Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Weer ff bezig geweest.
Gasklephuis schoon gemaakt en injector reiniger erin en ook nog nieuwe bougiekabels.
Loopt nu weer als van ouds.
Ligt eraan wat bij jou rechts is. Rechts (bijrijderskant) zit eigenlijk alleen maar het kleppendeksel wat kan lekken.
Dit gebeurt helaas veel vaker.
Was het helaas niet alleen, heb HIER een nieuwe topic gestart.
Blauwe rook is toch olie? Zwart slechte verbranding.
Anhänger Zug Vorrichtung betekent volgens mij iets van aanhangwagen trekhaak.?
Betekent in het schema dat je mistachterlicht door je stekkerdoos loopt dmv een schakelaar,
stekker erin dan werkt het mistachterlicht niet van je auto.Van wat voor bouwjaar is deze?
Zekeringen al eens gecontroleerd?
Latere modellen zijn de ABS units niet de beste.
Geeft de auto nog wel snelheid aan?
Anders 1 van de sensoren achter.
Ben weer ff bezig geweest, auto slaat nu af bij stationair toerental als deze warm is en wil dan ook niet meer aanslaan.
EGR eraf gehaald maar deze was niet extreem vies.
Bougies eruit gehaald, deze zijn goed zwart.
De katalysator rammelt, zou deze de oorzaak kunnen zijn?
Weet ik genoeg, dank je.
Waar heb je water over heen gegooid? Welke kant van de motor?
Balen van die pakking, lees het steeds vaker.
Stopt je snelheidsmeter ook met snelheid aangeven?
Staat ook op MP, €1000,-
origineel gepost door gierka
nu komt het wil daarna de auto starten, niets daar!!
alleen een klik en verder niets, overstarten lukt maar accu polen worden gloeiend heet, kan er geen vinger aan houden??? is het kreng (accu) defect of heb ik een ander probleem???:wtf:swear
Hij start dus wel als je hem d.m.v. een andere accu opstart?
Daarna worden je accu polen gloeiend heet?
Dan zou ik zeggen accu kapot, inwendig kortsluiting.
Of je zet hem in een versnelling, staat je cardanas vast.
Stationair wil die soms ook niet mooi lopen, met de airco aan loopt ie wel juist wel mooier.
Ben wel ff bezig geweest de laatste dagen.
Luchtmassa meter en inlaattemp sensor vervangen, hierdoor lijkt ie wel wat vlakker te lopen maar nog niet echt mooi.Vandaag nieuwe uitlaat erop gezet, dit scheelde enorm. vorige eigenaar had de middelste dempers er onderuit gehaald.
Wat een wereld van verschil, minder herrie en veel beter optrekken.Alleen stotteren blijft, ga volgende week ff een nieuwe kabelset erop zetten, dan weten we zeker dat het daar niet aan ligt.
origineel gepost door syl-astra
origineel gepost door Mickel_MV6
Het is dat je zo ver weg woont heb er nog wel 1 voor je liggen!euh ik heb hem niet nodig hoor
maaar topic starter wel denk ik :P:P:PGeen idee waar die woont maar voor hem heb ik hem ook wel liggen.
Het is dat je zo ver weg woont heb er nog wel 1 voor je liggen!
Maar waarom?
Is je accu van je auto niet gewoon leeg?
Als je de auto met de sleutel opent gaat het orginele alarm eraf.
Of heb je een later ingebouwt alarm????????
Uit je verhaal begrijp ik dat het tapeind is afgebroken, hier zou een moer op moeten.
Met een beetje mazzel krijg je die er nog wel uit maar dan zal eerst je spruitstuk eraf moeten.
De linkerkant (bestuurderskant) is een lastig verhaal omdat het daar helemaal is vol gebouwd.
Ik hor verhalen dat de motor eruit moet of in ieder geval een stuk omhoog maar heb hier zelf geen ervaring mee.
Het gaat hier trouwens om een MV6 uit 1995 dacht ik.
Inlaat is wel anders dus zal erop letten.
Vorige was van begin 1997.
ff uit het hoofd, volgens mij hoeft bij een 2.5 uit 1999 helemaal niet de distributie los.
Het rare is voor dat ik ze wisselde met mijn oude het probleem precies hetzelfde was.
Heb nog wel een luchtmassa meter liggen die ik er in kan zetten.
Lampje brandt niet! Staan ook geen fout codes in.
Het lijkt erger te zijn als het warm is.
KVS temp sensor onlangs ook al vervangen.
Problemen met je ABS!!!!!
Bij mij was het de ECU van de ABS unit maar kan ook bedrading zijn!
Wat betreft de verlichting, gewoon een slecht contact of een bijna kapot lampje.
-
AuteurBerichten