Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik kan ook gek zijn, maar ik heb m op auto staan, met dichte dashboard roosters
7,5 x 14

Kan haast niet anders, is vele malen meer werk, en die uren zullen toch moeten worden betaald.
Heb wel meer gehoord over bestaande wielen meerdelige te maken, maar heb nooit het productie proces ervan gezien.
@louwe
Beide, ik heb ff zitten lezen op de site van t bedrijf die ze voor edeltraut maakt.
Harten worden uit een plaat alu gesneden.Die harten van de 3 delige versie zijn niet de orginele harten, zijn nagemaakt.
@Haasje17 wrote:
Standaard handrem gaat prima, maar ik zou het niet doen als je standaard blokje hebt is erg slecht voor je drijfstanglagers en krukaslagers.
Help me ff, want dit snap ik niet…
Serieus zwaar moeten rollen. Zijn 7,5j kadett gt velgjes. Et is nu -1,8.
Achter is ook flinke flair erin gerold om alles kwijt te kunnen.
lichte stretch

@SjoerdB wrote:
@mayhem wrote:
Massa vliegwiel, als die gaat is dat een fikse uitgave, let op een bijgeluid met koppelen.
Qua prijs zou die iets mogen zakken, ik heb november een gtc met 150 pk diesel gekocht, ook een cosmo, met vol leder en stoel verwarming, maar zonder opc pakket, en 67000 op de klok voor 10.
Verder zou ik niks weten, is een fijne auto, en met de opties en kleur is het er mooie wagen.
Qua prijs moeten ze sowieso een stuk zakken. Hij staat al 5 maanden te koop, dus ik denk dat ze er onderhand wel vanaf willen. :thumb
Zo heel veel zakt ie denk ik niet, een gtc diesel is niet vreselijk veel geleverd.
Vraag me af waarom ie zolang al staat, gtc, opc line pakket en leuke motor in diesel, zou toch goed moeten verkopen. Prijs is wat hoog gezien wat ik betaald heb, maar hij is niet uit de markt geprijsd. Had ik m gezien had ik ernaar toe gegaan toen ik er 1 zocht.
Maar wat ik zeg, je hebt dan opc line en xenon, dat heb ik niet, maar ik heb vol leer met stoelverwarming, en 50000km minder, en ik was een paar honderd meer kwijt.Massa vliegwiel, als die gaat is dat een fikse uitgave, let op een bijgeluid met koppelen.
Qua prijs zou die iets mogen zakken, ik heb november een gtc met 150 pk diesel gekocht, ook een cosmo, met vol leder en stoel verwarming, maar zonder opc pakket, en 67000 op de klok voor 10.
Verder zou ik niks weten, is een fijne auto, en met de opties en kleur is het er mooie wagen.
Dan haal ik me dingen in het hoofd :p nu had ik vorige week een leen auto van de dealer, ivm de bekende kapotte dynamo, dus zal daar mee in de war zijn. ( thank god for bovag garantie, dynamo en massa vliegwiel zijn gratis vervangen)
Ik blijf het maf vinden, zelfde als met je radiateur, ik heb echt nooit gehad van zulke dingen, en ik zit toch al een jaar of 5 te rommelen met 16v blokken in diverse auto’s.
Des al niet te min vind ik t wel geinig dat je zulke dingen uitvogelt :thumb
Haha thnx. Kan niet wachten tot de winter over is :D
Puc polish, ze zeggen dat ie de beste is. En gezien de zeldzaamheid van zender turbo’s, vond ik dat ze naar de beste moeten.
Ben, zover ik weet, de 1ste die ze heeft laten verdichten.
Nu is dat niet moeijk, gezien t feit dat je alle sets in nl op 2 handen kan tellen.@Andreas.Berger wrote:
Wel even uit kijken, de corsa b sport heeft ook niet altijd een 1.4. SE erin zitten, kan ook een NZ blok zijn, dit geld ook voor de astra f :swear
Corsa a ook, meeste 1.4 zijn nz blokken.
Zo traag als dikke stront door een vergiet, maar niet dood te schieten.
ik heb die kerel van die space frame corsa een jaar of 2 terug al ten huwlijk gevraagd, maar hij wou niet :cry
ps: piele, check je u2u……. :afro
Mijn zender turbo II wielen, hoogglans verdicht.

Nou, ik ken t verschil, maar het scheelt echt een boel hoor.
2x corsa a c20xe, samen een stuk gereden. En toen voelen. Bij mij kon je tot op 10cm komen met je vingers van t spruitstuk, en die van youri kon je aantikken..
Heb ff dit topic gelezen, maar er zitten wat lui tussen die ik toch niet wil tegenkomen op de weg.
Kleven terwijl je niet naar rechts kan is irritant, maar niet naar rechts gaan is net zo irritant.
Het is vrij simpel, oprotten naar rechts als ik eraan kom :p
T verbruik nu is hetzelfde als mijn astra h dth, met climat control aan, radio, aan etc, dus erg ecoflex is ie niet.
Toen mijne bij de garage stond had ik ook een corsa ecoflex mee, maar die had t zelfde verbruik terwijl ik die meer op zijn staart gaf (vanuit 150 pk diesel terug naar 90 is toch traag haha)Is je vloer niet gewoon rot?
Hopelijk dat mooie rode scherm laten zien
‘reduce torque’
2 januari 2012 om 18:58 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302245Waarom pin 20 aan de massa.. doe ik niet met apk en je moet rottig bezig zijn om een c20xe boven de 3.5 co te krijgen.
hmm, volledig all risk verzekerd naar taxatie waarde? Mijn idee zou zijn… Total loss rijden dat ding. Als je dat kan cashen verkoop ik m nooit, dan gaat ie dwars de sloot in.
Kijk eens op de laatste pagina van t dikke corsa topic…
-
AuteurBerichten