Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als je geen ECC hebt heb je ook geen 3-weg klep!
Als er te veel water in zit bevriest je radiateur als eerste, heeft hij meteen geen koeling meer!
Waterpomp kun je weinig aan schoonmaken.
Waar heb je de meter aangesloten?????
Exacte cijfers mbt tot de druk weet ik nu niet maar druk lijkt me erg hoog te komen.
Kan vanavond wel in Tis voor je kijken.
Hoe kan je je achter-demper nu kwijt zijn?
Koplamp dof is dacht ik geen afkeur of het beeld moet ernstig verstoort zijn of verschillen.
Voor de rest valt het mee.
Lijkt hij hier een beetje op?

Weer een u2u gestuurd.
Heb je een U2U gestuurd.
Heb nog een complete liggen van een MV6 uit 1997, zal maandag eens kijken wat erop staat.
Das tenminste weer eens goed nieuws.
Veel plezier weer met je Omega.
De 2 letter code staat ook op de pomp, daar is deze ook in gegraveerd.
Wat is het bouwjaar/ type van de auto?
Denk dat de 1 een bosch nummer is en de ander Opel, je kunt beter zoeken op de 2 letterige code die erop staat.
Dit kan bijvoorbeeld zijn DX.
Is zekers geen Omega, kont is te kort en spiegels kloppen ook niet.
Die 2 voorste horen altijd te draaien als je je airco aan hebt.
Zitten meerdere zekeringen voor al deze ventilatoren, kijk ook goed je hoofdzekeringen na.
In de achterruit.
Het is een soort van vacuum voorraad tank, deze voorziet “meen ik” de ECC van vacuum.
Als je ergans achter deze tank lekkage hebt kan het zijn dat deze gaat brommen.
€80,- voor een stekker???? Is hij van goud?
Zit op een lastige plek, dus kost wel wat tijd en sloopwerk.
Die wist ik al ging meer over de schokbrekers.
Mijn fout niet goed gelezen je had ze inderdaad iets in moeten draaien.
Heb ze nog van een Sedan liggen weet alleen niet of ze hetzelfde zijn.
Motorkap = Rubberdoppen aan de onderzijde van je kap iets uitdraaien.
Radio = Even vanuit een ander Forum hierheen geknipt.
Credirs voor Slurpy
Dit komt recht uit het boekje. (Is wel een boekje van een CCR2006 dus ik weet niet in hoeverre dit van toepassing is op andere types)
-Ontsteking inschakelen
-Radio inschakelen
-AS-knop indrukken en ingedrukt houden
-op het display verschijnt CODE, na 3 seconden verschijnt het aantal toegestane pogingen om het CODE nummer in te voeren, bijv. “10 —-“
-CODE nummer (vermeld in Car Pass resp. Radio Pass invoeren)Voorbeeld,
Het CODE nummer is bijv. 0365
1 x knop 1 indrukken 0—
4 x knop 2 indrukken 03–
7 x knop 3 indrukken 036-
6 x knop 4 indrukken 0365Als het juiste CODE nummer op het display verschijnt, de AS-knop opnieuw lang indrukken tot de bevestigingstoon klinkt.
De stilschakeling wordt opgeheven.Wel opletten !!!!!
Op het display verschijnt het woord SAFE.
-Na de eerste twee foutieve pogingen bedraagt de wachttijd ongeveer 10 seconden, vervolgens 10 minuten.
-Na de negende foutieve poging bedraagt de wachttijd 640 minuten.
-Na tien foutieve pogingen wordt de radio geblokkeerd. Omruiling tegen betaling door een erkende Opel werkplaats is dan noodzakelijk.Als je twijfelt kan je natuurlijk nog altijd terecht bij de Opel dealer om de radio te activeren. (Voor de tiende poging welteverstaan).
Hopelijk ben je hiermee geholpen.
Deze sensoren zitten allemaal op de kabelboom aan de voorzijde van de motor misschien iets mis met de bedrading daar.
Maar wat meer info zou wel kunnen helpen. Lijkt me gewoon erg sterk dat je in 1 keer deze drie codes krijgt.
Heb er nog wel 1 weet niet waar jij vandaan komt?
Omschrijf je probleem eerst eens een beetje.
Is je lampje plots gaan branden of ben je aan het sleutelen geweest?
Loopt de auto nog?
Kunnen we misschien iets gerichter gaan helpen.
Lijkt me sterk dat je plots 3 fouten in 1 keer hebt of je moet grote problemen hebben met de auto.
Nee
Als je het bovenste inlaat gedeelte er af haalt dan kun je je inlaatklepstelen redelijk goed zien.
Onderin het vat zit je niveausensor.
-
AuteurBerichten