Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Freestyler
Ziet er gelijk een heel pak beter uit :thumbupja inderdaad dankje voor de verbreders en het snelle opsturen.. k ga nog ff denken over die goep N.. maar als je die verkopen kan moet je t doen natuurlijk..
tis natuurlijk maar net waar je na op zoek bent he…:D:jerry
ja k vind t ook schadalig.. je kan bij mij zelfs zien wat voor planten er in de venterbank staan :O omdat de manta er niet voorstaat was waarschijnlijk werken ofzoo toen ze de foto’s gemaakt hebben.. de hond ligt wel op de oprit zag ik:P
9 november 2009 om 21:08 In reactie op: HELP versnellingsbak niet los..-> niet meer vast:O #17547258wij zijn laatst ook eens op de put aan het klooien geweest om de bak erachterweg te krijgen dat was zo gedaan.. maar terug, waren we paar uurtjes zoet mee.. tot we het zat waren en gewoon de motor eruit hebben gehaald.. toen was het met een half uurtje bekeken…
dus… haal gewoon de motor met bak eruit is veel makkeljker dan kost t maar weer een paar ltr koelvloeistof.. (dat was ook de reden dat wij het probeerde zonder de motor eruit te halen voor de zoveelste keer per jaar)…
nee van binneaf.. dus deur bekleding eraf..
iets opspannen hij is niet stuk..
het stalen stangetje wat eraan zit kun je aan de slot-kant opstellen (dacht ik) heb ze al eens afgesteld maar weet niet meer precies hoe..als je het los hebt liggen zie je het vanzelf wel..
volgens mij is het palletje wat je erin klikt verstelbaar.. gewoon draaien die zit op schoefdraad vast.. zoiets was het geloof ik..
oo dacht dat ze iets conisch waren.. :(
wat een leuk ding:agent
origineel gepost door larsjeG40
origineel gepost door MantaTeamTwello
een cm of 3 voor achter .. gok ik ongeveer..
maar geen zin om tap einden te verlengen.. (eigenlijk)is het zo veel werk dan om er langere tap einden in te doen.?
en hoe zitten die dingen vast dan geperst?
je moet de steekassen eruit halen (dus remmerij losgooien)
en dan gewoon lomp slaan op de tap einden (koniesh) en dan vervangen door langere (kosten nogal wat geloof ik)
zoveeel werk is het niet uurtje of wat mee druk..
maarja dit is al de 3e achteras in een anderhalf jaar tijd die onder de auto zit..
en geen id hoelang deze as het gaat uithouden:angel
daarom zoek ik het niet om dat te vervangen (aan de voorkant wel gedaan)
dar zitten al 2.5cm verbreders tusseneen cm of 3 voor achter .. gok ik ongeveer..
maar geen zin om tap einden te verlengen.. (eigenlijk)okeee dat zijn nogal uitéén lopende reacties…
maarja ga het er maar niet opgokken denk ik.. voor je t weet mist er weer een wiel..:angelorigineel gepost door Black Magic
vanmiddag rond 12 uur manta team twello gespot in de 400r op de a50 en een paar achter hem amantaturbo in zijn zafira opcja k werd nog gebeld door één of andere “mafkees” :angel
jullie waren onopvallend:PEr wordt ook gezegd dat het voorraam anders is, ook door de vorm van het dak, ik betwijfel dat, maar ’t zou kunnen.
geen idee of de voorruit anders is hij past in elk geval wel gewoon in een “gewone” manta (heb ook een cc ruit in de manta 400r)
deuren zijn idd gelijk alleen de ramen zijn iets anders.. meganisme/eindstops weet k zo niet of dat ook gelijk is.
kopuh
gisteren (25-10) op de a15 “richting tiel” (dacht ik) een goud kleurige b manta..
zag hem nog net tegemoet komen op de andere rijbaan.. ik reed met de manta 400..
volgens mij passen die niet echt….(overzet spul)
je kan het beter zelf maken…origineel gepost door H-400
Maar to the point:
Om een “B” te restaureren zal je wel via internet je ding vinden.
Succes!en veeel geduld hebben.. (voor een redelijke prijs)
k ben ondertussen al een paar jaar bezig met nieuw orgineel plaat werk verzamelen (schermen, deuren, achterschermen, achterplaat etc)
moet nog front (b2) eventueel motorkap en achterklep hebben..het is wel te doen.. je moet alleen geeen haast hebben en internet in de gaten blijven houden..
dit is gewoon de makkelijkste manier.(als je de mogelijkheid hebt om hem makkelijk omhoog te krijgen en als die f*cking bouten los willen). minder kans op beschadegingen..
ja past..
carterpan
motorsteunen verplaatsen
ruimte maken in het front
(verder weet k zo ff niet…)
(remmerij)kijk.. dat is mooi:D
maar volgende keer dus accupolen los doen he;)
k denk dat die “knal” dan misschien je maasa strip is geweest ???..(misschien) en nu dus niet tof meer is.. of flink beschadigt.. (op de aansluitingen) maarja dat kan k vanaf hier neit zien natuurlijk…
maar bter dat hij het weer doet:D
succes met afbouwen/stellen van de rest..:agentlassen zonder dat je de min kabel eraf hebt.. is geen probleem.. mits je dan de plus eraf hebt gehaald.. (of een “piek vanger” op de accupolen hebt gedaan)
ik zit ook echt te denken aan een massa probleem. monteer anders gewoon nog een massa van de motor naar het carsie (monteren op je onderblok)
draai ook je accupolen goed vast..heey danny,
gefeliciteerd :thumbuphier verschillen de meningen dus nogal over..
persoonlijk vind ik hem vrij duur voor een b1..
hij is zeker nog wel netjes..laten we het erop houden dat die gene die hem koopt.. er zelf maar over moet oordelen of hij het het waard vind..
ik zou hem niet kopen voor dat geld;) (heb het ook niet zoo met orgineel (motor en die zitzakken :P maarja dat is smaak..)verder zeker een nette vrij harde manta op het eerste gezicht
:wors -
AuteurBerichten




