Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
MartinJ
DeelnemerHeb je ze al vervangen? Zoniet dan hier wat tips.
Bij de sierstrippen de spreidnagels er uit halen dmv het plastic staafje er door heen schuiven.
Sierstrip van binnen naar buiten toe naar je toe halen.
Als je nu tussen de koplamp en de bumper heen kijkt zie je een boutje maat 8mm. Met een lange verlengstift op de ratel kan je die er uit schroeven.
Dan de 2 bovenste boutje verwijderen en je kan de koplamp naar je toe trekken. De stekkers kun je vooraf of nu losmaken.
MartinJ
DeelnemerHet is alleen de barcode die niet overeen komt. Het Opel nummer komt overeen dus gewoon inbouwen. Alleen lijkt de vervangende van een ander revisie te zijn.
MartinJ
DeelnemerVerkeerde posting. Ik heb een nieuw topic aangemaakt.
MartinJ
DeelnemerHij rijd nu nog zonder pakking. Ik heb de torxbouten nog ietsje aangedraaid na het verlies van mijn torx inbussleutel. Geeft geen storingsmelding meer.
MartinJ
DeelnemerEn gereinigd! Tijdens het terugzetten mijn torx inbussleutel kwijtgeraakt. Ligt er nu nog ergens tussen ;) .Testritje gemaakt en ging weer als de brandweer. Dus terug naar huis (15 minuten) gaat het MM lampje weer branden :wtf :swear .
Bij thuiskomst zien we de oorzaak: pakking is er tussenuit gevallen tijdens de montage.Wat zit dat ding op een kloteplaats zeg. Hadden ze dat nou echt niet beter kunnen bedenken?
MartinJ
DeelnemerIk kan de stekker lostrekken. Wat voor een functie heeft dat ding eigenlijk?
MartinJ
DeelnemerStraks eens even wat ruimte maken als het nog droog wordt vandaag.
Zo mooi als je hem ziet op jouw foto zie ik hem niet terug bij dit blok.Blijft natuurlijk wel de vraag waarom die secundaire pomp niet afslaat.
MartinJ
DeelnemerShit en ik maar denken dat die het is :shock: . Nou ja die is in ieder geval schoongemaakt ;)
Waar zit ie bij dit blok?
MartinJ
DeelnemerIk bedoel deze.
https://www.google.nl/search?q=egr+opel+vectra+b+1.6+16v&client=firefox-b&tbm=isch&imgil=Uu2ApWwKmEknCM%253A%253BTY9kB8ZGQhis1M%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.elektroda.pl%25252Frtvforum%25252Ftopic2247976.html&source=iu&pf=m&fir=Uu2ApWwKmEknCM%253A%252CTY9kB8ZGQhis1M%252C_&usg=__NKxIkpXwPN8YzBWlODwxj_wVZ3I%3D&biw=1366&bih=604″ onclick=”window.open(this.href);return false;
MartinJ
DeelnemerEGR klep is pneumatisch
MartinJ
DeelnemerLinks zaten A en B verkeerd om in de stekker.
MartinJ
DeelnemerEn opgelost :D
MartinJ
DeelnemerGeen meldingen meer gehad. Kijken wat ie met de volgende vorstperiode doet.
MartinJ
DeelnemerGisteren ging het management lampje branden. Foutmelding: P0170 Cilinderrij 1,brandstofberekeningssysteem:onjuiste werking
Hoe moet ik dit interpreteren?MartinJ
DeelnemerIk heb de NX200 altijd in de auto liggen dus de volgende keer gaat ie er meteen aan :thumb
MartinJ
DeelnemerGeen foutcodes.
MartinJ
DeelnemerKan dat met de XXLTech NX200?
MartinJ
Deelnemer@samson1955 wrote:
Hallo remutr
Afneembare trekhaak is reeds voorhanden, alleen de stekkerdoos ( 13 polig) met bedrading moet nog gekocht worden.
Waar het ons om ging is of de Omega voorbereid is voor de aansluiting van de bekabeling , zoals Vega al eerder in dit topic aangaf zou deze achter de achterbekleding van de kofferbak kunnen zitten.
We hebben deze week nog geen actie ondernomen om daar te gaan zoeken i.v.m werkzaamheden bij het baasje.
De stekkerdoos met bekabeling kopen we toch maar liever nieuw om eventuele problemen in de toekomst te voorkomen.
Toch bedankt voor je reactie :thumbGr Hans
Afgelopen zomer heb ik zelf een vaste trekhaak onder mijn Omega geplaatst. Bij mijn Omega (2.2 16v 2003) lag die voorbereiding er al. Is een aansluiting met paars/zwarte stekker. Daarna moet je nog een dummy relais plaatsen voor de remlichten. Alleen de plaats waar het dummy relais zit is lastig. Die zit links van het koppelingspedaal achter de bekleding. En daar kom je niet makkelijk bij.
-
AuteurBerichten