Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Gisteren nog even gekeken.
Aan de scharnier kant kan ik voorzichtig een gaatje in het rubber maken waar ik de kabel doorheen kan doen. Maar aan de deur kant gaat dat niet.
Moet ik dan een gat door de stekker boren?? Er worden namelijk een aantal pinnen in de stekker niet gebruikt.Hmmmm……zal eens gaan kijken. Heb laatst aan die ringen zitten draaien maar kreeg ze niet los. Zal de waterpomptang er eens op los laten dan :P
Atec Tuning in Ridderkerk. Of via Botter inderdaad :thumbup
Originally posted by Andre Botter
De dumpvalve’s die ik gebruik Collins.
Zijn echt de beste ik monteer niet anders.
Ook de baily’s zijn shit bij hoger vermogen gaan ze lekken en klinken voor geen meter vergeleken met de collinsIk kan het be-amen :wors
Rij zelf ook met een Collins DV. Werkt goed en blaast zeer strak af! Zit er nu al een jaar of 3 op en nooit problemen mee gehad.Maat van mij heeft ook een CRX gehad.
Als ik achter hem reed, was heel mijn neus besmeurd met olie!!
Die lekte zo hard olie dat het uit z’n uitlaat vloog.Het zijn leuke modelletjes, maar jammer dat er te veel zijn afgetrapt.
Ze zijn geliefd bij de jongere doelgroep en ook betaalbaar.
En wat ga je doen als je net je rijbewijs hebt…….KNALLEN.9 april 2010 om 12:29 In reactie op: verwarming blaast koude lucht bij over de 100 graden. #17652369Een tigra (en menig ander auto) heeft maar 1 koppakking ;)
En dat is de cilinderkop-pakking.Dat gaat inderdaad in de papieren lopen omdat de gehele cilinderkop eraf moet.
Succes!!
Volgens mij is het niet heel veel goeds.
Bespaar hier niet op neem gewoon een KW, Koni, Weitec, Bilstein setje.Haal je oude blok er uit en strip alle goede onderdelen er vanaf.
Koop een frisser blok met minder km’s en maak van de 2 blokken 1 goede ;)
Zo zou ik het doen.Voorheen had ik een dubbele bodem gemaakt in de kofferbak.
Dus gewoon een mal maken van de bodem (van karton ofzo) en dan overtrekken op een stuk mdf. Netjes uitzagen, wat balkjes er onder en dan op de vloer plaatsen.
Daar tussen kun je dan mooi je versterker wegwerken.
Alleen heb je een probleem als je bij je reservewiel moet komen. Dan moet je alles eruit halen.Leuk filmpje geworden Wim!!
En laat ze maar lekker zeiken daar op Autoweek. Al die reacties komen juist van NIET opel rijders.
Dus kraken ze gewoon het merk maar af. De Tieg ziet er gewoon netjes uit.Het is niet geheel mijn smaak, maar dat hou je altijd.
De achterkant vind ik geweldig, voorkant wat minder en motorisch…………tja………..:DIk heb zelf al geen maanden meer in mijn Tigra gereden. Die staat nu geschorst in mijn garage.
Deze zomer ga ik hem onder handen nemen.
Maar na het zien van jouw filmpje……….kriebelt het wel weer om eens lekker te gaan knallen met die bak ;)Tijdens de keuring MOET er een kat onder de tigra hangen. Eerder word hij niet goedgekeurd.
Staat namelijk ook op je kentekenbewijs.Dus als je zin hebt om steeds je kat weg te halen en weer terug te plaatsen??!! ;)
Je kunt ook je middendemper vervangen door een demper die het geluid minder dempt.
Dan zit je ook niet met die kat vervangingen.Succes met je keuze!
Originally posted by Dominic
katvervanger is er ook toch :cool:
gewoon een lege kat :Ddat zien ze niet bij de apk :agent
En hoe doe je het dan tijdens de Co meting???
Is ook een onderdeel van de APK he.Middendemper verwijderen.
Dat geeft het mooiste resultaat.Over welke busjes hebben we het precies??
Laatst heb ik die witte (kunststof) busjes bij de scharnieren vervangen.
Maar ZONDER resultaat! Ze kraken nog steeds. Volgens mij zit het hem gewoon in het scharnier zelf.Ik heb een Rioverde interrieur en deze heeft dus ook stoelverwarming. Ook ik zit met dit probleem. Hoe moet je deze aansluiten.
Het probleem ligt aan je kabelboom van je dashbord. Deze heeft geen bedrading voor de stoelverwarming. Je moet dus zelf draden trekken en afzekeren.
Ook ik heb elk jaar dit Co probleem.
Ik rij met:Fase 2 chip
Bosch F6DTC bougies
470ccm injectoren
verstelbare brandstofdrukregelaar
100cell sportcat
afgesloten carteronluchting
en tank Euro98Het enige wat ik doe is het volgende:
brandstofdruk iets omlaag
standaard bosch bougies
goed warm rijdenHiermee kom ik meestal door de APK.
Succes.
Eerst het plastic tussen de stoel en de deur verwijderen.
Dan de stoel helemaal naar voren schuiven en de rails los van de vloer schroeven. Dan het geheel een tikkie naar voren schuiven zodat deze los haakt.Heb gehoord dat je beter de stalen kunt gebruiken.
Echt zwaar triest dit soort dingen.
Bij mijn broer hebben ze ook zijn pas nieuwe corsa bekrast. :thumbdown
Stelletje zielepieten.Nee, dat is niet je egr.
Die zit ergens achter op je motorblok.Wat je hebt omcirkelt is een onderdeel van het eco-tech systeem.
Ze noemen het “de stofzuiger”. Echte benaming ben ik ff kwijt.
Het is een soort warme lucht recirculatiesysteem tbv je katalisator.Ik heb in mijn turbo leven 2 KKK’s gehad en die waren beide een brok ellende!!
Die krengen lekken bij het leven. Dus voor mij geen KKK meer.Heb er nu een Garrett GT28rs op zitten. Prima apparaat!!
Geen olielekkage (stank), spoelt super snel op en over het hele toerengebied genoeg power.Goeie keuze dus die Garrett. :wors
Euh…..waar komt die van mij vandaan dre??
Home-made? Of heb ik ook kans op schade.Mijn caliba heeft 1,5 jaar stil gestaan in een overdekte stalling.
Het enige wat er was gedaan was het volgende:
– accu polen los gehaald
– raampjes een stukje open gezet
– stofhoes over de caliNa 1,5 jaar ging hij weer de weg op. Enige probleem was de accu. Die was helemaal dood.
1ste keer starten gaf wat tikken, na een paar seconden was het weer weg.
Verder zaten de remmen niet vast, nergens roest of schimmel :PBehoort deze ook in het rijtje?? :D

Voor dit soort dingen haalde ik altijd All4one kit (van Bison) bij de Gamma/Karwei.
-
AuteurBerichten