Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Inderdaad. Jaren geleden ook deze oproep ontvangen. Gewoon ff langs gaan en laten aanpassen.
Kost je niets…….alleen tijd.Je deurbekleding zal er inderdaad vanaf moeten. Je komt er anders niet bij.
Hou er rekening mee dat je geleiderrail van je raam ook los moet. Alleen de onderste bout in je deur.
Stelt niet veel voor hoor, is zo gepiept.Zijn je lampjes niet gewoon defect in je achterlichten?? Dit zie je zooo vaak bij de tigra.
Vandaar de slecht opvallende verlichting.Vergeet niet als je de achterruit aan de onderzijde gaat inkorten dat dan de zijkanten van de ruit wellicht nog wel redelijk zullen aansluiten. Maar aan de achterzijde van de ruit zul je een gapend gat krijgen van een aantal centimeters.
En ik weet niet hoe lang je bent, maar de binnenruimte van een tigra is al beperkt. 6cm het dak laten zakken dan zit je met je kruin het plafond te aaien.
Gaaf idee, maar of het haalbaar is?? (ook budgetair gezien)Bekend probleem. Heb met mijn oude K16 lader exact het zelfde gehad.
Lekkende turbo die druppelt op de uitlaat. Als je rijd merk je er weinig van. Maar bij stilstand begint het enorm te meuren!
2e K16 lader had het zelfde probleem. Nu met de Garrett geen last meer van.Nee dat niet. Mocht ik er niet mee door de apk komen, dan knutsel ik wel een klein oranje ledje in mijn spiegels ;)
Mooi!
Dan kan ik dus zonder zorgen de zijschermen wisselen :D@Fearless wrote:
alleen als je ze kunt zien vanaf een punt gelegen op 6 meter achter de voorzijde en 1 meter zijwaarts.
Lekker vaag. 6 meter vanaf de voorkant gemeten dan zit je al lang achter de auto. Dus zie je toch de achterste pinkers :D
Uur of 12?? PM me anders je nummer even. Mocht het later worden dan kan ik je ff bellen.
Hey Rick. Check je PM ff. Wellicht kunnen we zondag wel ff meeten. :thumb
Nette tieg zeg :wors
Waar woon je ergens in Roosendaal?? Ik woon er namelijk zelf ook :D (Weihoek, nabij Tolberg centrum).
Heb ik nu ook last van :thumbdown
Bij een koude start blijft het lampje zo’n 5 sec branden en hoor je de stoters ook tikken.
Na 5 sec stopt het tikken en gaat het lampje ook weer uit. Met een warme start heb ik hier geen last van.Iemand een idee waar ik een oliepomp voor een c20let kan aanschaffen??
Bij EDS hebben ze er 2 te koop. Een nieuwe- en oude versie.
Hoe weet ik welke versie ik nodig heb??Ik ben gewoon met een standaard Tigra uitlaat op mijn C20LET bij de RDW geweest.
Natuurlijk rijd het dan voor geen meter, maar je moet er dan rustig mee rijden. Anders heb je de kans dat de druk via andere wegen naar buiten komt.Mijn tigra is van 95 en daar MOEST toch echt een kat en lamda op zitten.
Zoals hij toen de tijd de weg op is gekomen (emissie eisen), zo moest hij nu ook zijn.Check hier maar ff dan: http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=60&t=152318
@leovos wrote:
Mag ik je adres en e-mail voor rechtstreeks contact. Moet even bij vrienden nagaan of zij hem ertussen kunnen zetten. Hebben APK garage en doen kleine klussen aan autos. Mause 010.
Geregeld!! ;)
Ik heb eventueel nog wel een kat liggen voor je. Alleen niet de complete pijp maar alleen de pot zelf. Deze is makkelijk te plaatsen op de originele pijp. Oude kat er tussen uit slijpen en de nieuwe er tussen lassen.
Heb deze toen gekocht voor de apk keuring en word nu niet meer gebruikt. Is dus nog als nieuw!
75euro en hij is voor jou ;)Zo zie je maar dat het per keuringstation verschilt!
Wat dat betreft blijft het een zooitje bij de RDW. Er is geen duidelijke lijn die ze aanhouden.Veel voorkomend probleem bij deze motoren zijn de klep-seals.
Als deze niet goed sluiten, dan druipt hier de olie door heen en komt vanzelf in de uitlaat terecht.
Vandaar de zwarte achterbumper. Heeft mijn blok toen ook last van gehad. Reparatie is erg kostbaar.
Daarom heb ik toen besloten om er een 2.0 16v in te hangen.Ik heb ook een duplex systeem. Deze is alleen helemaal op maat gemaakt.
Die van mij bestaat uit het volgende (van voor naar achter): kat, middendemper, rvs buis tot net over de achter-as, T splitter en vervolgens links en rechts een rvs buis met aangelaste mondstukken.Dus geen dempers! Links zou je gewoon een standaard sport demper kunnen hangen, maar rechts heb je daar de ruimte niet voor. Alle after-market duplex systemen worden ook maar met 1 demper verkocht. De rechter uitlaat bestaat dan uit een rvs buis met mondstuk.
Foto’s zijn echt super netjes geworden :wors
Maar zijn ze dit echt allemaal?? Je had er echt veel geschoten ;)Ik ga het helaas niet redden morgen……..is wat tussen gekomen :cry
Gezien de weersverwachtingen vind ik het niet heel erg :vertagBij de Mac in roosendaal afspreken??
Mocht het droog zijn, dan ben ik daar wel om 12.00u.Zondag word volgens mij echt blaf weer.
Hoe laat is jullie planning??
Dan zal ik eens kijken……lijkt me wel gezellig.Hmmm…..had graag mee gegaan. Is voor mij lekker in de buurt (Roosendaal).
Maar rij nog met een ongespoten parafaan en een bumper die opnieuw gespoten moet worden (lak gebarsten).
Dus denk dat ik over sla. :( -
AuteurBerichten