Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
2.4bar of anders kijk op je tank deksel ;)
welk type wagen rijd je
@Juffer1 wrote:
Ik heb met verkleuring geen enkel probleem gehad, de auto was toen deze vertrok mooi egaal.
Er zijn voorbeelden waarbij auto’s in delen zijn behandeld met C-quartz en waarbij je na 3 maanden precies kunt zien waar het wel en niet zit omdat er op die plekken geen swirls van de wasstraat zitten :thumb
De lak is boterzacht, erg goed te vergelijken met die van een Renault.
Met een Mequairs microvezeldoek trek je zo de krassen er in als je de polijst afwil nemen, vandaar ook het gebruik van de Koraaldoeken.wat een zonde voor een wagen van 44 000€! :p vindt je niet?
idd juffer1 na 48u is die redelijk stroef.
het duurde bij ons 2uur eer alles mooi effen in kleur was. no stripes :pen de truck van het schuursponsje al uitgeprobeerd na 48u gaat die er nauwelijks door met de nadruk dan op nauwelijks.
vraagje over de ampera, volgens wat ik zie.
dit was een zachte en geen half harde lak zoals bij de astra zeker? of niet?
nog nooit een ampera gepolijst .. vandaar de interesse@Juffer1 wrote:
@ Marzaz… wat wil je daarmee zeggen dan ?
wouw vragen hoe hard deze is uit gehard dan ….
die wow was naar de krassen al in de lak van deze ampera.
trouwens knap werkwow wat heeft opel hier me uitgespookt. die is ernstig!
euhm …. C-Quarts is toch maar pas na 3 uur snoei hard bij 15°c ??…
en normaal gezien duurt dat proces van “bakken” 48u.
voor het optimale…? of ben ik nu zo fout?Het probleem is bij producten dat vele detailers andere eisen hebben.
Dus is het, het beste een product uit te zoeken die het best bij je eisen past.
dus durf eens veranderen en uitproberen…No offence over dodo, ben daar trouwens ook heel tevreden over.
maar is meer voor gevorderden of mensen waar dat de prijs er niet tot toe doet. :DNa een jaar was het nog eens nodig :D.
Resultaat:

Zie het Foto Verslag op de link.
http://photobucket.com/marzazblingis graag gedaan zotte kadet ik die die graag. vandaag een oldsmobile cutlass gezien met 2 luchthappers wat n beest

geene photoshop maar je kan wel al afleiden
jupiler, duvel, west-vleteren abt12 en sint-bernardus 12
@RISL wrote:
Gisteren de auto gewassen, was weer hard nodig.
Maak veel snelwegkilometers en de neus van de auto is dan altijd zwart (denk van de diesel van de auto’s voor me)….poor feller.
the d!rty pr!cks :p :argue@FreakControl wrote:
Slechte massa!!!
vindt dit wel interesant wat kan je hier aan doen nieuw kabeltje?
eventjes ontsmetten en vullen met ethanol king: king: king: :jerry :jerry
:p deze moest ik laten zien ik lag strijk van het lachen :jerry :jerry :jerry
het is allesinds verkocht op de foto, man wat n moeilijke
veerpoten eens proper gezet en gespoten :D
@Jefkere wrote:
Vandaag mijn opa terug uit Duitsland… dus kon ik mijn lichtschakelaar installeren (die in zijn koffer nog lag –‘ ) en even met de opcom wat op aanwezig zetten en de mistlampen werken! Ze zaten er al een week voor de schijn in :jerry

Jefkere
al bijna een full option :p
voor de schijn… maar dan wel zonder licht ;)
heb je die er gemakkelijk uitgekregen ik kreeg mijn schakelaar er niet uit?
@wim-v6 wrote:
@ Marzaz:
– Choke, Dat is voor ouwe mensen..
– een motor koel zeker niet zover af dat ie weer op de Koudloop regeling gaat, Daar is wel een paar uur voor nodig.Willem
vandaar de vraag anders zou ik deze niet gesteld hebben. dank je voor je reactie
Bram
@gerkenator wrote:
das wel de manier ja.

Step 1: Buy an adhesive tape
Step 2: Open the fuel gauge meter
Step 3: Pull the fuel lever to full tank position
Step 4: Cut adhesive tape and stick over the fuel gauge pointer
Step 5: Close the fuel gauge meter
Step 6: Enjoy the unlimited ride!that’s what i like about modification.
men zegt motor afleggen bij lange file of rood licht.
maar benzine gaat die dan niet terug in shock?.neu vindt die best leuk king: king of the joke :D
probeer eens het wijzertje van de brandstoftank vast te lijmen. :wtf :jerry :jerry
Epic: fuel for everbangelijke uitlaad !!! king: king: V6 corsa A swing:p btw wel een mooie uitvoering
@ahrend wrote:
Die heb ik gebruikt omdat ik 1uitgeboorde popnagel er niet fatsoenlijk uitkreeg,heb die er met een spijker en hamer uitgetikt.
ik kreeg even schrik mooie bumper trouwens
voorwat gebruik jij die steel hamer!! :shock: :shock: :shock: :D king:
Knappe moterblok!
ben je hier nog zeg hihi joking :D -
AuteurBerichten