Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De daily diesel. Oude foto’s van afgelopen jaar.
Hij gaat dit jaar nog wat verder omlaag.


ze zijn gemaakt om te hergebruiken. is 1 van de ideeën achter arp plaatsen :)
verzinken moet je controleren met een voelermaat, zitten 2 versies in de blokken.
Die geeft dan toch een foutmelding?
Inlaat moet al gedaan worden overigens, maar zolang die geen storing geeft ..
Het was de egr klep.
Ondanks dat hij schoon was, ging de klep niet goed genoeg meer.
Klep is vervangen, en hij rijd weer perfect.Helaas niet, morgen kijkt de dealer ernaar. Zodra ik iets weet hoor je het.
Toch heeft egr reinigen een positief effect gehad op het slechte starten met koude motor.
Tevens houd hij iets minder in. Al mis ik nog steeds tientallen pk’s.Hooguit dode paarden onder de kap op dit moment.. ;)
De egr had weinig aanslag. Schoonmaken heeft weinig tot geen effect gehad.
Na een dag stilstaan start hij heel erg slecht, startmotor gaat 3seconden rond voordat de motor aanslaat, en draait dan zeer onregelmatig. Gas geven is dan amper mogelijk. Lijkt haast op 3 cilinders te draaien. Stinkt dan ook erg naar diesel.
Das niet hoopgevend…
Ik heb helaas de auto dagelijks nodig, en wil geen 110km per dag rijden in deze staat.
Mocht vanavond egr reinigen niks opleveren, dan mag de dealer het opzoeken.Wat overigens opmerkelijk is.. toen het probleem nog sporadisch was heb ik 60km gereden zonder probleem, auto geparkeerd en de volgende dag vanaf instappen dit probleem.
Slechts 122.000
Egr word toch uitgeschakeld met volgas?
Mijn idee zou zijn dat er dan een melding komt , klep die openstaat icm volgas .Morgen was wel de planning om de egr preventief schoon te maken.
Gewoon doen.
Al die bange verhalen altijd. Ik geloof niet in goedjes, maar tsl werkt gewoon goed.
8,5j achter gaat mooi zonder extra gedoe qua wielkastranden. Wel verlagen uiteraard ;)
Weet niet waar t verhaal et waarde en apk afkeur vandaan komt… maar die mag de boekjes nog wel een keer gaan lezen.
Mijn gtc is 150 pk diesel, dat is 308mm. Als t goed is gewoon astra G opc klauwen.

Tank inhoud, Huidig verbruik over een bepaalde tijd.
Volgens mij zelfs ook hoeveel je verstuivers inspuiten ( is een meelopende waarde die je kan zien in het verborgen menu) kijk maar hoe snel hij zakt met koude start. Zet m neer met 500 km bereik en warme motor, en de volgende ochtend is het na starten opeens minder en zakt ie rap, om vervolgens weer te stijgen.Als de accu los is geweest maaakt dat toch niet uit ;) rij 10 meter en je hebt weer een waarde.
Smoor noemde ze roadster, schmidt dacht ik minilights, revolution maakt ze ook.
Allemaal 1 pot nat. Revo passen ook Schmidt naafdoppen in.
Was vorig jaar niet. Vorig jaar was overgeslagen ivm werkzaamheden op de locatie.
Van de meeste Vw’s kunnen wij opels nog iets leren, zeker als het om velgen en verlagen gaat.
Haha, die zijn nog niet terug, heb de kadett nog niet af ook.
Heb iets leuks in 18 inch voor de astra besteld.Zie je vanzelf, als productie opschiet… Met een weekje ;)
:jerry
Wakker blijven, volgende week komen ze pas binnen
Wat dacht je dan, dat ik tupperware events voorstel ;)
Ik zal zorgen dat de H ook er staat, plat, en met zijn hoepels…
Ik neem aan dat je september ff komt langswaaien op het Dumpd event?
Aha… Zegt wie?
Waar heb je je inlaat laten doen,en welke prijs?
Ik heb zelf ook een gtc z19dth, enkel een cosmo. En je raad t… En losliggende stang van de kleppen.
Gelukkig zonder storingen, dus rij er al ff mee, maar ivm eds chippen wat op de planning staat, moet het wel een keer gedaan worden.Fucking hip vriend!
Honda zit t in de ecu, hondata etc programmeren t zo in.
Ik heb t ook op mijn c20xe, gehoorbescherming is wel fijn :P
:thumb
[youtube:75ahqn3m]http://www.youtube.com/watch?v=s_-0KRZzFZA&feature=bf_prev&list=UUJPLFkF8X6oOBVtorQ6Bo1Q[/youtube:75ahqn3m]
Ik blijf erbij… Ik rij, rag, race, burn, doe nog geen 15k met een set voorbanden.
Propje doet t perfect.
-
AuteurBerichten