Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bandenbeunhaas 40.
Sikaflex 291 word veel gebruikt.
Overigens, die velg is niet van mij hoor (i wish, Kinesis K58 zijn nogal aan de prijs) maar het is een prachtige how-to.
Wat wel een puntje van aandacht is, uitklokken.
Zomaar een rand erop smijten en vastdraaien is een recept voor onbalans.Sop heeft juist normaal water nodig. De samenwerking tussen bepaalde bestandsdelen in het schoonmaakmiddel en de mineralen in water zorgen juist voor de reinigingskracht.
Schoonmaakmiddel in demiwater kan enorm gaan schuimen , maar de schoonmaak kwaliteiten vallen tegen.
@dion87 wrote:
ja maar een set KW van bijna 1000 euro, op een auto van onder de 10K is beetje overdone, in mijn ogen :P
Rij eens met een KW schroefset, en erna met een Vmaxx schroefset.. en bekijk beide sets eens na 6 jaar. Ik rij 40k per jaar, ik ben dolgelukkig met mijn KW variant II setje.
Met goed zoeken (België veelal) vind je een leuk setje 2dehands.
Laatst stond hier op het forum een KW Variant II set voor de Astra H voor rond de 600 euro, kerel kreeg het niet kwijt. Spul zit nieuw op 1300 euro!Ik heb mezelf stuk gelachen.. Men wil protesteren.. “organisatie” word in 3 zinnen klem geluld op de radio met super simpele vragen.
Maar het allermooiste…
protesten waren 16:45 volledig klaar , want we moeten natuurlijk wel om 17:30 thuis bij de vrouw aan de aardappelen zitten!
Nounounou, daar kunnen ze in Egypte, Syrië en Oekraïne nog iets van leren hoor!Lenso sowieso nooit, immitatie zooi.
Ik zou de CH nemen (in 18, maar dat is persoonlijke keuze)
Het is dan wel geen 5 deurs, maar het algehele plaatje geeft wel een beeld

Dion87 denk ik, donderdag avond rond 18:00
Blauwe Astra coupe met OPC bumper, (irmscher?) bumperhoekjes achter, enthousiast afblazend door de Steenstraat in Leiden.
Velgje spuiten kan iedereen.
Laat ze eerst controleren op rechtheid voordat je iets eraan doet.
:wtf
22 februari 2014 om 13:57 In reactie op: Verbouwing van de E Cabrio-R C20XE – In de Primer #18219046@Gsifreak wrote:
zo de gtc bumper staat hem niet mis..
Is een 5deurs / station voorbumper ;) GTC en Twintop zijn spitser.
Dit heeft potentie, enkel denk ik wel dat het mooiste is om de motorkap ook gelijk af te voeren. Zo met de kap open staat de neus mooier als met de kap dicht.
Mooi man, kwikshit. ze zitten bij mij 2 panden verderop.
Ikzel hebf een hele telefonische discussie gehad omdat zij niet konden zien welke accu ik nodig had, en ik moest en zou met de auto langs komen… Ik heb die pannenkoek vriendelijk verzocht om dan 55km te fietsen om bij mijn auto, met defecte accu, te gaan kijken. Opel dealer gebeld, binnen 1 minuut was de juiste accu klaargezet en kon ik hem oppikken.
Mijn collega had de remblokken achter kapot door een slepende rem, wielremcilinder gaar. Okee, nieuw setje erin, gelijk beide zijdes. Komt daar een prijsopgave tevoorschijn! Ik heb hem naar de dealer laten bellen voor een prijs, die was met OEM materiaal + arbeid goedkoper als enkel imitatie onderdelen van de kwikshit.
et 55,3
Zou je 19 inch 11j met een hoge et kwijt kunnen onder een GTS.. :angel
@Vinci wrote:
Exact, ontploffende vliegwielen is een zeldzaam verschijnsel, en als het voorkomt eigenlijk altijd bij de overdreven zwaar opgevoerde motoren die op de sprint rijden en dergelijke. Ik zeg er dan ook met klem nogmaals bij, als je een iets levendigere motor wilt voor gewoon straatgebruik op een niet te dik opgevoerde motor is het een prima optie, helemaal niks mis mee. Anders zou zo’n bedrijf zo iets niet uitvoeren, en ook niet garanderen, en ook dat niet al decennia lang doen met vol succes. Zij stellen dan ook heel specifieke eisen aan de staat bij aanlevering en het maximaal inzetbereik qua vermogen van de motor.
Maar als het voorkomt .. zijn het originele.
Mijne had ook scheurtjes, toevallig achter gekomen bij een koppelingswissel.
Dat vliegwiel zat op een 172 pk XE, die 99% van de dagen op normale banden stond, en door een degelijk bedrijf was gedaan.Astra GTC Cosmo Z19DTH met 164.000 geven ze 3700 voor , plus 2k , 5700 euro.
Schrijf ff 4300 euro af in 2 jaar tijd..
6 februari 2014 om 19:46 In reactie op: Astra g TA technix schroefset (vraag) Probleem is er nog! #18180766@marijnl1988 wrote:
Ik heb zelf eens app schroefsetje
Deze setjes zijn het zelfde als die van een kw schroefsetjes
Vergelijk ze maar eens je zult geen verschil zien op de kleuren naar
Daarom ook gekozen voor de app setje zit namelijk geen verschil in.
Staat internet mee vol over deze 2 setjes en ze vergelijken ze ookDat is niet helemaal waar , een hamburger is ook geen biefstuk enkel omdat het wel van hetzelfde beest komt.
AP is niet gelijk aan KW ook al wordt het wel door een subafdeling van KW geproduceerd.KW – Top of the line, stainless steel, plastic spring perches (corrosion resistant), best quality internal components, twin tube, most comfortable ride, helper springs, TUV approved, enough said
Weitec – Mid range, galvanised steel, plastic spring perches (corrosion resistant), internals reported to be near as good as KW but not confirmed if they are actually the same, twin tube, ride quality comparable to KW, helper springs, TUV approved
AP – Base range, zinc plated, anodised metal spring perch, lowest grade internal components, harder springs, reported to have the harshest ride quality, helper springs, TUV approved80% dat het je egr gewoonweg is.
Nooit op kale plaat afkitten. Kit trekt vocht uit om te drogen , wat nu op je onbehandelde plaatwerk zit.
Ik heb dezelfde erop als Corsa16v, een 6al met 2step.
Beschrijvingen zijn zeer uitgebreid en Jip en Janneke schema’s dus aansluiten kon ik mijn zusje nog laten doen
Blok kan op de huidige bak en huidige steunen. Carterpan etc. overzetten.
Je huidige set-up is met een Omega vliegwiel welk bij de bak zat.@louwe, de tunnel is erop verbouwd toentertijd.
Om een gtc bumper op een normale te plaatsen heb je de gtc grill , bumper en piepschuim wat rond de bumperbalk zit nodig.
Brouwersdam.
In mijn geval is het geluid minder scherp geworden na plaatsen Tubex, echter zoals je hoort maakt hij nog een beste bek herrie.
Nee dat niet , hij heeft hem zelf door een toko uit de UK laten halen. SW performance dacht ik.
Ik heb geen ervaring met de Tubex op een LET, enkel op de c20xe en dat hoor je wat voor takkeherrie dat is.
Echter denk ik wel dat de turbo veel geluid tegenhoud dus dat je met je keuze redelijk stil bent.Ik heb eerst met enkel de einddemper gereden, met de Tubex is het geluid wel veranderd, maar nog steeds een behoorlijke dosis geluid.
@lenn0 wrote:
Neeeeeeeee niet de handy! :jerry
Ik heb onder mijn c20xe manta ook een rvs simons groep a gebouwd, met als enige demping een middendemper en einddemper, beiden de handy….
En ik wordt gek van de herrie !
Zit er zelf over na te denken om nog zo’n tubex te plaatsen , of een grotere einddemper te pakken.
Ik heb nieuws voor jullie allebei… Zo’n Tubex ertussen doet geen flikker.
Filmpje met wat vrienden gemaakt vorig jaar.. mijn corsa is echt niet tof zo luid. Met tubex en handy.
http://vimeo.com/45872542″ onclick=”window.open(this.href);return false;
-
AuteurBerichten

