Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
eigenlijk best raar..
dit hoor je toch vaak…
mensen die ooit een manta gehad hebben,
koop er gewoon 1 en maak jezelf weer blij :)bumper zijschermen koplampen eraf,, alles punt lasjes weg slijpen ik denk in totaal een 15 tot 20 lasjes..
nieuw front erop zetten, recht zetten schermen erop hangen alles netjes uit meten..
en weer vast lassen
een dag werk dan zit ie er wel op..
mits je niet te veel gekkigheid tegenkomt9 augustus 2012 om 22:26 In reactie op: interessepeiling: zilveren hanger mantarog *update* met foto #18042424nee okee.. daarom zei ik het ook voorzichtig… maar op sevenum zijn ze gewoon te koop (ook dit jaar denk ik wel weer) loop er zelf al jaren mee.. en niet met de oorbellen :P
ik weet ook niet of je eerder gepost hebt of je ergens die rogjes kon krijgen.. wellicht dat ik dat dan gemist heb.. anders had ik het wel gezecht
hij ziet er in elk geval goed uit :D :D :D
okee.. maar zijn er geen mooie bakkies die met de kofferbak hoekjes meegaan in de omloop ?
en anders word het idd zelf maken9 augustus 2012 om 14:49 In reactie op: interessepeiling: zilveren hanger mantarog *update* met foto #18042422ik wil je handeltje niet verpesten hoor.. maar die zijn gewoon te koop, meestal staat er een standje op opel power meeting in sevenum die diverse maten rogjes verkoopt, kettinghangers oorbellen
@DarkNL08 wrote:
Ik heb de trekhaak er uiteindelijk maar afgehaald.. gebruik hem nooit, extra gewicht en zat in de weg bij m’n einddemper (irritante metaal geluiden)
en ik zocht er juist 1… maanden lang tekoop gevraagt advertentie gehad op marktplaats 0 reactie dus ik heb maar een nieuwe gekocht..
ja hij zit idd best in de weg met de einddemper
@Mr-T-Opel-Astra-G op die manier werkt het niet.. de beugel van de trekhaak zit precies op de plek 1 van de 2 pijpen van de einddemper@Martijntwello wrote:

ik heb er laatst een irmscher demper onder gehangen, geen lawaai overlast :)
alleen in combie met trekhaak is het niet zoo handig ben ik vanmorgen achter gekomen.. “als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan” ;) en zoals je het maakt, heb je het..

ik heb er laatst een irmscher demper onder gehangen, geen lawaai overlast :)
geeft je benzine meter correct aan ?? of daalt hij heel erg snel het laatste beetje??
ik gok (omdat hij zeer snel deze temp aangeeft) dat je spanningsblokje achterop je dachbord de geest gegeven heeft..vorig jaar ben ik ook aa het toeren geweest in duitsland met de manta.. moest er toen noodgedongen iets met “e10” ingooien…
hij heeft er op gereden.. maar minder vermogen en hij hikte zo nu en dan een keertje (c20xe, 16klepper dus)ja is we een manta teller en nee zijn er orgineel niet in andere auto’s geleverd (hooguit ascona b)
diemet de airco functie.. zijn niet erg zeldzaam ofzoiets..
ik geloof dat ik er zelf een stuk of 4 heb liggen.. ze zijn inderdaad ook in manta’s gezet waar helemaal geen airco inzat..
dus de waarde.. tja als de spannings regelaar goed is rond de 40 euro ? heel mischienDarkNL08 stuurwiel bediening zou kunnen.. die lampjes doen het nie meer,, waar zou die da op moeten ???
Dantji achter mijn handschoenen kastjes zit verder niks
manta_dennis orgine navi heeft er niet ingezeten.. als ie van de orgi radio komt dan had ik hem zelf los moeten maken want die heb ik er zelf uitgehaald
red-bull zit geen ultrazone in..
het is eigenlijk een groot raadsel zo op deze manier…
maar we blijven zoeken.. hij zal toch wel ergens horen of gezeten hebben…hij is niet van de asbak of middenconsole (die lampjes doen het allemaal)
ik heb het kabeltje even gevolgd.. en hij gaat inderdaad na boven en daar komen nog 2 van dit soort kabeltjes bij.. en vervolgens gaan de kabels een dikkere kabelboom in..
op die kabelboom hangt een labeltje delphi packard hungary gmbh en nog iets maar dat kan ik nie meer lezen,.
op het stekkertje staat 8 A Bmet het kabeltje kan ik kwa lengte ongeveer tot aan de radio komen (kan er dus uit gedrukt zijn met de radio monteren dacht ik)
ik heb gekeken met een spiegeltje (radio eruit, cd opbergvakjes eruit) dan kan je een klein beetje achter de
kachel bediening (climaat control airco knopjes) kijken, een heleboel draadjes maar ik kan niets vinden waar deze in kanmisschien weet iemand aan de hand van wat er op dat labeltje staat waar ik het beste zoeken kan..
bij mijn weten doen alle speakers het..
het heeft wel iets weg van een speaker iets.. maar wel raar dat het dan zo los ligt op die plek.ja zou ook best kunnen.. begin nu te twijvelen..
in elk geval een 18s (volgens de stickers)gisteren een grije b manta 1.8 aan de “veldweg..??” in heerde.. ik reed met de senator, de manta reed achter me..
het is dus wel een gewone 3.0 E
de ecu en luchtmassa meter zijn verwisselbaar met die van de (waarschijnlijk) 2.5 e want hij loopt gewoon
vanmiddag ingebouwd en starten lopen op de 3 ltr ecu en luchtmassa meter ( kon ook bijna nie anders want het is ook een 3.0)
maar wel vreemd dat er 2.5 ecu en luchmassa bij gezeten heeft en daar heeft hij ook op gelopen..volgens de motor code is het gewoon een 3 ltr e
maar idd volgens die site zijn het computers van een 2.5edus nu ?? heb ik een mix ofzooiets??
dimlicht valt altijd uit als je grootlicht geeft (bij de b manta)
hmmm ik zal de motor code eens controleren…
anders is het ergens fout gegaan…hej die auto heb ik eerder gezien.. ;)
hoe is het ermee?
kan ie al bijna na de spuiter?de 400 bumper is in kleur en ga er binnenkort op..
groeten martijn
@mr-turbo wrote:
@louwe 16 klepper wrote:
@Massa Wietjen wrote:
Ik heb een complete Senator gekocht en daar alles uitgesleuteld.
De vraag van “zit de versnellingsbak niet te hoog ?”. Hij ligt boven in de tunnel goed vrij , en heb nog een vingerdikte ruimte.
Of moet de bak misschien om een andere reden zakken?Massa Wietjen

kan het op de foto,s niet zien
wat ik wel weet is dat als de bak te hoog hangt
dat dan de hoek in je tussenas te groot kan worden
mooist is dat de tussen as zo recht mogelijk achter de bak zit ;)als het met een hardyschijf is, idd zo recht mogelijk, met een kogelgewricht moet ie zelfs onder een hoek staan :thumb
en om die reden gaat het er bij mij weer uit…(senator a1)
ik heb de bak nu een keer of 15 laten zakken, en of weer wat hoger..
in verband met trillingen bij bepaalde snelheden..
een extra hanglager erin laten zetten op aanraden van het bedrijf dat de as aangepast heeft had ook geen nut
krijg de trillingen er niet uit.. dus weg met al die 24v zooi..van de week maar weer beginnen met 12v erin te hangen..
en weer rijden ipv eronder liggen sleutelenverder een leuke monza en een leuk project.. ik hou t in de gaten.. :thumbup :thumbup
gaat maar 3 keer heen en weer,
ik denk nie dat je het veranderen kunt,
je kunt wel een omleiding en een druk schakelaartje maken elders in het dachboard en dan handmatig de ruitenwissers bedienen.@eddepet007 wrote:
popke let op kan ik nu jou wat leren :
simpelste is met stukje panty van de vrouw (mischien hebben sommige mannen ze ook aan )
trek je er achter langs pennetje haakt er in en hopla der af zonder enige beschadiging van uitschieten etcbinnen minuut er af
of een andere doek natuurlijk… en daarbij blijft het veertje 9 vd 10 keer in de doek hangen..
scheeld een half uur zoeken ;)polo.. met veel lawaai ?? vandaag paar keer gehoord……
-
AuteurBerichten