Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
29 april 2012 om 21:43 In reactie op: Wim’s vectra V6 Update 19-05-2012: Demonteren Vectra #17453167
Hej, willem dat meen je nou toch niet?
je Vec V6 ? :(idd opel-mark alleen de gtc is standaard met esp.
maar volgens wat ik zag zit dat allemaal in het zelfde module/onderdeel.
iemand die weet hoe ik dit kan oplossen of is het volkomen normaal?Misschien een stomme vraag, wordt je abs gestuurd door je euc?
aangezien je speedlock door je Rec wordt gestuurd. of zie ik het helemaal verkeerd?staat in eerste zin ;).
Wel ja dat vindt ik ook spijtig. ooit 95 getankt in het sas van gent in nl.
En daar kwam mijn auto vrolijker van. O licht het aan de mentaliteit :DHier in Belgie in de Shell, als je nu 98 supper plus of V-power benzine tankt bevatten ze het zelfde aantal octaan 98/99RON.
De consument betaald gewoon meer voor het merknaam. Heeft trouwens de uitbater in mijn gemeente mij verteld.Men hangt vast in Europa aan een Europees keuringslabel, zodat de consument kan zien wat de samenstelling is van de brandstof.
Als nog iemand een HI-premium brandstof of V-power tankt. Vergelijk het eens met het ander label. van 98 of Diezel
9/10 krak het zelfde.Ok waar kan wel een verschil inzitten.
Sommige goedkopere tankstations/merken kopen het eind van de tank op “boot/trailer”; Dus D.w.z. dat er meer kans is op reinigingsproducten voor de grote transport tanks in kan bevinden. (van de vorige reiniging van deze tank/vat.)
Maar aangezien dit streng gecontroleerd wordt, zal dit wel nihil zijn.
Het enigste wat ik doe is tanken waar een shop zit, dan weet je zeker dat de tank van het pompstation zelf op regelmatige basis gecontroleerd wordt.Volgens mij inderdaad zoals ronOPC zegt met zware motoren, zal er misschien een verschil te voelen zijn, maar als je leest op het label aan jou tankstation dat de samenstelling 100% gelijkend is dan het ander kan het zeker geen kwaad voor de portemoneé om een gewone brandstof te tanken waar je motor voor ontworpen is.
Weet natuurlijk niet hoe het zit in Nederland, maar hier in Belgie hebben ze de zelfde keuringslabels.
Heeft deze week nog in het nieuws gekomen op de staats zender VRT.
Of wel houden ze ons al voor de gekke :jerryDit is niet afbrekend bedoeld maar gewoon een opinie. Als consument worden we vaak voor de gek gehouden maar dat is ook om dat wij dit zelf willen.
;)Om terug on topic te gaan. ik zou voor 98 gaan ;)
Bram
@wim-v6 wrote:
Op alle andere regelkasten werkt de op-com wel??
Willem
Op de andere delen kan ik wel programmeren…
@Maarten wrote:
Kan zijn dat de stekker in het middenconsole niet goed verbinding maakt. Heb ik ook wel eens gehad. Even los halen en goed aandrukken was bij mij de oplossing.
bedoel je de obd? dan zou ik niet kunnen programmeren toch?
@opel-mark: de esp/abs staat op aanwezig maar heb geen esp wel absiemand?
meen je dat nou volledig met de hand!?
moooi :D je bent echt gek :p.i king: love it :D
Is gisteren in het nieuws geweest in belgie.
V-power of andere premium brandstoffen zijn niet beter of de andere.
vele voegen echter zelf geen adjectieven bij.
als je kijkt naar de Europese certificaten op de pomp zijn deze het zelfde als op de gewone alternatieve brandstof.dus beter gewoon 98 ipv v-power :p ik dacht eerst ook meer kilometers te doen maar het lag aan mijn voet en de alertheid op het displaytje
De mijne is een harleyTrapson met 3×6 vitessen en 1pk ;) van novy.
zou er iets bestaan voor een z14xep astra H
netjes “dodo juice vindt dit niet meer in westvlaamderen”
@Helmer opelfan wrote:
Man dat lijken wel kappote tl lampen zo.
@ronnie opel boy wrote:
had het ook kijk
[youtube:2povm5fq]http://www.youtube.com/watch?v=k6nXQhlKVh4[/youtube:2povm5fq]
toen deze er tussen ge zet toen was het goed

mis is het ook wat voor u auto
kosten ongeveer 17.50 euronet een politie wagen nu :p
astra H 2004
g3tv3r, het zit zo voor de led’s in te bouwen in de bumper moest ik de face lift monteren als neus.
had nooit op gelet of er spoei voor bereiding in zat. is dus nu niet zo.
had graag xenon ingebouwd, geen zin voor nog een bumper te dokken.dusja spijtig voor ons ik kom bij jullie wonen tot het hier mag ;)
Idd. @iQuicky ;)
Nevermind :p
:jerry
bramjup net zoals de economie hier :D
ja daar heb je een feit duwen die handel :D@chieltjuh wrote:
Wat ik op t forum gelezen hebt wel, maar werkt ook niet op mijn astra H
Als ik het goed heb is dat gas en rem en dan cantact aan. :thumb
ja maar als je geen fout hebt klipperd alleen je motorblok elektronica lichtje ;)
@wim-v6 wrote:
Regel gaat er weer vanaf….
Willem
ook in belgie? of geld dit alleen voor Nederland ik weet dat het in Belgie ook verplicht is om een sproei unit er bij te hebben.
@chieltjuh wrote:
@ iquick, staat hierboven.
Contact uit. dagteller inhouden icm rem dan contact aan.(wel deuren dicht .)
Als dat niet werkt moet je hem even aan de opcom hangen, heb ik ook gedaan:)
Rempedaal+gas in duwen zonder dat hij draait en wachten is toch voor foutcodes uit te lezen? of heb ik dat hier zo fout op
vraag me af waarom ze die was functie verplicht maken met xenon weet hier iemand een antwoord op?
@Mt-T-Opel-Astra-G
of altijd berg af! maar dat is moeilijk daar bij jullie in nl denk ik :D hier lukt het nog ;):jerry :jerry snorry! ik hou wel van nederland hoor king: king:
Over muziek gesproken ik maak zelf Dance/techno.
en remix ik oa ook.
Deze zijn demotjes de andere mag ik nog niet online plaatsen. “voor discotheken in omsteken”http://soundcloud.com/labeeuwkellyvdb/tracks” onclick=”window.open(this.href);return false;
Toen der tijd op de Belgische zender.
http://www.myspace.com/summergeneration” onclick=”window.open(this.href);return false;
Als er belgen zitten kennen ze wss Retrovanch wel nog van topradio 2004 :D
Dus willem,
ik heb Led dag rij lichten gemonteerd. “momenteel defect dimmen niet meer :s “
ipv wittere lampen zou ik beter voor xenon gaan? “lap daar gaat de bumper zonder sproeier inkepingen :p “
of heb ik het hier mis?service of vab/touring?
wist niet dat prigles en crack a nuts filter systemen maakten! king: king: :jerry :jerry
-
AuteurBerichten