Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Thaitanium27 wrote:
@mayhem wrote:
2 zaken..
Je kan niet rijden en je hebt een baggerset.
Ik ben met van alles en nog wat door diverse landen gereden, op allemaal lage standjes. Anticiperen is het sleutelwoord.
Tja…met zulke bewoordingen maak je natuurlijk niet veel vrienden…..Maar natuurlijk nemen we allen aan dat “U” de beste rijder bent van het land :hmmz
Dat heeft niks met mijn rijkwaliteiten te maken.
Als je overal aanloopt , schraapt en met je hoofd tegen het dak zit.. dan zit je simpelweg niet op te letten.
Laag rijden is opletten, anticiperen. Of het nu in Rotterdam is, of ergens achteraf door België.2 zaken..
Je kan niet rijden en je hebt een baggerset.
Ik ben met van alles en nog wat door diverse landen gereden, op allemaal lage standjes. Anticiperen is het sleutelwoord.
22 juli 2014 om 18:07 In reactie op: Is ET-waarde verschil van ET49 naar ET38 een probleem? #18243558Ik denk dat de TS wat mis ging bij het quoten, ik kreeg deze PM
De velgen die ik er nu op heb zitten zijn volgens mij de standaard GSI velgen. Daarvan is de maat nu: 6jx15 met ET 49.
De bandenmaat daar omheen nu is: 185/55/R15.De velgen die ik kan en graag wil aanschaffen hebben de volgende maten: 7,5 jx16 met ET 38.
De banden die erom heen zitten zijn: 205/45/R16.Ik heb een Corsa C GSI uit 2001 1.8 16v.
Die zijn volgens mij standaard 1 cm verlaagd ten opzicht van een gewone Corsa. Heel zeker weet ik dat niet maar dat hoor ik om me heen.
Dus mijns inziens staat hij op de standaard vering21 juli 2014 om 19:21 In reactie op: Is ET-waarde verschil van ET49 naar ET38 een probleem? #18243556die 11 mm maakt niks uit. Er gaat niets eerder kapot, en je rijd je ook niet opeens dood erdoor.
Zijn de velgen wel even breed? Daar moet je ook rekening mee houden. sta je op originele vering?
@AstraG5 wrote:
Waarom voor die 25mm geen spacers?
Zolang er niet over ET word gesproken weet je niet hoeveel verder hij naar buiten wilt….
Dat is de Corsa van Oliver, dat ding is echt dik. Of was eigenlijk, ding is enkele jaren geleden in onderdelen verkocht.
Zijn build topic is superdik, hij reed later met een 2zit eigenbouw ding (MK Indy) met Busa motor.http://www.pngclub.com/forum/showthread.php?85108-My-Nova-16v-Project” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dit is de corsa overigens.

@BlackDevil wrote:
Schroefdraad goed invetten, anders heb je kans dat de stelringen vast oxideren of dat er zandkorrels tussen schroefdraad en stelring komen. Dan kun je de boel niet meer instellen.
Of een Inox set kopen.
Invetten gaat echt niets tegen zandkorrels doen.Dit is een koopje! Zonde dat het een rotsteek is voor 15 inch.
http://allegro.pl/oz-fittipaldi-3tlg-ranty-fabrycznie-nowe-jak-bbs-i4336610289.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dat de velg op basis van de ET een heel stuk naar buiten komt ,dat klopt. Daar komt overigens ook nog een 0.5cm bij omdat de velg een halve inch breder is als de originele velg. (dus 1/4 inch per kant van de velg)
Maar de originele velg staat niet op 1 lijn met de rand van het casco, dus steekt hij nooit zoveel als jij zegt.Dat het niet gaat passen zonder aanpassing zoals uitrollen, dat is duidelijk.
Hoe kom jij aan 4 cm uitsteken?
Het zal aanlopen, maar steekt echt geen 4cm uit. Hoe heb je gerekend??
Als dat olieverbruik klopt , zou ik hem laten staan.
35 hoog bandjes erop.
Ik lig een heel stuk lager, maar 215-35 op de vooras loopt zelden aan (drempels en opritten soms)
Het maximale voor het mooie is achter 9,5 et 35.
Dan valt de rand net buiten het scherm.

Daily Diesel GTC by JoopNegerman, on Flickr13 juni 2014 om 17:12 In reactie op: Ventilator blijft blazen op volle toeren! Astra H GTC #18238314Je hebt hem zelf met een half uurtje te pakken. dashboard kastje eruit, ventilatorbuis weg en je ziet hem. Desnoods kachel motor nog weg (4 schroeven) en je hebt ruimte.
Wel heb je een soort extra gewricht in je pols nodig, hij is echt k*t te bereiken met je hand.
Dat bedoel ik ook, gewoon weigeren te betalen en niet erheen gaan. Als dan als gevolg de boel ongeldig is verklaard, mag je dan gewoon direct opnieuw lessen?
Als je je een beetje je best doet haal je opnieuw het bewijs voor minder geld, en je houd 3 vrije dagen in je zak. (ook niet geheel onbelangrijk king: )
EMG is wel echt een mode strafmaat de laatste maanden.
Hoe zit het eigenlijk met weigeren EMG? Hoge boete en opnieuw afrijden, of mag je met die notitie helemaal niet opnieuw afrijden?
Want ja.. dik 800 euro voor 3 verplichte slap gelul dagen, of opnieuw afrijden.
Uitlijnen is zeer van invloed op je stuur gedrag.
Schroefset is nu eenmaal stugger als normaal. Zulke goedkope sets bieden geen hardheid verstelling, het comfort is vaak ook wat minder als een kwaliteitsset
@Seth wrote:
J: De breedte van je velg. is gemeten in inches dus 8J is 8 inch.
J is de rand welke de band vasthoud, de vorm van het velgbed zogezegd.
J heeft niks met breedte te maken, de 8j staat voor 8 inch, J velgbed.@JvV wrote:
Hij had alleen niks om
zijn verhaal te onderbouwen (geen geijkte motor en snelheid afgelezen van km teller dus geen trajectcontrole).Dat mag gewoon, enkel gaat er dan nog een extra aantal km als correctie vanaf.
Ik ben ooit aangehouden op die manier, 150 op mijn teller, kwam na correctie snelheid en correctie van hun teller iets boven de 130 uit.
Ik dacht dat er 7km afging ivm afgelezen snelheid.
@sjoerdie wrote:
8.5j et 30… Gaat denk ik net niet passen hoor
Dat weet je pas als je weet welke verlaging en banden de topicstarter wilt..
Dus kom je uit op 8,5 x 18 et 30 (ik ga ervan uit dat je 20mm adapters neemt) Zou moeten gaan , 225 bandje erop.
De wielen die je wilt zijn van RH zo te zien, deze zijn ook in 5×112 te koop mocht je twijfelen aan adapters.
Adapters zijn er vanaf 17 mm. Meeste beginnen bij 20mm.
Dus kom je effectief gezien uit op et30. Nu nog weten hoe breed de nieuwe velgen zijn en je bent klaar om na te gaan of het past.
Primer grijze Kadett op ronal turbo met leichtbau sticker.
Ik heb bij distributie alles van nieuwe bouten voorzien, je slaap je voor je kop als de boel in elkaar loopt op een gebroken boutje.
@Bandenservice 40 wrote:
Het gaat mij er meer om dat er 2 lachbekkies komen die denken leuk te zijn en mij uit te lachen terwijl de ene zelf isolatietape gebruikt.
Zoals eerder ook vermeld: ik doe deze dingen niet voor de klanten. Mijn groothandels leveren complete sets met bijbehorende ringen.
Lekker blijven lachen.
Je komt met een beun oplossing, daar word iets van gezegd, en dan heb ik het gedaan?
Wel een fantastische instelling, lekker professioneel ook!
In de afgelopen jaren zijn er denk ik 3 tot 5 topics geweest met mensen waarbij de bout is gebroken..Dat risico lopen voor 3 euro is wat dom denk ik dan ;)
Overigens, mr. Bone , kwam ik jou van de week tegen bij Vaanplein?
-
AuteurBerichten