Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het was zeker een leuke dag daarzo :D en de Coupé Turbo gaat zeker weer lekker vooruit :thumbup
Natuurlijk foto’s gemaakt, alleen van de demontage / montage helemaal niets :???:

Patiënt in de wachtkamer king:









Die 4×4 D Kadett staat er nog altijd.. de vergane glorie :-o

En hier de nieuwe LEH-Turbo onder de kap
En die zijn duur (nieuw) als die nog kunt bestellen bij de dealer..
Tweedehands niet voor het oprapen ook :???:
Irmscher nummer is: i 29 01 452 voor als je hem nieuw wilt gaan bestellen.
@GTS Vectra wrote:
En dan er ook een paar pk’s er bij Maurice!!!!
Netjes hoor. :thumbGroetenJurgen,
Niet voor mijn auto Jurgen.. gewoon mee voor de gezelligheid en een beetje rond-kijken daar :D
Lijkt me een leuk uitje :D
Weet je wat…? ik ga mee king:
Lekker vroeg opstaan morgen ;)
:thumb
28 april 2013 om 19:05 In reactie op: Groot Internationaal Opeltreffen 28 april 2013 (Dronten) #18059883Super-mooie meet was het vandaag ja !! :D
Heel veel mooie Opel’s en veel gezellige praatjes gemaakt.
M’n GSI kreeg toch ook wel weer de nodige aandacht :angel (leuk!)
En dat alles met een lekker weertje erbij.
:thumb
Ik heb er nog een paar.. maar niet zoals die king:
































Was een super geslaagde meet !! :thumbup
Grote kans dat ik ook kom :D
Vanmiddag nog ff snel me GSI laten keuren.. zonder problemen
Morgen nog even een beetje poetsen king:
Kom dus niet met me Vectra Niels.. hoef dus niet aan de Tech2 :thumb
Grtz. Maurice
Hoe het werkt..
Dat dunne pennetje gaat door de deur-pen heen, en daar bovenop schroef je het busje wat precies de diameter heeft als je deur-pen..
Onderaan dat pennetje kan dan dat verlengstuk zoals je op de foto ook kunt zien..
Daar kun je op slaan met een hamer, zodat de deur-pen er langzaam uitkomt..
Dit beschrijft waarschijnlijk de bovenste deur-pen verwijdering, de onderste zal omgekeerd moeten.. dus bovenste pen zal alleen naar beneden eruit kunnen, en de onderste naar boven eruit.
Ik heb dit succesvol gedaan bij een Corsa A en een Tigra A.. maar zal vast bij veel Opels zo werken.
Grtz. Maurice :thumb
Zo ziet mijn set eruit..


Vrij simpel, maar heel effectief :angel
@wim-v6 wrote:
Mijn V6 is van -5 tot 80 graden binnen een minuut of 3, dat zou dus best kunnen dat ie een kapotte koppakking heeft, door over verhitting, maar er kan ook nog veel meer aan de hand zijn..Goeiekoopste is een andere erin.
Ik weet wel dat Jerremy van dit forum, nog een frisse 3.2 V6 (eveneens een laag Compressie motor), en alles is 1 op 1 van jouw motor op deze over te bouwen.
Om programmeren of Chippen is niet nodig, kan gewoon op je eigen programma draaien (Veilig en zonder problemen,.
Misschien heb je er wat aan..
Heeft zo’n Y32SE ook vier Lambda’s dan..? en ook een elektrische gasklep ?? :hmmz
Een ander Y26SE blok zou ik niet doen.. die geeft toch bijna altijd storingen (5 jaar ervaring inmiddels) als je al één vindt..
Beter ombouwen naar zoiets als wat Willem zegt :angel
Mijn teller staat nu op 210.000..
De 5W30 voldoet mij prima :angel
De consumenten prijs van die Castrol Edge is bij de Brezan ongeveer € 27,- per liter :shock:
De 5W40 kan er ook wel in.. maar wat zit er in de motor..?
Als je er 5W40 in hebt, zou ik dat er ook weer in doen..
Die van mij heeft al zo lang als ik de auto heb 5W30 in gezeten king:
Ik had in mijn Y26SE eerder altijd Castrol Edge 5W30..
Vorige week olie ververst, en zit nu weer 5W30 in.. maar dan van een ander merk
Castrol vindt ik wel wat prijzig :???:
Lekker bezig weer :D
Ik blijf het volgen :angel
Blijft een Mooi project :wors
:thumb
Nette Corsa Jan :thumb
Mooie spiegels zeg :D king:
Grtz. Maurice
Lekker bezig Jurgen !!
Grtz. Maurice :thumb
13 november 2012 om 18:04 In reactie op: Van het Ende Customs Slammed Astra H. Herfs-pics. Pag 6. #17912050Echt Super Hey :wors
Doe je zelf die fotografie ?!?
Hey :D ben je daar eindelijk !? king:
Welkom hier Jonguh !!
Kan het niet laten nog wat foto-tjes te plaatsen :thumb





Grtz. Maurice
14 oktober 2012 om 10:23 In reactie op: Van het Ende Customs Slammed Astra H. Herfs-pics. Pag 6. #17911970Dit was me al opgevallen via facebook king:
Mooie keuze hoor :wors :thumb
(Die oude wielen al in de verkoop ?? ) :angel
@PeterNoFear wrote:
@foofighter wrote:
@mbvectrav6 wrote:
Vorige week tijdens de najaars-meet in Amersfoort :D

Damn, gaaf bakkie ! Wou je ruilen met een gsi uit 97 xd?
Anders heb ik d’r nog wel 1 uit ’96 staan :)
Zou ik graaaaag willen ruilen :jerry
;)Leuke aanbiedingen jongens.. maar de GSI blijft nog wel een mooi poosje in mijn bezit king: :angel
Vorige week tijdens de najaars-meet in Amersfoort :D

@RISL wrote:
Ja, inderdaad, die bedoel ik. Excuses voor de late reactie.
Effe een quote uit een ander topic voor het nut ervan:Verstelbare stabilisatorkoppelstangen van massief roestbestendig metaal. Deze koppelstangen zijn bij bepaalde auto`s noodzakelijk bij verlagingen vanaf 40mm, dit om te voorkomen dat de aandrijfas schuurt tegen de stabilisatorkoppelstang. Voorzien van oliebestendige rubbers en zelfborgende moeren.
Bij bepaalde auto’s..?? :hmmz
Dat bij de Vectra wel nodig dan ??
Ik heb nog niet eerder gehoord dat het bij de Vectra B nodig is..
Koppelstangen ?? :hmmz welke bedoel je daar eigenlijk mee..?
Mooie Vectra heb je hoor !! :D
Verlagings-veren zijn niet altijd korter hè..

Ik heb mijn originele dempers voorzien van KW veren van 40/40.. rijdt prima ;)
Zie hier een linkje van mijn Vectra B Y26SE SEII —> http://www.vectra-team.nl/forum/viewtopic.php?f=36&t=4889″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Pagina 16 staan het verslag van het verlagen..
Grtz. Maurice
Bij deze.. nog wat foto’s king:
































-
AuteurBerichten


