Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat weet ik :P
daarom dat ik me afvraag waarom er zo wordt geroepen over ET.
Als je weet wat je doet kan je in het samenspel van breedte en ET alle kanten op zonder problemen.zijn originele Irmscher lichten zo te zien
@Family man wrote:
teller zal niet veel afwijken, 50 is dan 50.59km… 120 is 121.4 in het echt! als de ET waarde ook niet meer als 5mm naar boven of beneden afwijkt van orgineel en naafgat past (of passend te maken is met centreerringen) zal het wel lukken!
Wat is je reden van het vast houden aan ET?
Je kan elke ET waarde pakken die je wilt als je maar weet wat je doet.scheelt net een paar meter haha
audi en vw zijn er ook het meest ;) en dan in de zakelijke markt, gehaast en vrij jonge bestuurders. (rond de 30/35)
dusja.. zo makkelijk kan het zijn. 1+1= ..
In geval van Bovag garantie zou ik het wel erop willen wagen door het bij Bovag neer te leggen.
Maar om nou herrie te maken waarom het geen carosserie garantie of terugroep actie is… zo ken ik nog wel enkele dingen. dingen gaan nu eenmaal kapot.Als je bij een beetje dealer om de rubber doppen vraagt weten ze gelijk wat je bedoeld.
Mijn Astra had enkel water erin, maar geen nare rottigheid.. Heb alles schoongemaakt en ingevet met het monteren van het schroefset incl. rubber doppen en dat zit al 60.000 km perfect.
11 augustus 2013 om 16:38 In reactie op: Stelschroef van schroefset achteras ergens los te koop? #18166230van KW is sowieso alles los te bestellen.
Volgens mij gaan de mistlampen niet op Canbus.
HB en station maakt naar mijn weten niks uit bij een astra H.
Ik heb een KW variant 2 schroefset van een station onder mijn GTC zitten, zonder problemen (ook geen hoge kont bijvoorbeeld)
Als je superzuinig op je spullen bent, bonnetje meenemen.
Mijn zwager heeft nogal een beste verzameling lenzen en dikke spiegelreflex , en heeft moeten lullen als Brugmans om de douane te overtuigen dat alles gewoon in NL was gekocht en al een jaar oud.
5 augustus 2013 om 17:06 In reactie op: Astra H CDTI 1.9 (Z19DTH) – inlaatspruitstuk 2de keer #18164844ik zou toch mooi eerst even verhaal gaan halen.
Overigens ligt bij mij al 50.000km het stangetje los zonder enig inhouden of motorstoring.
de volgende ECU’s zijn geleverd aan de C20XE:
FP Kadett tot 89, met schroeven in deksel, chip hoeft niet gesoldeerd te worden
FP Kadett vanaf 90, zonder schroeven in deksel, chip is altijd gesoldeerd
FX Vectra 91, met schroeven in deksel, chip hoeft niet gesoldeerd te worden
FX vectra vanaf 92, zonder schroeven in deksel, chip is altijd gesoldeerd
GX calibra tot 91, altijd solderen
GY calibra tot 93, altijd solderen
HA calibra vanaf 94, altijd solderen
QJ astra tot 93, niet solderen
PL astra tot 94, niet solderen
PT astra met DIS, niet solderenleo’s autoservice.
schuifslotbouten in m12 x 1,5
geweldig dat furstenau.
Ooit een klantendag gehad, paar uurtjes met een H1 Hummer offroad gereden daar.
En toch zit er verschil in. Een blauwe in een motor met zwarte resulteerde bij mij in bijna net zulke zwarte pluimen als een Benz uit 1934.
Het nummer wat je opgeeft dat erin zit is van een blauwe.
Het andere nummer kom ik ook op een blauw uit..
Kunnen gewoon per stuk.
Maar ligt dat aan de inlaat, of roept men dat?
Bak en vliegwiel geven beide problemen, los van elkaar. Niet te laagtoerig rijden, vind de bak fijner.
Ik heb een GTC 150pk (Z19DTH) en heb met 69.000 een nieuw vliegwiel laten plaatsen, en bij 75.000 een nieuwe dynamo/ bij 130.000 is de EGR vervangen.
De auto heb ik aangeschaft met 67.000 op de klok in september 2011 en nu staat er 148.000 op.Nee, als je je ergert aan flitsen achter je en als je inderdaad de boel gaat ophouden etc .. wens ik je succes in Duitsland.
Ik hoop maar dat jullie nooit in Duitsland gaan rijden dan..
Vind het wel altijd knap dat ik er geen last van heb, bumperklevers zijn er altijd, een groot deel heeft t zelf geeneens door.ik heb 80K KM weggereden in 17 maanden, dus ik zit best wat op de weg.
is dat niet heel erg complot achtig gedacht?
@ricksmits wrote:
haha nice! no offence,, maar al heb je een runner met 50 pk.. of een motor met 100.. je bent nergens met zon ding ( motor misschien nog net als je heel goed kan schakelen )
ik ben oud NL recordhouder, 26 PK uit een 70 cc bij 14300 toeren.. 0-100 in 3.8 seconden.
setup is een mallossi speed 7t cilinder met een volledig aangepast en gekieteld blok..
hij staat nog steeds op me slaapkamer, ik kan helaas niet meer rijden voorlopig.. maar 100% zeker dat ik er nog n keer mee ga vlammen!
( misschien leuk om mee te nemen naar een meeting op afgesloten terrein :p
:jerryDan ken jij de jongens van Quist Racing ook wel?
@Vinci wrote:
@Vannos wrote:
jup, en daar kan je het verhaal weer aanhangen van de kwaliteit van de olie die je er in mikt. castrol tov action olie. <BIJV
mij vertel je niet dat een action olie dezelfde kwaliteit dope.s ( additieven ) heeft als een 3x duurder merkIk kan er inmiddels vier praktijkvoorbeelden naast leggen van motoren die vrij kort na overstappen op Action olie zeer veel slechter zijn gaan lopen (om me nog maar zacht uit te drukken)
Die olie ‘voldoet’ aan de viskositeit, en daarvoor staan er allerlei keurmerkjes op die er erg indrukwekkend uit zien. Ten onrechte. Die test voor de viskositeits index is enkel en alleen maar een kwestie van onder een vaste temperatuur een buisje met een gaatje in vastgestelde grootte leeg laten lopen. Dan wordt er gemeten hoe veel olie er door het gaatje is gelopen. Soort zandloper testje dus, meer niet.
Die olie is NIET getest op smeerwerking, NIET op duurzaamheid, NIET in echte motoren, NIET op verzuring, NIET op smeerfilmvastheid enz. enz. enz.
Daarom ENKEL EN ALLEEN merkolie in een auto gooien die je lief is, tenzij je zelf hebt getest of wilt testen op duurzaamheid van je motor. We weten allemaal dat dat niet zo eenvoudig is. Dus wil je proefkonijn worden? Antwoord is meestal NEE….
Hier in Nederland kun je het beste bij Castrol of Kroon blijven, die ontlopen elkaar eigenlijk niks in kwaliteit. Die beide heb ik persoonlijk tegen de Shell Helix variant getest op smeerwerking in een test machine en daar zat al meer dan 25% in. Tegen Action olie (ja, had nog een flacon 10W40 en 5W40 litertje) kwam ik nog niet op de helft!!!
je hebt het over merk , en vervolgens over Croon …
Testjes kan ik ook neerleggen over additieven, incl. praktijk resultaten. Maar zonder lab resultaten kan iedereen roepen.. er is ook een vent die ervan overtuigd is dat oliewissels niet nodig zijn ,die rijd al enkele tonnen zonder oliewissel. en het ding gaat niet stuk.
Er is een Engelse olie guru die tevens Subaru gek is, kerel werkte in t lab als een of andere specialist.. die heeft op het impreza forum aldaar olie testen gedaan, de resultaten (ook van de aanbevolen olien door de tuners) waren schrikbarend..
Koop in ieder geval 1 met een fatsoenlijk blok, minimaal 2 cilinder, en een tank rond de 100 liter.
Al dat gepruts met een 1 cilinder en een 25 liter tank, slaat ie om de paar minuten aan en duurt het een eeuw voordat ie eindelijk eens afslaat.gemiddelde druk zit tussen de 8 en 10 bar.
-
AuteurBerichten