden…
midnight black
Deelnemer@robert_corsa wrote:
komt alleen maar door het materliaal.
astra f heeft een zink bad gehad, of iets wat er op lijkt.
popnagel is gewoon staan in de meeste gevallen. dus de het beschermlaagje op je auto (bijv zink) offert zich op voor de polnagel, zodat deze niet gaat roesten. hierdoor krijgt je dorpel te weinig bescherming,als je buurman een zinken goot heb, en je gooit er een echte dikke stalen spijker in, dan heeft je buurman na een jaar een lekke goot:)
let bij kit wel goed op, er zijn kitten die te zuur zijn, en tasten je lak aan.
polymax gaat eigenlijk altijd goed.
vooral soudal kan problemen geven.De meeste popnagels zijn van aluminium, behalve de stift, het klopt wel dat er een potentiaalverschil is tussen verschillende metalen waardoor er galvanische corrosie kan ontstaan, maar aluminium popnagels in staal vormen niet zo’n groot gevaar.
midnight black
DeelnemerIk zou eens beginnen met de constant draad vanaf het contactslot los te koppelen en te kijken of ie dan wel start. Als ie dan wel start dan weet je dat de ontsteking door een andere oorzaak stroom krijgt, bijvoorbeeld zoals Willem al aangaf.
midnight black
DeelnemerOnzin of niet, vind het altijd wel leuk, beetje auto’s kijken, beetje kletsen met koffie, cake, soep en worstenbroodjes enzo :thumbup
En natuurlijk hopen ze je iets te kunnen verkopen of te melden dat er eigenlijk iets vervangen moet worden maar goed, dat mag.midnight black
Deelnemer@asconahobbyist wrote:
[youtube:37ts13cv]http://www.youtube.com/watch?v=_U7lEoCRmoE[/youtube:37ts13cv]
1983,de Lift,deze film heb ik wel 100 keer gezien,hier kan je mooi zien hoe alles in de jaren 80 er toch heel anders uitzag.
En daar komen ook diverse auto’s in voor die je tegenwoordig never nooit meer ziet. (geen Opels dus, want die bljiven gaan :D )
Die bedrijfswagen van Huub Stapel, was meen ik een Simca :hmmzmidnight black
Deelnemer@astrawez wrote:
@midnight black wrote:
Hoezo in je nek te hijgen, zo’n fijne sloop waar ze gelijk beginnen te mauwen als je nog iets anders losschroeft als waarvoor je eerst het terrein op bent gegaan? :hmmz ik wilde nog eens gaan kijken voor onderdelen aan die Kadett cabrio maar dan moeten ze wel een beetje redelijk zijn.
Toen we er net waren, waren we de enige op het terrein. Ik zei gewoon dat ik graag wilde weten wat er nog allemaal op de D Kadett zat, aangezien ik er zelf eentje heb en dus in principe alles wel voor reserve kan gebruiken. Hij zei eerst van daar staat ie kijk maar. Maar na een minuutje kwam hij even bij ons kijken of het allemaal lukte (en of we niks sloopten denk ik). Maargoed, toen het later wat drukker met klanten was konden we rustig over het terrein lopen en zagen we dus al het moois wat ik heb gefotografeerd. Aan de kentekens te zien staat sommige auto’s (zoals ook de Irmscher Astra) en al zo’n 4 jaar! En dat is ook wel aan de hoeveelheid mos op sommige auto’s te zien. We spraken ook een oude man die daar op het terrein hondenpoep opruimde (om de eigenaar te helpen zei hij). Hij zei dat er tegenwoordig geen schoonmaken aan is, aangezien je nergens door kan. Het staat te vol en er wordt niks weg gegooit. Sommige auto’s zien er ook nog zo goed uit, dat het lijkt alsof ze er net pas neer zijn gezet. Veel auto’s staan ook op slot, en er mag niks weggegooit worden. Wil je zoals ik dus een stripje dan moet je het hele scherm kopen (rot of niet). :hmmz
Ik vraag me zelf af hoelang dit nog kan bestaan. Sowieso klopt er natuurlijk niks van dat al die auto’s er nog gewoon met kentekens staan en dat ze volgens het RDW nog gewoon als rijdend wagenpark in het systeem staan. Ik heb niet één auto gezien met streepjescode.. Het voordeel is wel dat je nu een auto nog zou kunnen redden. Want compleet wil de eigenaar de auto’s ook wel verkopen aldus de oude poep-ruim-hulp. :worsDat is geen sloop, ik weet zat, daar hoef ik niet heen! bedankt.
midnight black
Deelnemer@asconahobbyist wrote:
[youtube:2l05jy6f]http://www.youtube.com/watch?v=0_yqHNEcGtE[/youtube:2l05jy6f]
Wat was die Turbo Twin toch gruwelijk!
midnight black
DeelnemerIk zie weer een hoop beeld vervuiling in dit topic :shock: (uitzonderingen daar gelaten ;) )
30 oktober 2012 om 19:16 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472440midnight black
DeelnemerEn dan komt misschien wel het mooiste: alles weer in elkaar knutselen :D
midnight black
Deelnemer@asconahobbyist wrote:
[youtube:x3qja65o]http://www.youtube.com/watch?v=gSHmAyD7MXk[/youtube:x3qja65o]
en op vrijdagavond als je beneden zat moest je dit natuurlijk verplicht meekijken.
overigens is dit begonnen in 1988Werd helemaal gestoord van die ziekenhuispiepjes…
midnight black
DeelnemerFilm die ik destijds wel 100 keer heb gezien:
[youtube:zkyoh968]http://www.youtube.com/watch?v=G-Nunm3Sbzo[/youtube:zkyoh968]
What did i do?
-you’ve killed the car…..midnight black
DeelnemerHier de D Kadett waar we voor gingen. Heb nog een goede hoedenplank mee kunnen nemen. Verder wilde ik nog een stripje van het spatboord hebben, maar dat mocht alleen als ik het hele spatboord meenam. En aangezien die nogal rot was (en de eigenaar op dat moment ons in de nek hijgde) heb ik die maar weer in de auto gegooit..

Hoezo in je nek te hijgen, zo’n fijne sloop waar ze gelijk beginnen te mauwen als je nog iets anders losschroeft als waarvoor je eerst het terrein op bent gegaan? :hmmz ik wilde nog eens gaan kijken voor onderdelen aan die Kadett cabrio maar dan moeten ze wel een beetje redelijk zijn.
midnight black
Deelnemer@Rickyyy wrote:
Na een aantal dagen sleutelen om verschillende onderdelen te vervangen gisteren even een foto-tje geschoten, na een proefrondje rijden, van hoe mijn Zafira er nu bij staat. Inmiddels zitten de 19″ velgen er netjes onder met Eibach verlagingset inclusief Billstein dempers.
Binnenkort de auto even lekker wassen en poetsen voordat de wintersloffen eronder gaan.
Netjes, maar heb je ook nog iets comfort met die 19″ eronder?
-
AuteurBerichten