Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mich
DeelnemerVaak komt het door een knik in de km kabel, of de kabel is helemaal droog binnenin.
Mich
DeelnemerZuinigste ooit gehaald met de Manta is 1:14.
Met een gechipte 2.0l 16v en 175pkMich
DeelnemerKans is groot dat het de alarminstallatie is…
Is bij mij ook het geval. Ik heb er een klasse 2 alarm inzitten
en laat ik de auto langer dan 1 week stil staan met het alarm erop dan is ie dus gewoon leeg. En dat ligt niet aan de accu…deze is nog zo goed als nieuw!!!!
Laat ik het alarm eraf of trek ik een accupool los, dan kan ik hem na 3 maanden weer aansluiten en start ie gewoon alsof er niets aan de hand is.
Conclusie..de alarminstallatie trekt stroom!!Mich
DeelnemerAan het feit dat er geen verdeler achter op het blok zit.
Op de plaats van de verdeler zit een afdekkapje met slechts 1 sensor erin (hallgever).19 januari 2011 om 15:07 In reactie op: tips 5 bak ombouw carroserie deel update met foto s #17800116Mich
Deelnemer[rquote=1845920&tid=140759&author=Freestyler]Michel, sorry, helemaal overheen gelezen :angel[/rquote]
Geeft niet…ik lees ook wel eens ergens overheen19 januari 2011 om 15:04 In reactie op: tips 5 bak ombouw carroserie deel update met foto s #17800115Mich
Deelnemer[rquote=1845372&tid=140759&author=Ghanz]:o maar daar zaten toch beide typen 4 bakken in?
of is kromme pook b1 en korte pook b2?
:hmmz[/rquote]Idd…krom is b1, kort is b2.
18 januari 2011 om 17:14 In reactie op: tips 5 bak ombouw carroserie deel update met foto s #17800108Mich
DeelnemerEven goed lezen allemaal…hij wil het in een b1 gaan zetten!!
Dan zit het gat dus niet op de goede plaats.
Gewoon dat vierkante bevestigingsgaatje aanhouden die onder je handrem zit.
is dus het middelste gaatje van je console.18 januari 2011 om 06:25 In reactie op: tips 5 bak ombouw carroserie deel update met foto s #17800101Mich
DeelnemerEven uitmeten vanaf het bevestigingspunt in het midden van je console. Die zit bij beide types op hetzelfde punt.
Dat vierkante gaatje zeg maar. Er zit zo’n wit dopje in waar de schroef normaal gesproken in gaat.Mich
Deelnemer[rquote=1840358&tid=140386&author=Opelkees]de ruit van een coupe kan er wel in maar kiert iets bovenaan
een CC ruit loopt aan t eind iets rechter. je ziet t pas als je ze naast mekaar houdt :P[/rquote]
Klopt helemaal.
Mich
DeelnemerWat ook nog wel eens de oorzaak is, is dat de boutjes los zitten. Gaan ze ook van knakken.
Mich
DeelnemerEen cc van een Vectra B moet dan volgens mij ook wel passen toch?
Mich
Deelnemer[rquote=1829328&tid=136742&author=BlitzKicker][rquote=1829320&tid=136742&author=manta_dennis]Auto staat wederom te koop. Eigenaar vraagt er goed geld voor.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=biinnzlqm3lw%5B/rquote%5D
Lolwat? 15000! Whehehe, kan je veel Schultenbrau van kopen medunkt.
Even in de gaten houden of dat hem echt gaat lukken :D[/rquote]
Hahaha wat denk jezelf?
Het is wel een hele mooie Manta, maar hoelang heeft ie niet tekoop gestaan hier op het forum? En dat was maar voor €6000 en is toen ook nooit verkocht.Mich
DeelnemerTsja…dat denken er wel meer heb ik het idee.
Anders ik wel.Mich
DeelnemerIs gewoon een 18s slang inderdaad.
Mich
DeelnemerIk heb hetzelfde probleem, maar…ik heb al 3 keer van stappenmotor gewisseld en zonder resultaat.
En ik weet zeker dat mijn stappenmotor goed is. Deze komt namelijk van mijn andere C20XE af, waar ik geen problemen mee heb.Mich
Deelnemer[rquote=1821509&tid=136742&author=tcat]Ik wil toch niet heel moeilijk doen, But Who Care’s….
Waar maak je je toch druk om…De Manta is verkocht, het geld is binnen….
Een andere hobby kan weer gefinancieerd worden!Ok, jammer dat de nieuwe eigenaar er wel of geen respect voor heeft…
Ze worden immers schaars…
Mijn Manta staat ook te koop, en ja, ook ik hoop dat de Manta bij een liefhebber komt.
Maar als er iemand naar mij toe komt en mij verteld dat hij er een zwarte cros manta van wil maken….
Prima, als ik maar eerst mijn geld krijgt..Sorry, maar moest het even kwijt…
Verder no hard feelings[/rquote]
Amen!! Denk er net zo over.
Mich
DeelnemerBij zware belasting misschien wel inderdaad.
Ik heb er al zo’n 12 jaar een 24ne plaat tussen zitten…ook omgedraaid idd. Ik heb er niets geen last mee.
En toch heb ik ook best wel vaak een zwaar rechtervoetje.Mich
DeelnemerDat kan natuurlijk ook nog.
Mij boeit het niet zo zeer…maar voor wie het wel wil weten……Mich
DeelnemerIn de zekeringkast ontbreken sowiezo zekeringen.
Niet alles gevuld.
Werken er wel lampjes op je dashboard?
Misschien zitten de stekkers er wel niet in.
Je zegt dat je snelheidsmeter ook niet werkt….die werkt dmv een kabel. Misschien dat het dashboard uit elkaar is geweest, en dat het vlug vlug weer in elkaar is gezet zonder alles weer aan te sluiten. Het is maar een idee.7 december 2010 om 17:58 In reactie op: voorberijding voor inbouw toerenteller ja of nee ??? #17770815Mich
DeelnemerZit er niet standaard in.
1 pennetje is + controle lampje groot licht..
die andere weet ik niet meer uit m’n hoofd….maar is ook een +
Die 11 polige stekker is trouwens op het oog wel hetzelfde, maar de bedrading zit er volledig anders in. Ook dit zal je moeten veranderen.Mich
DeelnemerDaar was ik al bang voor….
Mich
DeelnemerOf je komt hem straks op Marktplaats tegen ofzo voor een astronomisch bedrag.
Mich
DeelnemerHoorde net op de radio dat Giel hem vandaag weg gaat geven…samen met Jodi Bernal geloof ik.
Mich
DeelnemerHey thanx…daar kan ik zeker wel wat mee.
Zo te zien moet ik alleen wel andere leidingen erop zetten, aangezien die koeler uit het midden zit.Mich
DeelnemerEven voor de duidelijkheid:
Ik weet heel goed hoe een oliekoeler bij een C20XE zit…maar dan wel bij een calibra zonder airco.
Nu ik de C20XE in mijn huidige Calibra heb gelepeld, liep ik tegen het probleem aan dat de airco radiator op de plaats zit waar normaal de oliekoeler zit.
Dus vandaar de vraag…Hoe zit het als je een C20XE hebt, en je hebt airco…hoe zit de oliekoeler(het radiatortje) dan gemonteerd???? -
AuteurBerichten