Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kan het niet zo zijn dat ze bij de automatische regeling er ook nog een manual override op hebben gezet voor als je zelf vind dat de lampen toch nog te hoog schijnen? Lijkt me best logisch?
Heer en meester :) wordt weer een top auto zoals geen ander!
En wie gaat er vanavond / morgen allemaal buiten speule ? :) is het bij sommige al mooi wit ?
16 december 2009 om 21:52 In reactie op: Haynes werkplaats handboek Vectra A, B1 en B2 . . . Update e #17555265de v6 niet ?! ook niet in de b2 variant… das lam.
Denk kan ik eindelijk de zien wat de waardes moeten zijn van de weestand van airco magneet spoel.. :PAstra en Vectra, al staat de vectra nog binnen in de garage :) Maar misschien met de sneeuw morgen nog eens naar buiten halen. Is wel leuk die disco als het glad is :P ABS ABS, tc tc tc tc tc motormanagement, abs, tc :wtf
Zo, iedereman heeft zijn breekpunt. Na 16 lange idiote weken van absoluut 0 interesse in de vectra nu maar echt besloten deze voor onderdelen weg te doen.
Helaas nog steeds veelste weinig tijd om ook maar te mogen denken aan zelf te breken, dus voor wie wil
1400e voor een vrij complete vectra b1 zie : http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=113942&page=1#pid1548455
helaas jonges. het was leuk zolang het duurde. de 6pitter brengt iederekeer wanneer ik er weer in rijd een kleine glimlach op mijn gezicht, maar helaas. student, weinig geld, etc… Voor wie o wie is deze ?
ah kijk, vandaar dat je optie wil op mijn interieur ;) Snap uhm, houd je op de hoogte!
Maar zo’n mooi vinnetje op je dak van de insignia zou toch niet misstaan ?
Ey verdomt! Je kan nu ook bose erin knallen ! werkt met die radio toch ook ! doen doen doen :PMaar super gedaan kerel!
WOW BAS gaaf! hou ons op de hoogte ! super vet. Je begint nu een lekker dikke vec te krijgen ! Nu nog een keer een v6 erin, en originele xenon dus! lekker
20 november 2009 om 14:36 In reactie op: Hoe krijg je een sigarettenlucht uit de auto / Update – geu #17551397Mooi! Echter nog een tip. Je zal merken dat de stoelen stoffig blijven (mits je geen leder hebt)
Deze uitblazen met perslucht (compressor) blaas je hop as en rook die in de stoel getrokken is eruit. +doe dit ook met de vloerbedekking, en alles eigenlijk en na 2-3 keer is alle ‘stof’eruit. Verder vaker schoonmaken met pittige glasreiniger, en dergelijke, en je hebt de frisse geur zo terug in je auto!
Hoe behandel je leder het beste wanneer het een rokers auto betreft ?
Over poetsen Er zijn veel gebruikten termen voor maar de beste vind ik pollijsten. Dit aangezien er echt zeer groot verschil is tussen dit en wassen.
Pollijsten doe je meestal machinaal, en wat het doet is botweg je blanke finish lak laag wegschuren door middel van machinaal tollen met een pasta. Deze staat meeste bloot aan alle weer omstandigheden en zand wat er langs afschaaft, kortom, heeft veel te voorduren.
De spullen die je gaat gebruiken kunnen prijzig zijn. Ik heb hier thuis 4 potten van 3M staan. In mijn ogen het fijnste merk qua pasta. (grof, middel, fijn + vet en easy polish ) Alle 4, 50 euro ex.
Dit is een tijdrovend werkje. Je moet ook nog eens goed weten, welke sponsen (hard, grof fijn zacht wafel vorm ) je gebruikt op je machine, en heel belangrijk met welk toerental je tolt.
Zoals je ziet hopen factoren die waar het wel ergens fout zou kunnen gaan.
Maar wanneer je het goed doet, dan zie je het meteen. De lak is weer helemaal op kleur, en glimt ontsettend hard weer!Als het alles gelezen hebt zie je dat een van de laatste stappen van het pollijsten is, de lak die open ligt ( alle kleur pigmenten ) met een vet in te smeren dat weer de toplaag vormt die alle kleur goed door geeft.
Wassen is spreekt voor zich, vuil verwijderen
Wax of in de was zetten, is actieve vetlaag aanbrengen voor glans en behoud van blanke lak of je gepollijste deelHopelijk is het een beetje duidelijk zo! Wanneer mensen dus zeggen, heb mijn auto gepoets. Nou vraag het altijd meteen hoe, want meeste mensen gebruiken dus niet de juisten termen :P
Als je echt zooi in je tank hebt, komt dat toch nogsteeds mee, alleen geleidelijker (als je dus nog brandstof in de tank hebt)
en het filter dient dit te ondervangen, kortom, de pomp hoort geen vuil op zich te krijgen!
Leeg rijden bij moderne diesels is een ramp. Want als je daar het hogere druk gedeelte niet vol met brandstof houd moet je alles ontluchten en heb je grote kans op pomp schade.
Heb je dus een common rail! doe dit geintje niet.
Subtiel die chrome strip! en afnembare trekhaken ftw :) Irmscher heeft driekhoekjes carbon look folie toch ? zit er net even iets gevarieerder uit :)
Of als iemand de voet op de rem houd, en je iets te blij weg rijd als slepende auto. Knal knak kabel naar de gort. Denk dat je zelfs zo’n staalkabel kapot krijgt. maar denk dat je eerder iets krom trekt! Het is niets voor niets dat ze er voor zorgen dat de sleeptouwen kunnen breken.
Schade herstellers trekken ook heel wat recht met een flinke ketting, dus om zelf nou voor hersteller te gaan spelen als er niet eens iets krom is :P
Zeker! Supergaaf, en bewonderingswaardig hoeveel ambitie dit realiteit doet maken.
Grove vraag, moch je terug zijn uit Aussie, mag ik komen kijken (heeze?) / mocht je hulp nodig hebben met vegen of dergelijke :)
je hebt een grotere aansluiting (kabelbloklint) echter de kabels kan je doorlinken. Ik heb mijne uit een Zafira-B zal dezelfde zijn uit vectra c.
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=105459&page=1#pid1407844
enzoals gezegt, hoop dat je een beetje duits kan ;)
Peter, het streven is super full options ofwat ? :P Dat er wederom op marktplaats kan staan, geen denkbare opties meer toe te voegen :P
Klinkt zeer bekend! Toen ik stage draaien bij driessen zelfde snerpende geluid gehoord bij een vectra C. Meen dat het een gaatje of scheur in de slang was van de turbo / gaatje in de intercooler.
Ah nee twijfelde ook al of dat niet hetgeen was wat ze bedoelde. Wel dus. Ja, uhm watervaste stift danmaar? :P
Engeland 175pond mijn set. En wellicht word mijn vectra onderdelen, dus is er ook weer een interieur beschikbaar.
Mooi zwart ( en lekker ruikend ) maak ik ze altijd met bumpercleaner. Is vettig spulletje, maar werk goed. Te halen bij ieder schade herstelbedrijf (met schoonmaak afdeling)
Ik zou voor de panelen bij de sloop kijken. Hebben duizenden de auto’s met stoffe interieurs waar ze niks mee doen.
Let op de Optie High Velours, dan zijn de bakken onder aan de deuren ook met stof bekleed, niet hard plastic
1 november 2009 om 22:11 In reactie op: Astra F cabrio 1.6 (rijhoogte) (en introtje van mezelf) #17539496Welkom, ik ben ook eigenlijk nieuw in astra gedeelte, al rijd ik al langer vectra, en spam ik hier het forum ook voor een goeie.
Rijd een 1996 Astra f x16xe automaat fresh (airco) 87Dkm nap :) NERGENS roest :)
De beste uitvoering vectra v6 is deze :
Bouwjaar : 2000 B2
Motor type : x25xe
Carrosserie type : Sedan
uitvoering : alles mogelijk, mits geen sport edition (lelijk stuur), maar lichte bekleding uitvoering Standaart opties : elektrische ramen achter, CID, ndcr1500 navi/telefone on star ,check control, originele xenon lenslampenWaarom, deze basis ?
Motor is het beste upgradeble (makkelijk 140kw/300Nm
Auto heeft volledige kabelboom, en de duurste opties zitten erop en deze zijn minst makkelijk achteraf te instaleren. (cruise control = eitje vergeleken met automatische hoogteverstlings sensoren) (leder is relatief goedkoop 500$ beige, en je kan dan sportstoelen/Omega vol elektrische voorstoelen+mem functie nemen)
Bodykit sport edition II is mooiste kit die er bestaat en maakt deze setup af(samen met smoke achterlichten &interieur delen, comfortable verlagingsset, andere wielen, en bose geluidssysteem, automatische dim binnenspiegel, en dual ovale uitlaattips)
Ja, dit was mijn droom vectra ^^ Ben ik nog iets vergeten?
Gewoon opzoek gaan naar de meest luxe vectra die je kan betalen, ga kijken in Duitsland, importeren is echt geen ramp meer.Reken voor deze setup dat je zo’n 6- 8000 moet neertellen ex bpm / eventuele andere kosten.
origineel gepost door gts power
ik snap dat niet:swear iedereen is toch verzekerd???Ja, maar mensen geef ook niet graag de kortingsjaren op, of staan al in de min, en willen niet gelijk nog eens 3 jaren terug vallen.
-
AuteurBerichten