Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
8000 kan gewoon. Reed ik ruim een jaar mee, en die ging dagelijks die toerentallen in.
Huidige motor is door miruni afgesteld op 7600.
Feitelijk heeft meer ook geen nut, vermogen is dan toch al aan het inkakken.:thumb
[youtube:39dmdocr]http://www.youtube.com/watch?v=s_-0KRZzFZA&feature=bf_prev&list=UUJPLFkF8X6oOBVtorQ6Bo1Q[/youtube:39dmdocr]
ik weet echt niet wie de gast is :angel :angel :angel
[youtube:18pygobn]http://www.youtube.com/watch?v=s_-0KRZzFZA&feature=bf_prev&list=UUJPLFkF8X6oOBVtorQ6Bo1Q[/youtube:18pygobn]
17 juni 2012 om 13:25 In reactie op: koel vloeistofmelding Astra H tewijl reservoir op peil is #17620955@Opelkees wrote:
origineel gepost door Blue-Dragon
Heb wel is iets gelezen dat dit ook kan komen vanwege de ruitenwisser vloeistof.dan geeft ie aan pakking vloeistofpeil
als ie koelvloeistof melding aangeeft zal je sensor stuk zijn
Ligt aan het display wat je hebt.
Mijne geeft keurig aan niveau ruitensproeier controleren
Enkel dth kan toch naar 200 pk?
Als je nou slim bent, trap je er een nieuwe egr op, en dan naar eds, egr ook gelijk uit laten zetten.
Overigens vind je niet heel rap een dth gtc, toen ik mijne kocht was het de enige 150pk versie op marktplaats.
Roest op de H? Enkel dat foutje met de doppen op de schokbrekers. Subframe etc heb ik geen lastt van. Was daar ook niet een terugroep actie over?
Voor de mensen die het niet vinden kunnen dat een H roest.. Moet je ff bij Mercedes kijken….. Die rotten harder als de gemiddelde kadett.
Stoelen heb ik ook geen last van, vol leder en 92000 op de klok.
Ik heb bewust voor uniroyal gekozen.. de rainsport 2 is niet duur, en plakt als de beste.
Dit is wel onder een corsa a 2.0 16v die ik puur voor de fun erbij heb.levensduur van de band is niet van belang.
Ben t wel een beetje met louwe eens.
Je kan niet alles weten of ruiken.
Ik zie ook net pas dit topic, mijn laatste herrindering aan topicstarter waren de grootse plannen tot rwd.
Dan denk ik ook ft van ‘ ja. Toch een praatjesmaker’ .Pas na de ‘ verantwoording’ aan louwe, is het duidelijk.
Dik ding. Moet wel minstens v6 turbo of v8 zijn, en rwd
Binnenkort kan je alvast oefenen tegen een skyline kees :p week of 3 nog en die van mich komt in NL aan.
In dat geval lijkt t me sterk, volgens mij staat in de kleine lettertjes van een gm riem ook gewoon gates.
Bij mijn diesel (dth 150pk) is t 120 of zelfs 150k.
En geen hond koopt een gebruikte auto bij je..
Jaguar Xf 4.2 v8 supercharged van mijn schoonvader.
http://img.wallpapermenu.com/jaguar-xf-wallpapers_7407_1600x1200.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
Wat een onzin. Je kan ook gewoon leren parkeren.
Autostyle zal ze met trots in de catalogus zetten, samen met de pluche stuurhoezen.
Mijne 83, is een diesel.
Opzicht mag t niet uitmaken, is een druksysteem dus t kan zonder probleem die temperatuur aan.
Er zit wel verschil in de types 12s die erin hangen, voor het oude type is het een drama om een uitlaat te vinden.
@iquick wrote:
@Jefkere Kan je idd niet over vooroordelen nu wil ik ook een insignia OPC rijden, maar ag ja pas over 5 jaar :( Wees blij dat we een auto hebben die ons brengt van A naar B. Een Seat Leon vind ik niet zo mooi. Dan heb ik liever de Leon van 2003 ofzo. Of een Golfje ipv een seat
@Mayhem Dan is dat je ESPTC en ESP zijn gelijk aan elkaar maar werking is anders.
TC verminderd bijv. de gas toevoer en turbodruk dus de aandrijving wordt tijdelijk onderbroken
ESP grijpt gewoon in door de wielen af te remmen en zorgt er voor dat je niet doorslipt bijv. bij een bocht dus blijft de auto stabiel en bestuurbaar
Ik heb niet opgelet haha ik ken beide systemen wel, maar was ervan overtuigd dat het mijn tc lampje was, maar is dus de esp haha ik zal volgende keer t boekje beter lezen :p
Erm.. ik kan niet burnen :p dat weet ik wel, maar is dat niet puur de tc? Of is tc/esp in 1 functie? want er brand wel wat als ik te enthousiast gas geef.
@Spacejam wrote:
De z19dth motors hebben esp standaard evenals de 2 liter. Je hebt die knop alleen maar standaard als je een sport uitvoering of sport pakket hebt.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ook actief? Of gewoon voorbereid? Want ik heb een gtc met dth, maar esp staat niet aan mijn idee
Ik heb een prop in de voorband van mijn a corsa 16v, daar gebeurd niks mee.
ligt wel een beetje aan de auto..
Bij mijn D kadett zit er setje 80/80 onder, maar achter zijn de schokbrekers te lang. Terwijl het wel korte set is.
Bij koni kan je extra laten inkorten, maar weet niet welke andere merken ook die service bieden.
Mocht je overstappen op 60/60 dan zal je geen problemen hebben.
28 februari 2012 om 11:29 In reactie op: 0,0 roest, helaas wel stuur aan de verkeerde kant :-( #17998850@jblfreak wrote:
stuur aan de andere kant went zo
paar keer met een toyota tevin gereden maar went zo
is idd wel een heel mooi ding
maar ombouwn lijkt makkelijker dan het is
word schutboard veranderen
:
Als je rechts gestuurd wil rijden, dan 10x liever een levin als een kadett. AE86 is dikke porno :wub
Wat een kut topic.
Het is de schuld van Opel, welke idioot verkoopt een auto die kan slippen bij gladheid.
Ik heb ABS en lag moest de berm in om geen trekhaak te kussen met de sneeuw enkele weken terug, dus ik denk dat t de schuld is van de ABS?
En dat gezeik over politie…. Lekker niveau 2 blijven, dan lekker dagdienst, geen wapen. Maar kwuyts zal wel agent en/of heel dicht in de fam een agent hebben, en zal daardoor wel overdreven in de bres springen ervoor.
-
AuteurBerichten