Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Iemand toevallig ervaring met het uitbouwen van het blok bij een sintra?
Daar dit blok half onder het schutbord ligt zal dit “problemen” kunnen geven?
Tevens met of zonder bak eruit halen was is het makkellijkst, als het met bak is, subframe ook lossen?groet
Hoi
ik mag hieruit opmaken dat de 2.2 5mm hoger is dan de 2.0
Tevens wat voor problemen gaat mij dit dan opleveren.
Het enige wat ik me kan bedenken is de uitlaat. Hopelijk heeft deze die 5mm speling dan?Mvgr
MichelHey,
Het is natuurlijkd de bedoeling de auto in zijn waarde te laten. Daarom wou ik eigenlijk een motor op dezelfde motorsteunpunten hangen zodat er niets veranderd hoeft te worden.
Het is wel de bedoeling dat hij een beetje normaal met het hedendaagse verkeer mee te komen. Daarom
ik weet dat er een 2.8 s is die ik heb met 90 pk, een 2.8 met 130 pk(dubbele carb) een een 2.8 e(of i) met 160 pk door injectieIs dit gewoon hetzelfde blok? want dan zou ik zeggen injectie eropbouwen maar daar het verschil nogal groot is denk ik dat er nog iets anders is.
Zal morgen eens naar de motorcode kijken!
Eigen handigheid is geen probleem alleen laswerk zal uitbesteed moeten worden.Groet
Ja uiteraard, echter die beginnen schaars te worden en voor 500 begint het pas,
Tevens zelfs de vectra V6 heeft een N stand, dus wat ze bedoelen in de handleiding weet ik niet.De automaatbakken voor de vectra staan met bosjes tegelijk op internet en voor veel goedkoper daarom.
Ikzelf ben ook geen software of kabelboom goeroe, echter nood breekt wetten.Op deze bak heb ik zelfs de sensoren rechtstreeks doorverbonden op de computer om de storingen eruit te krijgen.
Maar wat dit schapend geluid is wat hij nu maakt…..als sla je me d#@&^dAch wie is er op dit uur nog wakker.
Even lopen zoeken, En onder een Sintra zit een AF 30, nergens anders gebruikt dan op de sintra 3 liter.
De vectra heeft een zelfde bak, zal zo moeten passen maar als ik je manual goed lees heeft deze geen N stand, en is de AF 30 aangepast voor hogere toerentallen van de sintra. nou vind ik dat niet erg, dat is softwarematig te beveiligen.Echer die N stand….. mischien de computer overzetten van de Vectra B optie?
Ola
Tijdje niets van me laten horen, druk druk druk, en no money voor opel garage helaas.Na veel rommelen, heb ik de storing uit de computer gekregen, en het ongelooflijke gebeurde, hij rijdt cq reed voor 100 meter.
Daarna begint iets onder de kap veel lawaai te maken, en de automaat te slippen. Dit doet hij telkens bij een koude start. zodra hij ook maar iets warm is dan stopt hij er weer mee.Ik denk toch dat deze 2de versnellingsbak ook defect is.(de eerste had te lage oliedruk in de auomomaat) het lijkt erop dat deze dat ook heeft.
Iemand een idee? welke code automaatbak zit erachter en kan ik een andere bak van een V6 erachter zetten? bijv. Vectra B v6 of signum?
Groet
Michelde garage zit aan het eind van de weg bij mij dus slepen kan nog wel, zolang je maar niet te hard sleept
Dat is niet duur? Heb offerte binnen voor 1200
Daar ik dacht dit zelf te gaan doen. Bij wie heb je dit laten doen?
Groet
Michel -
AuteurBerichten