Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dan zou ik eerst eens een diesel/injectie reiniger in de tank gooien.
Ik heb dat gehad bij mijn VW.
Nadat ik de accu los had gehad was de gasklep van slag. Auto aan de klapdoos en opnieuw ingeleerd.
Ik weet bij god niet hoe het zit bij Opel maar veel verschil zal er denk ik niet zijn.Ok. Heeft de lokale Broekhoest opeldealer daar iets voor?
Dit is hem geworden.

Nou de Vectra heeft een grote beurd gehad en een APK.
Paar kleine dingetjes waar ik om vroeg zijn nagelopen.
Paar slangetjes vervangen
EGR was iets mee. Is iets aan vervangen.
Verder had ie geen fratsen.
Geen enkel APK aandachtspuntje. :thumbupWe zullen zien wat de tijd ons gaat brengen.
Het is een CD70
Nu maar eens op zoek naar een Navi cd uit 2012
Die UHP4 moet daarvoor de unit uitgebouwd worden?
Wat kost dat ding?En de Vectra staat sinds vanavond voor de deur. :D
Die module is dat een telfoondinges?
Er zit nu iets als een parrot tussen.
Het schijnt dat de stuurhuizen nogal eens olie verliezen.
Klopt dat?Ik heb nog nooit een wagen gezien waarvan de onderhoudsgeschiedenis zo compleet is.
Er zitten ook twee dikke rekeningen tussen van rond de drieduizend euro.
Koppeling en vliegwiel zijn vervangen.
Auto is altijd dealer-onderhouden geweest.Voor wat betreft VW waar hierboven over geschreven wordt.
Diesel: De 1,9Tdi blokjes zijn prima dingen. De 2.0 Tdi heeft zo zijn fratsen. En zeker bouwjaar 2005 is hier af te raden.
Met name de 2.0 Tdi 170pk.
Benzine: Alles 1,6 en hoger met of zonder turbo is ok. MUV de 18t uit de passat 3B/3BG.
Ook zo ik alles laten staan met turbo en inhoud lager dan 1.6. De één na de ander schijnt stuk te draaien rond de twee ton.@wim-v6 wrote:
Bij deze kan ie niet dicht, kan wel uitgeprogrammeerd worden bij EDS-fahrzeugtechnik in Marl Duitsland, en dan effe een vermogenstoename van 40pk en X aantal koppels..
Waterpomp vervangen bij de Distributie, deze lopen vaak vast als deze niet mee vervangen word, en kan je de motor weggooien.
willem
Ah ok.
Ik zal es effe kijken of de waterpomp vervangen is. Denk het haast van wel.
Thanks.
EGR heb ik niks over gelezen voor zo ver ik weet.
Koppeling met Vliegwiel bij 250K geloof ik.
Olielekkeage ook niks over gelkezen.
Riem is onlangs vervangen. Exacte Km stand weet ikniet uit het hoofd.Die EGR kan die dicht?
Kon bij de Passats uit die tijd wel.Done. :agent
-
AuteurBerichten