Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Op verzoek even wat plaatjes van hoe de Ascona er nu bij staat:
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170216_13_38_30_Rich_zpsorqyex46.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170216_13_38_30_Rich_zpsorqyex46.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170216_13_46_37_Rich_zpsdzvtqwsx.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170216_13_46_37_Rich_zpsdzvtqwsx.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170216_15_27_58_Rich_zpskipi3x1z.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170216_15_27_58_Rich_zpskipi3x1z.jpg[/IMG][/URL]
Ik heb inmiddels witte spatlappen binnen, en anti-steenslag folie voor op de wielranden.
Momenteel ligt de prioriteit bij het oplossen van de kinderziektjes.
Als de wagen helemaal stabiel is, is de planning om het van de zomer bij de stickeraar af te leveren voor eenzelfde set bestickering als het voorbeeld; de Gruppe 2 Ascona i2000 waarmee Kleint in 79 het europees kampioenschap wonVanavond een paar uurtjes met de elektriek aan het prutsen geweest.
Ik heb mijn zelf aangelegde circuit voor de startknop weggehaald, en de originele start relais bekabeling omgeleid naar mijn start knop.
De bedoeling was om een extra set kabels onderaan het contact slot te solderen:
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170329_10_56_30_Rich_zpsqleqj3lf.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170329_10_56_30_Rich_zpsqleqj3lf.jpg[/IMG][/URL]
Maar dit ging helaas jammerlijk mis. Ik begon met het contact voor stuurstroom start relais, maar ik vermoed doordat mijn soldeerbout niet krachtig genoeg was, heb ik te lang op het contactje gezeten, en hierdoor is deze uit het plastic van het contactslot gesmolten :(
Dus toen was de optie of een nieuwe contactslot, of the way of no return!
Het laatste is het geworden ;). Ik heb de stuurstroom draad verlengt, en in de hoofstroom kabel een gesoldeerde las gemaakt:[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170329_21_29_38_Rich_zpsnpuncqjv.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170329_21_29_38_Rich_zpsnpuncqjv.jpg[/IMG][/URL]
Uiteindelijk aangesloten op een nieuwe startknop, die 50A kan schakelen:
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170329_21_29_44_Rich_zpsklromx2t.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170329_21_29_44_Rich_zpsklromx2t.jpg[/IMG][/URL]
Oude start knop bleek heel goedkoop van binnen met een heel klein contactvlak.
Dit werkt als een trein! Motor draait nog wel moeizaam rond met starten, maar misschien is dit een probleem met de startmotor.Verder was er nog het probleem dat de Voltage en oliedruk metertjes in het dashboard maar ongeveer 2/3 van de actuele waarde aangaven (7 volt)
Ik vermoedde de spanningsregelaar, maar nadat ik die eruit getrokken had; geen verandering.Toen mijn hand van onder achter het dashboard gestoken, en een beetje aan de draadjes lopel friemelen. Op een gegeven momoment had ik een bosje te pakken, dat als ik dat bewoog, dan sprong de voltmeter weer naar 12 volt. Ik vermoed dus ergens een sluiting of draadbreuk.
Om dit goed op te lossen zal het dashboardje er weer uit moeten…
Ik zeg maar zo, de aanhouder wint? :)
Filmpje van het moeizaam starten.
Accumeter geeft 12+V aan, dus dat zit goedWaar ik eigenlijk benieuwd naar ben is of je zo via een extra knop het start-relais kunt aansturen, of dat de originele schakeling van het contact slot toch uitgebreider is..
Nou,dat even inprutsen had meer voeten in aarde dan ik durfde te gokken.
Wat een absoluut smeerwerk is dat met die ruitenkit zeg.Maar afijn, het zit er weer in, en het is weer netjes. Hopelijk nu dus waterdicht.
Vanmiddag was het tijd voor de eerste echte proefrit. Hiet viel me op dat de accuspanning op het metertje maar 8/9 volt aangaf, en ook de oliedruk meter kwam niet vanaf 0 bar. Lampje ging wel uit.
Een en ander nagelopen, maar alles lijkt verder goed. Afgelopen vrijdag moet de Ascona even uit de garage, en toen ik hem wilde starten middels de ‘start’ knop op het console; pats -> meest rechtse zekering eruit (hier pak ik stroom voor het start relais vanaf) en een lichte elektro schroei lucht… Mogelijk iets doorgebrand?
kort verslagje van de eerste ‘echte’ proefrit:
– +/- 25 km gereden, ook een stuk snelweg gepakt (max 100k m/h)
– BONK lawaai, maar dat was te verwachten
– het lijkt alsof er ergens iets van metaal tegen de carroserie resoneert, dat geeft het meeste lawaai
– motor lijkt niet helemaal mooi te lopen, loopt erg lauw, en stottert soms onder in de toeren bij gas geven
– remmen doet ie nog niet echt goed (moet misschien ingeremd worden?)
– ligt fantastisch op de weg (ook op snelweg) , trekt niet, remt niet scheef
– schakelen met de schakelverkorter gaat heel goed en soepel
– als je in de gordels zit kun je geen kant op, zelfs niet even aan je been krabben :)
– 2x gestopt omdat hij begon te stinken:
* alle velgen en remmen gevoeld, alles koel
* lekte geen vloeistoffennu de eigenaardigheden:
– bij het afremmen voor een stoplicht is er vanaf zo’n 40 km/h tot 0 km/h een raar joelend geluid te horen. Klinkt alsof er iets aanloopt in de remmen of aandrijving
* ligt niet aan aanlopende achterremmen (handrem geprobeerd)
* lijkt niet aan koppeling te liggen (bij ingetrapte koppeling nog steeds het geluid)
* bij remmen met het pedaal word het iets minder (aanlopende voorremmen?)
– toen ik terug was langs de pomp omdat ik de tankmeter niet vertrouw nu dat mogelijk de spanningsregelaar kapot is van het dashboard (rare voltage, en oliedruk)
– na het tanken; mooi niet meer starten :(
* ik heb hem even de parkeerplaats opgeduwd, en toen het stekkertje op de start motor verwisseld, zodat hij weer met de sleutel gestart kan worden; toen wilde hij weer starten, maar kreeg met moeite de motor rond
* er lijkt dus toch iets niet in de haak met het elektrisch circuit van mijn start knop
– ik vind dat hij wel erg snel heet wordt, op een gegeven moment rook ik ook de zoete lucht van koelvloeistof. Blijkbaar tuft hij wat uit het overdruk slangetje
* electrische fan die aangestuurd wordt door thermostaat in de radiateur werkt echter prima en schakelt netjes op tijd in en uit
– nadat ik hem nu gestart had en terug reed naar de garage: pling, alle metertjes doen het weer (met name de accumeter, en oliedrukmeter deden het slecht)
– er lijkt een zingend geluid uit het blok te komen, dat gelijk oploopt met de toeren (waterpomp?)
– ook bij de garage paar keer geprobeerd te starten, hierbij krijgt de startmotor maar met moeite de motor rond, en af en toe ratatatakt de start motorDus de volgende proefrit maar weer even de hoofd monteur mee, 2 weten/horen/zien meer dan een.
Ik vond het in ieder geval vreselijk spannend en was als de dood dat er onderweg iets zou gebeuren ;)
Gelukkig staat hij weer in de garage. Er is dus nog wat werk aan de winkel ;)Mogelijk heb ik een adres gevonden voor een nieuwe rubber band voor het open dakje.
Ik wacht even af totdat het bezorgd is, als het past zal ik een linkje posten naar het product, zodat meer opendak liefhebbers hiervan kunnen profiteren.Busje kit gekocht, boel weer netjes schoongemaakt, vanavond maar weer eens erin prutsen.
Zojuist een tipje gekregen voor ruitenkit:
Ruitenlijmkit 3M 08509
3M ruitenlijmkit voor het afdichten en installeren van autoruiten voorzien van een profielrubber.
Tevens geschikt voor het verhelpen van lekkages, en kan op natte ruiten worden aangebracht.
De kit krimpt niet en is blijvend zacht en flexibel.Eens kijken of ik die hier in de buurt op de kop kan tikken….
Ruiten er weer voorzichtig uitgedrukt, en een beetje kit er tussen lijkt geen overbodige luxe.
Dit is wat er overblijft van ML als er een tijdje water op staat:
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170304_10_10_49_Rich_zpsrs1oukfy.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170304_10_10_49_Rich_zpsrs1oukfy.jpg[/IMG][/URL]
Bij de achterruit staan letterlijk plasjes water in de sponning:
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170304_10_19_40_Rich_zpstokcbnck.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170304_10_19_40_Rich_zpstokcbnck.jpg[/IMG][/URL]
Ook is er daar water tussen de ruit en het rubber naar binnen gelekt.
Afgelopen donderdag was het dan zo ver: ik ben vertrokken uit de schuur waar ik in zat, hier wordt een woonwijk gebouwd.
Ondanks dat het dak lekte toch wel een heel fijn plekje, dicht bij huis. Dat merk je dan pas als je weg moet ;)3x heen en weer gereden met de kar en de Rekord afgeladen…
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170302_10_49_39_Rich_zpsbliaecr1.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170302_10_49_39_Rich_zpsbliaecr1.jpg[/IMG][/URL]
Heb nu mijn spullen ergens anders opgeslagen in een oude slechtverlichte varkensschuur.. Hopelijk loop ik nog ergens anders tegenaan ;)
Heeft een Senator/Monza niet de neus van een E1 Rekord?
Nog steeds geen scherm.
Afgelopen zaterdag weer bij en Rekord wezen kijken, ditmaal in het mooie Brabant:
http://link.marktplaats.nl/m1141799417
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/_85_zpscs9qzoak.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/_85_zpscs9qzoak.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/2_85_zpsyhcqaj8p.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/2_85_zpsyhcqaj8p.jpg[/IMG][/URL]
Een hele mooie, al was hij wel een keer overgespoten, gezien de druipertjes hier en daar ;)
Toch had ook deze op LPG gelopen (eigenaar wist dit blijkbaar niet), en er zaten puntjes aan die zich binnen 2 jaar van uitgebreide aandacht zouden laten moeten voorzien. Plus een hele boel extra bedrading en hobby knopjes in en om de wagen.Ik vond hem in ieder geval de vraagprijs niet waard, dus met lege handen weer naar huis.
Toen nog eens hard nagedacht, en besloten de eigen Rekord voorlopig te houden en wat aandacht te geven. Hoofdzakelijk roest bestrijding en de motor.Om maar gelijk met een oproepje te beginnen: Het rubber van het dak-raam is volledig op, en opengescheurd.
Weet iemand of dit nog te verkrijgen is bij Webasto, of imitatie??Zo, weer tijd voor een update!
De ascona is zonder enige opmerking door de APK heengekomen. Wel stond de sporing helemaal verkeerd, maar dit was te verwachten.
Terwijl ik rustig afwachtte tot het maart werd (old-timer regeling) heb ik mijn garage maar eens opgeruimd.
Hierbij stond de Ascona 1 hele dag in de regen.Daarna weer naar binnen gereden om te drogen, en toen viel het mij een dag later op dat er op alle 4 de hoeken van de ruiten een plens water onder het rubber blijft staan in de sponning :-o
De lading ML die ik eerst op de sponning had gezet is veranderd in een zachte vieze brij..
De rubber zijn voor montage uitebreid in het vet gezet, dus zouden goed moeten afsluiten…Zit er niks anders op dan toch maar de ruiten opnieuw te zetten, ditmaal met kit?
Als ik het zo laat verwacht ik binnen een aantal jaar weer rot namelijk..
Zo, de boel is weer op orde. De hoofdstroom schakelaar is vervangen voor eentje van Biesheuvel. Ziet er een stuk solider uit.
Ook is al het instrumentarium weer ingebouwd:[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170203_22_48_49_Rich_zpstk3gvzs0.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170203_22_48_49_Rich_zpstk3gvzs0.jpg[/IMG][/URL]
Hierna de motorruimte uitgesopt, omdat deze ook onder een dikke laag stof en pik zat:
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170205_12_45_12_Rich_zpsmh1ogdhu.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170205_12_45_12_Rich_zpsmh1ogdhu.jpg[/IMG][/URL]Uiteindelijk een tank benzine gehaald en geprobeerd of hij wilde starten.
Eerst zonder bougies erin. Op het moment dat ik de start knop (jaja) in drukte, binnen 1 seconde: pats zekering 8 eruit.
Toen schakelaar uitgebouwd en nogmaals geprobeerd, maar die help niet.
Toevallig heb ik de originele start kabel die van het contact naar het start relais loopt laten liggen. Die terug gestoken en starten met contactsleutel: geen probleem.
Uiteindelijk kwam ik erachter dat van mijn nieuw aangelegde start kabel het stekertje een mm of 2 bloot lag, en blijkbaar springt er van hier een vonk over naar een aard punt. Nieuw stekertje eraan met een plastik kap erom; probleem opgelost.Overigens starte de motor soepel en loopt hij nog heel netjes na 5 jaar stil gestaan te hebben. Er was alleen een klein probleempje met mijn zelf aangelegde oliedruk lampen, deze bleven lampen. Ook hier waren wat draden verkeerd aangesloten en was dit zo opgelost.
Dan nog een oplosing voor het feit dat de niewe hoofdstroomschakelaar een kwart slag gedraaid zit ten opzichte van de oude; hier moest ik mijn trek kabel voor aanpassen, maar dat is ook goed gelukt (en netjes vind ik zelf ;)):
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170211_12_09_27_Rich_zpsuanljocb.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170211_12_09_27_Rich_zpsuanljocb.jpg[/IMG][/URL]
Ik zal morgen bellen om een afspraak te maken voor de APK, en ondertussen de laatste puntjes op de i zetten. APK technisch doet alles het ondertussen..
[quote quote=18338427]past als piet in griet.
enkel de spoeierbezetting in beide carbs zal totaal verschillend zijn.
zie het maal als een verschil tussen 1600 en 2000
[/quote]
Na mijn vorige bericht hier nog eens verder naar gespeurd:
Je ziet vaak dat aangeboden Varajets voor 1.6 motoren van de wat nieuwere OVH motoren afkomen in bv een kadett, of ascona c.
Hierbij zit de motor, en dus ook de varajet een kwartslag gedraaid, dus het gas mechanisme is anders.Mogelijk dat dit wel over te bouwen is vanaf een oude CIH Varajet…
Drama!
Achteruitrijlichten werkten niet. Gistermorgen 2 uur aan het zoeken geweest hoe dit kan.
Uiteindelijk vanavond samen met mijn pa de heel boel losgehaald, en met behulp van de schema’s het probleem gevonden.Een paar jaar geleden toen de Ascona van binnen gespoten is heb ik kabelboom helemaal losgehaald, en opgeborgen.
Terug bij het weer inbouwen heb ik blijkbaar 2 zaken verwisseld. De draad die naar de rechterdeur gaat voor het binnenlampje zat op de Getrag, en de draden van de achteruitrijschakelaar zaten op het contact van de rechterdeur.
m.a.w; als je de rechterdeur opende gingen de achteruitrijlampen branden :D. Gek genoeg is mij dit nooit opgevallen.
Tevens bleek ook dat de hoofstroomschakelaar (voor de 2e keer) defect is. Intern zit er een breuk waardoor hij op contact hapert bij beweging.
Dit keer zal ik er maar 1 van een A merk kopen.Op dit moment ligt de zaak er zo bij. Zal wel een paar avondjes herstellen worden :(
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170202_20_01_59_Rich_zpsxzjwerjl.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170202_20_01_59_Rich_zpsxzjwerjl.jpg[/IMG][/URL]
Nou, inderdaad. Ook het LPG wist men zogezegd niets van..
Gisteren nog bij een andere Rekord wezen kijken:
http://link.marktplaats.nl/m1131579805
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/_85_zps4ry4y22h.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/_85_zps4ry4y22h.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/_852_zpsbjpjl7nw.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/_852_zpsbjpjl7nw.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170201_16_09_50_Rich_zpsgjbdeqx9.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170201_16_09_50_Rich_zpsgjbdeqx9.jpg[/IMG][/URL]Zo op het eerste gezicht een mooi exemplaar, en hier vlak in de buurt.
Dus sowieso even gaan kijken!
Aan de buitenkant was hij aardig mooi, wel op meerdere plekken al blaasjes op de lak.
Wel was binnen 2 minuten duidelijk dat het Ex-LPG was. Verschillende plekken gaten waar slangen hebben gezeteten, en een vulopenning naast het kenteken.
Het blok zweette ook uit elke porie olie, en carterontluchtingslang lag los, waarschijnlijk eruit geblazen door overdruk?Op zich; mechanische zaakjes kan ik zelf wel oplossen, in het uiterste geval een andere 20S inlepelen.
Interieur was wel supermooi, precies naar mijn zin ook zwart/zandbruin. Mooie dikke gevulde stoelen. Ik begon er aardig zin aan te krijgen!
Toen even op de knietjes met de looplamp, en toen besloten hem toch maar te laten staan, wnat ik heb momenteel al genoeg projectjes :)[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170201_16_10_49_Rich_zpsmdp7pbwk.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170201_16_10_49_Rich_zpsmdp7pbwk.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170201_16_10_37_Rich_zpsaiz9yv1z.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170201_16_10_37_Rich_zpsaiz9yv1z.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170201_16_10_22_Rich_zpsbnyehpba.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170201_16_10_22_Rich_zpsbnyehpba.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170201_16_10_11_Rich_zpsnhnvmece.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170201_16_10_11_Rich_zpsnhnvmece.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170201_16_09_57_Rich_zpsyofkxwe7.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170201_16_09_57_Rich_zpsyofkxwe7.jpg[/IMG][/URL]
Ik hoorde vandaag dat ie al een nieuwe eigenaar heeft. Mogelijk iemand van dit forum?
Voorlopig ff verder toeren met de huidige E2 ;)Ik hou jullie nog even in spanning. Zodra er een APK’tje op zit komen er wat totaal foto’s
[quote quote=18337579]
Inmiddels een nieuwe pees voor de achterruit ontvangen en gemonteerd met fohn. Dit keer geen problemen.
Ik moet de chroom pees in rond de achterruit ook nog steeds vervangen door eentje uit 1 stuk, de eerste is in de hoeken ook gebroken met erin zetten.
[/quote]
Is dit een Manta of Ascona B?
Inmiddels een nieuwe pees voor de achterruit ontvangen en gemonteerd met fohn. Dit keer geen problemen.
[quote quote=18337120]hoi hoor je vanavond
[/quote]
nog wat kunnen vinden? ik ben nog steeds op zoek.
[quote quote=18337125]Als ik bij de specificatie van dat winparts scherm van de link kijk staat er fiat/lancia. Dan moet je wel heel erg veel gaan verbouwen wil dat gaan passen
Als ik op het kenteken van mijn monza zoek (a2) dan kom ik geen schermpjes tegen, alleen bak en braad blik tbv chassis balken en veerpoten tegen.
[/quote]
Ik had zelf gisteravond even snel op de mobiel dat linkje open geklikt, maar het plaatje kwam in ieder geval niet overeen met hoe mijn scherm er in het echt uit ziet ;)
sowieso heb ik liever een 2e hands origineel scherm dan zo’n imitatie. slechte ervaringen mee, kan komt er weer richt/plamuur/spuit werk bij.
’t moet ook niet allemaal te veel gaan kosten, ik ben voornemens om de Rekord over een paar maandjes in te ruilen
[quote quote=18337095]hep je al een scherm ?
[/quote]
Nee, ben nog op zoek. Natuurlijk liefst eentje in zilvergrijs :)
Heb je mogelijk wat ?
het zat me niet lekker, dus gisteravond in de vrieskou toch maar aan de gang gegaan.
Met een beetje duwen trekken en slaan heb ik het scherm en de keienvanger weer enigszins goed gekregen.
De keienvanger is helemaal goed gekomen, in het scherm blijven een paar rare vouwen zitten, en lakschade.
Voor nu is het even prima, maar ik houd mijn ogen open voor een 2e hands schermpje zonder deuken :).
Als iemand wat weet hou ik me aanbevolen.
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170117_17_00_27_Rich_zpsruheeqxg.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170117_17_00_27_Rich_zpsruheeqxg.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170117_20_20_46_Rich_zps01iswneu.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170117_20_20_46_Rich_zps01iswneu.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170117_20_35_34_Rich_zpsojxbxhsz.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170117_20_35_34_Rich_zpsojxbxhsz.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170117_21_03_57_Rich_zpspfgxwyas.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170117_21_03_57_Rich_zpspfgxwyas.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170117_21_03_43_Rich_zpsls0lrbzg.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170117_21_03_43_Rich_zpsls0lrbzg.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1100.photobucket.com/user/mclambo/media/WP_20170117_08_50_14_Rich_zpsjk76nnej.jpg.html][IMG]http://i1100.photobucket.com/albums/g417/mclambo/WP_20170117_08_50_14_Rich_zpsjk76nnej.jpg[/IMG][/URL]
Vanmorgen op de parking doorgegleden op een hoop bevroren sneeuw. Het ging echt belachelijk zachtjes, maar toch een hoop schade.
Ik ben best gek met de Rekord, dus hier was ik wel even van de kaart van.
vanmiddag maar eens loshalen. Kijken wat de schade is.
-
AuteurBerichten