Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hoe is t dan kwa betrouwbaarheid van een 1.6 turbo?
Ik snap dat je geluk moet hebben maar over het algemeen?
Deze update lag er al een tijdje maar eigenlijk nog geen tijd voor gehad. Tot vandaag.
Bullbar erop gemaakt!




Grtz, Max
5 juli 2015 om 16:13 In reactie op: Diesel auto naar de sloop met 101000km wegens motorschade? #18289368Even een vraag vooraf, heb je je Antara getuned, want een standaard heeft 150 PK.
Het lampje gaat eigenlijk branden omdat het filter vol zit, dit kun je volgens mij zelf ook oplossen door 20 a 30 minuten op een constante snelheid van 80 ofzo te rijden, dan gaat hij regeneren.
Grtz, Max
Hoi,
Een vraagje voor het uitprogrammeren. Kun je dan 2 pdc uit zetten of moet je dan de hele reeks voor uitzetten??
Alvast bedankt.
Grtz, Max
Zo, na een lange tijd niet geschreven te hebben, nu een kleine update.
We hadden voor de Antara een spoiler besteld, en die hebben we eergisteren even gemonteerd.
Resultaat mag er zijn ! (let niet op de plekken, er zit alweer stof/zand op)




Ik heb ook gehoord dat er speciale stickers zijn voor erover te plakken?
Weet iemand waar ik zoiets kan kopen, of is er nog een andere methode?Thanks!
Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs!!!!! :agent :agent
De Antara is vandaag een één tonner geworden!

Okaay, wist ik niet. Zo’n 3 jaar terug hadden we een Saab 9-3 1.9TiD die hebben ze toen wel gemeten op roetuitstoot.
Grtz, Max
Seuw, vandaag voor een nieuw APKtje en goedgekeurd. Geen opmerkingen :D
Auto loopt echt fantastisch, de chiptuning doet hem goed.. 186PK merk je wel ook met een Diesel :D
Die velgen :wub
@martklanderman wrote:
@mdr3939 wrote:
Echt wel veel, vind ik zelf maar naar het schijnt zal dit nog drastisch zakken ???
Ga er maar niet vanuit, die antara’s zuipen als een gek! Daarom zijn ze ook niet meer te slijten in Nederland. Mijn ouders hebben een maand geleden ook de Antara ingeruild voor een nieuwe Astra Sport Tourer. Reden? Het verbruik! Het was een 2.4 met handbak en liep op z’n zuinigst amper 1 op 10.
Echt een nadeel van de Antara dat er van die antieke motoren in hangen :(
Het is al ff geleden dat dit is gepost.
Maar het klopt wel, onze Antara 2.4 zoop op z’n zuinigst 1 op 8,5..
Vandaar dat wij die hebben ingeruild op een diesel. Die in het begin ook wel aardig zoop.viewtopic.php?f=30&t=182717&start=25
Grtz, Max
is al opgelost…
Nog een update, weer iets moois toegevoegd :D Sidebars :agent


Een chiptuning laten uitvoeren en heeft ipv. 150PK nu 186PK.
Verbruik ligt al beter nu, 6.2l/100km.
Binnenkort misschien nog een leuke update.
Grtz, Max
Probleem is opgelost.
Nieuw klingelateurkasje en het was opgelost :D
[youtube:3n6rl370]http://www.youtube.com/watch?v=CvwbA5xYsk4[/youtube:3n6rl370]
Niet echt een update op onze auto maar op die van mijn oom.
Die heeft zojuist een handtekening gezet op een overeenkomst voor een Opel Vivaro :D
Ik ben 16 jaar, en wij rijden in een Opel Antara 2.0CDTI

Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Ja okee, maar hoe die daar staat is puur de Orlando met nieuwe neus.
Ik bedoelde die witte Chevrolet die ik geciteerd heb.
@RISL wrote:
Hier nog een paar foto’s van de mule van de Chevy Captiva (tegenhanger van de nieuwe Antara) zonder alle camouflage:







Vind het nogal Amerikaans ogen met die daklijn zo.
Dit is een mule. Zegt dus (zeer waaarschijnlijk) niets over het uiterlijk van de toekomstige Antara/Captiva. Zal dus wel een Amerikaans Chevy model zijn met onderhuids nieuwe techniek. Vandaar dus ook de niet aansluitende motorkap en rare wielkuip achter.
Dit is toch gewoon een Chevrolet Orlando??
Maar de huidige Captiva gaat pas sinds 2011 mee.
Gaat idd om een Antara.
We hebben het laten doen.
-
AuteurBerichten