Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Normaal piept hij alleen als je hem in zijn achteruit zet ;) anders zou hij ook piepen als er iemand achter je staat bij een stoplicht haha..
Je kunt altijd naar de dealer gaan maar dan heb je kans dat je redelijk wat betaald. Misschien iemand hier van het forum die je daarbij kan/wil helpen en in de buurt woont? Heb zelf geen uitlees apparatuur helaas.
Uitlezen is het beste wat je kan doen ;)
Lijkt me dat de dynamo defect is en daardoor je accu leeg getrokken wordt ;) maar inderdaad zoals al gezegd is, meten is weten! Heb zoiets namelijk ook gehad met een andere auto van me, bleek de dynamo ook niet meer goed te zijn en de accu niet meer goed bij te kunnen laden.
Misschien kun je het proberen bij http://www.kleingunnewiek.com/ hebben ze veel onderdelen.
http://www.oliehandel.nl/eurol/5w30/syntence-5w30-1l-e100062-1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Deze heb ik gekocht. staat niet bij dat het voor opel auto’s is maar kan neem ik aan geen kwaad toch?
Heb er nu ook 5w-30 inzitten dat weet ik zeker. maar er staat bij voor VW goedgekeurd of zo iets. Dat brengt een beetje mijn twijfels of het voor mijn auto geen kwaad kan.
Nee dat gaat niet, dan zul je ook moeten upgraden naar cd70navi.
Als het onderdeel is afgemeld in de auto kun je het weer aanmelden met je eigen security code van de auto.
Maar wel altijd goed informeren of het is afgemeld!Even kijken op ebay staan ze wel is op. misschien bij klein gunnewiek ( sloperij )
Succes met zoeken.Wat opel-mark ook zegt, Je moet het oude scherm afmelden in je auto en de andere weer aanmelden in je auto. de nieuwe moet ook sowieso zijn afgemeld in de auto waar die in gezeten heeft.
Weet niet of je ook climate control hebt? maar dat zou je dan ook in het GID scherm kunnen aflezen onderin.Als je naar een CID wilt upgraden moet je het in combinatie doen met een cd70navi of dvd90navi systeem.
Je kunt naar een GID scherm upgraden als je een cd30/cd30mp3/cd70navi hebt als ik het goed heb.
Mensen corrigeer me even als ik het fout heb.10 september 2013 om 20:37 In reactie op: [HOW-TO] – Astra H – Originele armsteun inbouwen #17902666Heb er ook een gekocht via ebay.
Koste €77,- + €20,- verzend kosten dus in totaal €97,- :D
Alleen nog even inbouwen maar dat moet wel lukken met deze goede How to!Misschien kun je is op een sloop kijken voor de onderdelen
Weet niet precies welke onderdelen er voor nodig zijn maar dat kunnen anderen je wel vertellen hier op het forum ;)Groeten
24 augustus 2013 om 13:50 In reactie op: mijn Opel Astra GTC enjoy 1.6 wil soms niet starten? #18169347Ik heb zelf ook het probleem dat het lampje van MM dan gaat snipperen en na sleutel in het uit contact te halen wil hij wel goed starten. Heb hem toen uit laten lezen en daar kwam uit de transponder in de sleutel.
Betekent dus dat de transponder in de sleutel geen contact maakt met de CIM module in je stuur kolom en dus de auto niet gestart kan worden.
Heb het zelf nog niet laten laten verhelpen, maar heb er ook af en toe nog steeds last van! soms best irritant als je de auto wil starten.
Waarschijnlijk helpt het opnieuw inleren van je sleutels. of een CIM modificatie waar wel is over gesproken wordt.Groeten Michael
Ik heb toen ook een probleempje gehad met de motorolie, dat het lampje af en toe brandde soms al na één maand van bijvullen van de motorolie. Ben toen bij de dealer geweest voor iets anders en die constateerde dat er nog een terugroep actie openstond om de oliedruk schakelaars te vervangen. Zo gezegd zo gedaan en heb er tot nu toe geen last meer van gehad en de oliepijl is perfect! Rij nu 4 a 5 maand zonder melding van motoroliepijl ;)
Misschien is het voor jou ook de oplossing.
Groeten Michael
Top dankjewel voor reactie!
Hoe kan ik zien of de kabelboom verder voorbereid is en of de REC voorbereid is neem ik aan allemaal net zo belangrijk?Heb net even gekeken onder de bestuurders stoel hoe het zat met de stekker/kabels.
Zie wel een bruin/wit lopen maar geen zwarte.
Heb in totaal 5 kabeltjes die naar de grote stekker voor onder de stoel lopen. dus ben bang dat het dan niet voorbereid zal zijn?Dat zou vast wel iemand kunnen bevestigen denk ik.
Nog een klein vraagje de stekker onder de stoel kun je die zo los nemen zonder dat de accu ontkoppeld moet worden ivm storingen etc. ?Oke dat zou mooi makkelijk zijn als je dat zo kunt omwisselen.
Dankje voor de link, heb me even aangemeld bij de website anders kon ik het niet zien.Bedankt voor de snelle reactie!
Moet je de oude airbags ook nog afmelden in de auto voordat, je de nieuwe kunt aanmelden of hoe zit dat precies?
Ik zal dan sowieso eerst moeten kijken of de aansluitingen van de stoelverwarming voorbereid zouden zijn. Iemand die weet hoe je dat kunt zien? misschien aan de stekker onder de stoel?
En daarnaast zou ik ook de dashboard schakelaars moeten hebben etc.groeten
Een REC is een rear electrica center, het is een zekering kast achterin de auto (kofferbak) De zekering kast regelt van alles binnen in de auto. En dan heb je nog de zekering kast onder de motorkap die daar van alles regelt ;) correct my if i wrong!
Ik heb sowieso een REC achter in de auto. Daar heb ik al wel naar gekeken. Maar het is dus mogelijk dat het toch echt niet te programmeren valt ondanks je een REC hebt ?
Heb ook een astra H maar dan uit 2005 maar bij mij werkt het niet, en ze zeggen ook tegen me dat het niet te programmeren valt omdat, ik de comfort module niet in de auto heb zitten. dus dan moet ik me daar maar aan vast houden :D Wel jammer.
Ik schrok de eerste keer ook toen ik het woordje pakkingvloeistof pijl zag staan.
Ook meteen koelvloeistof nagekeken en later op internet gelezen dat het ging om de ruitenwisservloeistof.Dus als goed is bijvullen en de melding is weg.
mvg.
pakkingvloeistof is het reservoir van de ruitensproeier. Dan is de ruitensproeier vloeistof bijna leeg.
Mijne geeft ook aan als het tankje leeg is pakkingvloeistof.
Heb een astra H uit 2005Mvg.
-
AuteurBerichten