Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als ik het zo lees heb je geen problemen in je abs….. Want dat lampje gaat toch wel uit.
Maar heb je puur een probleem in je tc, kijk ff bij je gas klep of daar de tc klep achter gemonteerd zit. Wat namelijk vaak wil is dat ze de tc klep eruit halen voor een betere flow naar het inlaatspruitstuk. Denk dat de tc ook wel is uit telezen anders ff googlelen….Gr martijn.
Met de cali, geweest geen op of aanmerkingen….. :thumb :thumb
Ff gewassen…. En daarna ff een winterplan erop bij de plaatselijke dealert….
Geen enkele aanwijzing en of opmerkingen.. :sleeping :sleeping
Sensor kapot…..
Ff bedrading doorverbinden bij de Sensor dan weet je het zeker….
Ik heb van de zomer een DB meting gehad… En daarna de groeten uit leeuwarden…
Ik had met m’n V6 106DB en mocht ff 250 euro overmaken, bekeuring gaat via de officier van justitie als je meer als 10 DB boven het wettelijk gemiddelde zit, dit staat bij de RDW geregistreerd.
Mocht geloof ik iets van 85DB max zijn precies weet ik het niet meer…
Maar wat klinkt een Groep A toch geweldig onder een Cali, mis hem nu toch wel een beetje ben nu aan het onderzoeken of er iets gemaakt kan worden met een klep ertussen, maar dat is nog toekomst muziek….
Gr Martijn
Echt een van de mooiste naar mijn idee……
Veel plezier ermee… :thumb :thumb
@TWA wrote:
@Martijn1981 wrote:
250 euro wegens teveel db uit die mooie uitlaat pijpen…….
De stakkers :swear :swear
Das nog een leuke voor discussie: hoe is dat gemeten?
Volgens de regels…. Met een geijkte db meter en geen voorwerpen binnen 3 meter, heb alles al uitgezocht om er onderuit te komen, is dus niet gelukt toch maar betaald. Was bij een grote verkeerscontrole van de zomer in haarlem.
250 euro wegens teveel db uit die mooie uitlaat pijpen…….
De stakkers :swear :swear
21 oktober 2011 om 16:06 In reactie op: Winterbandjes er weer op en zomerbanden nu al slecht… #17927940Rij nu met michelin sporttrack 3 echt een goede band… Zitten er nu zo’n 15000 onder en zijn op de vooras nu rond de 4.5 mm, morgen gaan we nieuwe vredestein winter sloffen monteren……. Op calibra waaiervelgen eens kijken hoe dat staat, em hoe deze banden het houden…
Dus als je auto goed uitgelijnd is zouden je banden het toch langer uit moeten houden…
Komt je koppeling wel goed vrij? Want als deze niet goed vrij zou komen rook je hem er ook zo uit….. Tevens zit er wel een juiste drukgroep in want als het zo lees zou een standaard koppeling dit toch makkelijk moeten trekken zonder eruit teroken, tevens zie ik niet echt een voordeel in het monteren van een f28 bak, ook met deze bak zal je koppeling het vermogen moeten overbrengen met weg rijden. Rij zelf ook met een gechipte calibra, en heb geen enkele problemen met m,n koppeling.
Wat een verrassing…….
Hoogst waarschijnlijk zijn de leidingen die naar de warmtewisselaar lopen doorgerot……
Ik heb het bij de mijne ook gehad 3 dagen na m’n motorrevisie, deze leidingen zitten boven het oliefilter gemonteerd met wartels….. En omdat ze hun hele leven in het spatwater hangen krijg je put corrosie waar nu een klein gaatje in zit….. Nieuwe leidingen zijn 130 euro p-stuk. En tevens móet het inlaatspruitstuk er ff vanaf, voor dat geld heb ik ze eraf gehaald en gesoldeerd, ontroest en in de primer gezet rij nu al 15 duizend zonder problemen.. ik hoop dat je wat aan m’n uitleg heb…. Ik zou namelijk niet zo snel in een krukas keering geloven want dan zweet hij meestal en loopt de olie er niet zomaar uit…Cruise control werkend gemaakt…..
Apk gekeurd morgen ff afmelden kunnen we weer een jaar…
Tot de conclusie gekomen dat m’n airco niet meer koud wordt…. Zaterdag maar ff kijken.
Ik zou eerst de middendemper repareren en dan is opnieuw gaan meten…. Lambda waarde zal dan wel een stuk beter zijn…..
@astrastationgsi wrote:
gaaf hoor je calibra heb je eigenlijk nog nooit zien rijden in beverwijk
Blijft een auto voor in het weeend, dus vandaar dat je hem misschien nog niet heb zien rijden…
Maar wat niet is an nog komen :D :D@2slow wrote:
Blijft een mooie wagen deze. :thumbup
Hebbie ook pics van je zaffie op(e)c?
Nou het duurde ff maar dan heb je oo wat….

Met de zaf in noorwegen, wat een heerlije auto om daar mee rond teblazen :D :D

Blijft de auto, waar m’n vriendin in rond mag blazen…
@opelremco wrote:
Dat kenteken komt me zo bekent voor.Is die niet van joost geweest?
Ja…. Dat heb je helemaal juist…
Mooi spul.. erg netjes gedaan. :thumb :thumb
Ff hydroline bellen, ik heb daar van de week een stuurhuis vervangen vn me calibra.. ze doen ook stuurpompen.
Gr martijn
Uh ja dat wel…. Had jij hem op het oog dan, ik had ook al enige delen op eBay zien staan.
Bedrading terug gevonden, dus de mijne is voorbereidt en nog een complete set gevonden voor een leuk prijsje……
Hij jullie op de hoogte of het lukt.
Komplete inlaatspruitstuk móet je demonteren, want de warmtewisselaar licht boven
het onderblok, tussen de twee cilinderkoppen in. Dus dat is wel ff sleutelen tjaa en kwa ervaring het is maar net wat je zelf wil en kan… Gewoon beginnen en goed opletten waar alles zit en er de tijd voor nemen.Zal van het weekend eens ff kijken bij de mijne, en welke onderdelen heb je zoal nodig om dit erin tebouwen?
Ja ik heb wel een paar foto,s van de OPC zal ze van de week ff plaatsen.
-
AuteurBerichten