Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij apex of een apex dealer lijkt me een logische stap ..
@Hulkie wrote:
bij bbs niks er tussen? Dicht hij dan wel goed af?
Ik heb nu BBS RM 012 voor onder mijn manta, maar 1 velg lekt op een aantal plaatsen.
Normaal doen mensen er toch loctite ofzo tussen? Enkel rand op velg + boutjes dicht toch niet goed af of wel?Rand uitklokken, kruislings vastzetten op ±20 a 25nm, en dan binnenkant afkitten.
Blauwe loctite is niks mis mee om te gebruiken.
Ontvetten, scotchbright doekje door je naad, nogmaals ontvetten, netjes aftapen en afkitten

Een duidelijkere how-to is er volgens mij niet: http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=26614″ onclick=”window.open(this.href);return false;
19 november 2013 om 18:15 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192748Dan remt dit ook wel mooi
http://www.ebay.de/itm/PORSCHE-BREMSE-OPEL-VECTRA-B-Sport-Zender-I500-Irmscher-Calibra-A-Astra-Turbo-/171175564110?pt=DE_Autoteile&hash=item27dadbd34e” onclick=”window.open(this.href);return false;
18 november 2013 om 17:58 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18094965Het is altijd nog lbft geweest, bij f26 , f20 en al die bakken..
Koppel spec van een Z9dth is na 2005 al 320 nm..
Drehmoment (Nm bei min-1): 315 / 2000, ab MJ05 320 / 2000 – 2750
17 november 2013 om 14:24 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18094957Maar als ik alles zo eens lees, gaat iedereen ervanuit dat ze rap kapot gaan?
Ik heb nu een ton op mijn bak erbij gezet in de laatste 2 jaar, en die geeft geen krimp. staat nu 160.000 op.Ben ik nou zo nuchter dat ik t allemaal wel geloof, of zijn jullie ietwat paniekerig (no offence)
16 november 2013 om 09:57 In reactie op: [HOW-TO] – Astra H – OEM Sfeerlichtjes Deurhendel #18061890@Jefkere wrote:
Sommige Astra’s vanaf 2006 is mij verteld hebben deurhendelverlichting, nietecht iets super speciaal, maar wel een leuk-goedkoop hebbedingetje. Hieronder een foto van hoe het er uitziet in het donker:

Sommige wagens hebben een voorbereiding al is geen maatstaaf voor, wel kan ik zeggen dat de mensen met een GTC of zonder elektrisch bedienbare achterruiten minder (lees:bijna geen) kans hebben. Ik heb een GTC en heb de voorbereiding dan ook niet.
Mijn GTC uit 2005 is origineel voorzien van deze verlichting..
Stijlvol de winter door.
Wheelcare is een beste kerel, niet duur ook.
wel mooi.. 5 pagina’s over een burnout…. Het is net een Honda forum :mrgreen:
Wie start een ‘launch control klappen en vlammen topic’ ?
:thumbup
Duidelijk verhaal.
Zijn jullie ook voor de harten al in gesprekken? barrels & Lips is van de 3 onderdelen nog de gemakkelijkste denk ik?De kosten die erin gaan zijn inderdaad fiks, maar voor dikke wielen is wel een markt. Al denk ik dat een markt in de klasse ADV.1 en HRE gauw vervult is (starting @ 5000 een set)
Nu ken ik de huidige eigenaar niet hoor , maar als ik naar de wielen kijk .. en het mail adres… was die wagen binnen enkele jaren volledig afgeschreven (beetje het verhaal als de VOSS corsa B)
Heb de wagen in de DONCARBON tijd enkele keren goed bekeken, maar de details in die wagen zijn ziek. Elke scheet die je kan bedenken is chroom, verguld, alle plastic delen zijn van carbon (volledig dashboard etc.)
Even heel simpel hoor.. maar bij FelgenFuchs koop je voor weinig je randen en boutjes, als het custom moet ga je naar titanium-touch.de.
Maar bij beiden koop je gerenommeerde binnen en buiten randen. Diverse NL bedrijven kopen daar hun randen en boutjes in.
Hou het simpel en kies 36 of 40 gaats barrels and lips, dat is vrij gangbaar in 18 inch.Ik begrijp enkel niet hoe je een fanbase wilt oprichten zonder ook maar iets als voorbeeld te hebben? Je hebt enkele simpele 3d designs welk allemaal front mounted gebaseerd zijn, maak je het daarmee jezelf al niet al moeilijker als nodig?
De oude Doncarbon corsa.. lekker snugger om een Midlands Street Racing mail adres op te geven :sleeping :sleeping
Als je net zo goed kunt rijden als typen… dan heb ik de grootste vrees.
Iedereen kan driften en burnen, niet iedereen kan het opvangen als ie grip pakt.. Denk daar maar over na.
25 oktober 2013 om 10:46 In reactie op: M32 versnellingsbak verkeerd afgesteld of niet ??!! #18182581Wat mij is verteld (astra owners club.co.uk) is dat je al veel voorkomt door niet te laag in toeren op te trekken. Dus geen 1700 toeren in 6 en dan optrekken, maar gewoon even naar 5 terug.
Of het waar is weet ik niet, mijn m32 is in ieder geval muisstil met 160.000 erop.
Maat van me rommelde voorheen veel met de echte retro modellen
http://www.youtube.com/watch?v=BLDfnLy4dA8″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Thanks heren :thumbup :thumbup
Ik ben het er zeker mee eens dat er verbeterpunten in zitten, gisterennacht in een opwelling gemaakt (zie het vuil in de velgen, blaadje op de bra)
even vlug iets in elkaar geknald

Night by JoopNegerman, on FlickrAchter kan je de stelring gewoon weglaten. gewoon het hele potje weg.
Voor kan je de hulpveer verwijderen. enig nadeel wat je kan hebben is een losliggende veer voor de APK.Of je investeert wat (maar gezien de kwaliteit van je huidig set zou ik dat niet doen) in een set KEAN ultra low veren.
14 september 2013 om 17:55 In reactie op: Stemmen voor Fotowedstrijd #20 – ‘Keep ‘m rolling’ #18173260@ricksmits wrote:
oke, ik begrijp de regels en trek me bij deze terug,,,vincent ( de fotograaf ) is een hele goede vriend van me..
maar nou krijg je dus een totaal andere wedstrijd.. want iedereen die trots een dikke foto heeft van hemzelf rijdend in zijn eigen auto waar diegene ( in mijn geval dan ) trots op is.. maar niemand kan een auto rijden en tegelijkertijd een selfie nemen ( die ook mooi word )
hoe dan ook,, het is idd in strijd tegen de regels dus dan haal mij maar van de lijst :) ik ga geen foto’s van andere insturen
Probleem is dan een beetje dat als je de juiste mensen kent, je de wedstrijd wint.
Vincent schiet mooie plaatjes. (aardige kerel ook, sprak m ff op Dumpd)Leen zijn gear, en trek dikke plaatjes terwijl hij rijd in jou auto :thumb
13 september 2013 om 20:26 In reactie op: Stemmen voor Fotowedstrijd #20 – ‘Keep ‘m rolling’ #18173253@Vinci wrote:
@mayhem wrote:
Achterste baksteun aanpassen doet al wonderen, zo een kooi erom lijkt me nogal overdreven.
Dat is natuurlijk hele stoere taal, maar de achterste baksteun is al aangepast (naar Calibra 4×4 rubber) en ik was niet van plan er beton van te maken. De auto wil ik graag een beetje stil houden.
De kooi er om valt straks nauwelijks meer op als hij gespoten is als een standaard veerpootbrug, dus is een beetje overdreven om het een kooi te noemen.
Deze toepassing is niet ongebruikelijk, enige verschil is dat ik er een standaard rubber voor pak en niet zo’n spiffy uitziend nep dempertje. (want het is geen echte demper)

Dat heeft niks met stoere taal te maken????
Laatste keer dat ik keek was mijn auto stil ondanks een hard bakrubber.Ondanks dat je constructie werkt, denk ik dat het nogal overtrokken is voor normaal straatgebruik. (overigens is het dempertje systeem zeker wel een werkend principe)
Achterste baksteun aanpassen doet al wonderen, zo een kooi erom lijkt me nogal overdreven.
23 augustus 2013 om 16:58 In reactie op: Fotowedstrijd 19: ‘je auto met vrouw / vriendin ‘ -inzenden- #18166552dit wordt een kuttopic haha. snel afvlaggen die hap.
-
AuteurBerichten




