Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Vindt dat ze er een nette prijs voor vragen.
De gehele luchtinlaat systeem is volgens mij wel anders, maar dat kun je natuurlijk ook over zetten.
Helaas zonder kenteken maar wel mooi, KLIK
Het is tevens de voeding voor je antenne versteker, wisselaar en de stuurdraad om je om infodisplay om te schakelen.
Ik zou hem gewoon op de blauwe draad zetten.
Zet je radio maar uit dan gaat ook je verlichting uit.
Blauwe draad van de Pioneer aansluiten op de rood/witte draad van de stekker in je auto.
Stuurinrichting mag niet lekken maar de rest is geen punt. Vindt het zelf niet fijn als er wat lekt maar goed.
Anders maak je alles droog voor dat je naar de keuring gaat en dan moet het goed zijn mits het niet te hard lekt.
Bij mij bleven de deksels ook wat lekken maar heb de carter ontluchting schoon gemaakt en alles blijft nu keurig droog.
Ik had een tijd geleden storing met mijn ABS computer en als hij dan op storing ging bij 120 km/h en ik dan bij een rotonde aan kwam moest ik flink aan mijn stuur trekken om hem de bocht om te krijgen.
Bedoel meer algemeen. Bijvoorbeeld en 2.0 in MV6 uitvoering of 1 met niet geheel gespoten bumpers dat soort onzin of een MV6 uit 2002.
Vindt het wel 1 van de lekkerste handgeschakelde versnellingsbakken waar ik ooit mee gereden heb.
Ik weet niet welk type je hebt maar bij mij zit er snelheids afhankelijke stuurbekrachtiging op.
Misschien zit dit wel op alle type’s maar dat weer ik ook niet.Werkt dit nog wel goed?
Rij nu in mijn 2e Mv6 en allebei vindt ik ze redelijk spoorgevoelig.
Hoe oud is de auto waar deze op moet??
Hoofdzekeringen zitten bij de accu, weet niet hoe oud je auto is
maar soms in de bak naast je accu en soms bovenop je accu.
Daar zitten ook de zekeringen van je contactslot, maar in principe mogen die niet zomaar stuk gaan.Standaard zit er 2 watt steek groot in!
2 december 2009 om 12:56 In reactie op: ABS/Traction Control/Stuurbekrachtiging/Snelheidsmeter #17558254Waarschijnlijk heb jij de onderstaande:
ABS pomp compleet:
onderdeel-nr –>9117170
cat-nr –>530123
Bosch-nr –>0265220449
Ident –>DXABS unit:
onderdeel-nr –>9117171
cat-nr –>6237698
Bosch-nr –>0273004206Deze is alleen gebruikt op de 2.5 en de 3.0 van 1998 en 1999.
Zijn veel problemen mee, Google maar eens op 9117171.Heb hetzelfde probleem gehad, werd bij mij wel steeds erger.
Op een gegeven moment had ik 7km op een tank gereden.ABS uitlezen heeft geen zin omdat het probleem is dat de voeding niet doorkomt op de unit. Zit in de print verbinding van de stekker naar de unit inwendig.
Unit is zeer slecht te krijgen gebruikt en het schijnt dat ze er allemaal last van krijgen na een jaar of 10.
Het is wel APK afkeur als je lampje brand met de keuring.
Kijk eerst eens wat voor unit je hebt, kun je zien met een lampje net achter je accu omlaag.
Of natuurlijk weer de beruchte 3-weg klep, of de bediening hiervan.
Die knop is om hem uit te schakelen. Staat dus standaard aan!!!
Denk dat deze ook voor je ventilatoren is!
Lampje in het dashboard stuk, lampje brandt als je het contact aanzet altijd tegelijk met je ABS mee.
Toevoeging, als je het contact aanzet staat je TC standaard aan! Zet je deze daarna uit met de schakelaar gaat deze uit, contact uit daarna staat je TC weer aan.
Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik heb er nog 1 over.
Komt uit mijn MV6 uit 1999, weet het type nu niet (het is wel een Blaupunkt), Maandag weet ik het wel!
Ik weet niet of hij werkt en er zit geen slede in.
Snelheid signaal komt uit de ABS computer, misschien is de stekker op de unit niet helemaal lekker meer bv.
Als bv de voeding van die unit weg valt verdwijnt het signaal en worden er ook geen storingen opgeslagen.
Mijn nieuwe Omega MV6 3.0, handgeschakeld.



Foto’s zijn van Ronald, zal er eerdaags zelf wat maken!
21 januari 2009 om 20:33 In reactie op: Voldoende olie *ahem* koelwater… 03-02… of toch niet? #17462281Wordt je kachel wel warm?
Als deze wel warm wordt is je sensor oid stuk.
18 januari 2009 om 15:11 In reactie op: Voldoende olie *ahem* koelwater… 03-02… of toch niet? #17462272Tankje met golfje is toch je koelvloeistof niveau??????
Altijd Michelin Pilot’s, in mijn ogen de beste banden. Uiteraard wel de W-versie.
Lager kost 60 Euro, was je naaf ook kapot zeker?
-
AuteurBerichten